Loading...
nl

Lezing zonder foto en naam

TamaraButterfly
TamaraButterfly jan 24 '11
Hoi Ajada,

Zou je het ook voor mij willen doen als je tijd heb

Lieve groetjes Tamara
admin
admin jan 24 '11
Ik lees jullie allemaal geen probleem
Maryssa
Maryssa jan 24 '11
Lieve Ajada,

Zou je voor mij ook een lezing willen doen? Heel erg bedankt alvast!

Liefs Maryssa
Vari
Vari jan 24 '11
Hallo Ajada,
Als je nog zin hebt, .... dan mag je gerust voor mij ook een lezing doen. Ik kijk er al naar uit smile
Liefs
Lin
Lin jan 24 '11
Als ik jou lees, lees jij mij dan grinwink
Ben heel erg benieuwd wat eruit komt rollen...bijdeze stel ik me ook kandidaat...
(ff offtopic ga nu even naar je vogelhuisje toe)

Liefs Lin
admin
admin jan 25 '11
Lieve Tinne

Zoals beloofd de lezing.

Allereerst zie ik een vierkant wat op zijn kant ligt een beetje hellend en er uitziet als een zoute lap, dit is een snoepje bij ons ik weet niet of je het kent.
Daarna zag ik een energetisch draaiende energie met de kleuren wit en roze.
En een heel groot gebouw een beetje doorschijnend in de lucht.
Ik voel een hand op mijn hoofd en wacht af wat er gaat gebeuren deze hand gaat in mijn hoofd en legt er iets in het heeft de kleur roze en wit en vleugje paars en lila.
Het voelt prettig en ik kan het gewoon laten gebeuren.
ik volg nu verder alles en zie vanuit mijn derde oog een draad komen een roze met zilver gekleurde draad.
Deze draad loopt naar jouw derde oog en gaat daar naar binnen.
Ik zie dat jij ook een open hoofd hebt en je hebt hetzelfde ontvangen als ik waarschijnlijk omdat ik hetzelfde zie in jouw hoofd ik zie het als een geschenk wat we beiden hebben ontvangen.
Als ik vraag waarom dit zo is gebeurd dan begrijp ik dat we samengebracht zijn op deze manier om deze dingen die in ons zijn opgeslagen, te verbinden en te bewaren, een soort twee eenheid het voelt erg prettig aan.
alles is in harmonie en voelt als 1 samen is sterker dan alleen, ik weet niet of dit voor jou ook zo is maar het voelt alsof je mij bent en ik jou. Het matscht heel goed met elkaar.
Ik zie nu dat de hoofden toegedekt worden met een beschermlaag.
En ik begrijp dat de verbinding geheel uit vrije wil is en ogenblikkelijk losgekoppeld kan worden wanneer we dit wensen.
Ik begrijp ook dat we ten alle tijde weer deze koppeling terug kunnen maken...
Ik voel me totaal kompleet en sta voledig in mijn kracht.
Er word gezegd dat we bij elkaar horen en verbonden zijn.
In vrijheid en dat die verbinding er altijd al is geweest, maar op een hele vrije wijze...
Lieve Tinne dit is wat ik op dit moment zie en ervaren heb.
Het is iets voor ons allebeide verder heb ik niets voor je gezien, misschien komt het later nog...ik ben heel benieuwd naar jouw reactie en uitleg over dit gebeuren.

in kracht en liefde Ajada
admin
admin jan 25 '11
Ga eerst even afwassen en mezelf leegmaken daarna lees ik jou lily

liefs...
Serenity
Serenity jan 25 '11
Ohhhh leuk zeg ik lees het vanavond dan snel!!
Vari
Vari jan 25 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
Ohhhh leuk zeg ik lees het vanavond dan snel!!

Je bent benieuwd hé laugh
admin
admin jan 25 '11
lieve lily

Hier komt de lezing,

Allereerst zie ik een klein druk hondje heel enthousiast op je afkomen, hij is vol aandacht en wil met je spelen, hij wacht af wat jij gaat doen en is heel verwachtingsvol.

vervolgens zie ik een rond groot iets wat gemaakt is van plastic en ik zie dat het de kleur roze heeft het ligt op de grond.
Het hondje speelt ermee door er in en uit en over heen te springen, hij trekt er ook aan in de hoop dat jij het vast houd.
Hij daagt je uit....
Je bent iemand die zich laat uitdagen maar ook het leuk vind om zelf uit te dagen je bent heel speels en je ziet het leven ook zo je staat niet te lang stil bij dingen en laat al gauw de dingen weer gaan, het is niet oppervlakkig maar gewoon luchtig.
Je bent een flapuit en denkt vaak niet eerst na wat je zegt je bent volkomen jezelf en oprecht, men krijgt wat hij ziet en dat is .....LILY....zie je nu al als een clown rondspringen.

Maarrr je weet het heh een clown heeft twee kanten, ook nog een binnenkant, verwaarloos die niet Lily, duik ook af en toe eens in de heldere beek die door je heen stroomt, ga in jezelf en daal af in je gevoel, kijk eens wie je nog meer bent, voel wie je bent en verdiep dat gevoel eens.
sluit jezelf eens een uur op in de natuur buiten en laat dan alles gebeuren, ik weet het klinkt raar maar je mag op zoek gaan naar de wijsheid in jezelf de stilte opzoeken naar binnen gaan in het niets...voor jouw is het belangrijk om alle ideeen los te laten en tot jezelf te komen. dan ben je sterker en hebt meer houvast in jezelf.
Ik voel een enorme energie stroom in jou het bruist en doet, het raast door je heen.....maar nu de stilte het andere uiterste...
Als je deze twee kunt verbinden dan is het goed gedoseerd, ik zie ook dat je hier al een tijdje mee aan het oefenen bent of geweest bent, blijf hier mee door gaan het proces is nog niet klaar...je bent wel al een heel eind op weg zie ik maar nog even verdergaan.
Ik zie en voel heel veel geluk en mooie dingen bij je en in jou, je hebt een prachtige zuivere energie, levend en vol levenskracht puur.
Ik krijg nu een huisnummer te zien ben je met de nr bezig of ga je verhuizen ben je al verhuisd wat is er met een huisnummer aan de hand.
Kan de post je niet vinden is ook nog een optie.
denk er eens over na....
Dit is wat er op dit moment speeld en wat ik kan/mag zien...

liefs van Ajada
Islandlady
Islandlady jan 25 '11
wat een mooie lezingen Ajada. Prachtig. Ik ben benieuwd. smile
admin
admin jan 25 '11
Lieve (naamgenootje) Bea

Eerst hoor ik het woord verhuizen, en daarna zie ik je met koffers een weg af leggen...

Het verhuizen heeft te maken met geestelijk verhuizen je vertrekt je laat oude patronen achter en laat mischien ook mensen achter, maar ik zie ook dat je delen van jezelf achterlaat schillen die niet meer van belang zijn, je doet het zelf en onderneemt deze actie in je eentje zonder bemoeinissen van anderen.
Je gaat op weg en neemt twee koffers mee in iedere hand 1 koffer, dus je laat niet alles achter.
Als ik vraag wat er in die koffers zit dan zie ik maar 1 enkel dingetje.....het zweeft met je mee in de koffer.
Je wilt het nog steeds zelf vervoeren en stopt het in de koffer die koffers zijn zwaar en het dingetje zweeft automatisch met je mee in de koffer.
als ik vraag waarom je daar een koffer voor gebruikt dan zeg je, het heeft zo de ruimte maar is zo vluchtig ik ben bang dat het anders oplost en ik het kwijt raak.

Als je dit beeld ziet wat denk je dan zelf voel eens wat het met je doet als je hetgeen in de koffer zit de ruimte geeft en het uit de koffer haalt...

Zou je dat durven doen?...je koffers open maken en ze laten staan en je pad vervolgen...zonder koffer en de inhoud vrij laten om je te volgen of te gaan en te komen wanneer ze dat willen.

Het dingetje laat zich zien als een energie bolletje geel van kleur...het beeld van de weg die je afloopt is ook licht geel en er is geen huis geen mens en geen dier wat je op je weg tegenkomt het is jouw pad een geel getint pad lichtgeel en heel erg licht, ik zie jouw op de rug en je draagt een oude versleten donkere jas en torst die koffers bij je.

Je raad natuurlijk al mijn volgende vraag...doe die jas ook maar uit, heb je niet meer nodig, het is behaagelijk warm op de weg die je gaat....dus ga zoals je bent...nu ben je vrij om te creeren want daar zijn die energie bolletjes voor.

je kunt nu alles creeren wat je nodig hebt, Ja ook water...

Alles wat je nodig hebt zal op je pad verschijnen maar alleen wat je echt nodig hebt....

Ik hoop dat je hier iets mee kunt het is een andere lezing als bij het foto lezen

Ik ben hier nog mee aan het expirimenteren en heb er nog geen vaste vorm in, krijgt het denk ik ook niet omdat het een vertaling is van energie naar de vorm...

liefs van Ajada
Islandlady
Islandlady jan 25 '11
Oh Lord dat is wat nu in mij opkomt. Je ziet het goed en het is een enorme eyeopener voor mij (even geen ander woord voor) Toeval bestaat niet in mijn ogen en juist gisteren gebeurde er iets waardoor ik wist dat ik mijn koffers (balast) moest laten staan. Er is zeker iets op mijn pad gekomen en het is eng doodeng maar het geeft mij wel wat ik nodig heb in alles wat er nu gebeurd. Je lezing is prachtig. Dank je wel Kan hier zeker iets mee.

Liefs naamgenootje.....
admin
admin jan 25 '11
Dank je wel voor je reactie en ik ben blij dat het de juiste boodschap is voor je, ik dank de gidsen voor alle hulp...

In kracht en liefde

liefs Ajada
Tinne
Tinne jan 25 '11
Lieve Ajada,

Ik lig met Griep in bed! Ik heb het gelezen wat je ervaarde en neerschreef. Ik kan het plaatsen, maar eerst effe uitzieken.
Heel veel liefs

Tinne
admin
admin jan 25 '11
Ik wens je beterschap Tinne het komt wel wanneer je er weer bent, ziek eerst maar even lekker uit..
Serenity
Serenity jan 25 '11
Lieve en beste Ajada,
Wauw wauw en nog eens wauw!!

Dat enthousiaste drukke hondje is mijn kind die dat een heel leuk spelletje vind samen met knuffeltjes o.a. een varken.
Wat nog meer roze is is mijn big......en mijn nieuwe dekbed overtrekken.^^
Samen doen we met onze tanden als echte hondjes aan een knuffel trekken, geweldig spel vind die kleine uk en inderdaad uitdagen is beide ons spel!!

En ik laat dingen gaan bij nare dingen wil ik wel eens blijven hangen maar over het algemeen ben ik daar inderdaad vrij luchtig in.

Flapuit, oprecht, mezelf tonen, de clown uithangen yep yep klopt ook allemaal!!

Oef die heldere beek is erg mooi en wenselijk, ik vat even niet de 'opdracht'....wel letterlijk maar in praktijk het toepassen is voor mij dan moeilijk. confused
Maar net zoals iedereen : waneer ik die drempel overheen ben is de grens vervaagt en heb/ken ik de ruimte om te onderzoeken en te beleven en ook naar toe streven...(in de diepste zin die je maar bedenken kan .^^)

Yep ik bruis van binnen en weet en voel ook dat die energie zuiver en levendig van aard is, weet alleen niet hoe ermee om te gaan. smirkhummm
Dank je wel voor je aanmoediging en ook de bevestiging zo voel ik me minder gek en blijk ik wel over dat idee gelijk te hebben.

hihi yep ben met mijn nieuwe liefde bezig mijn huisje aan het opknappen na de scheiding wilden ik dat heel graag en was er al mee bezig toen ontmoeten ik mijn huidige vriend en hij blijkt erg handig te zijn, lekkere lieve slimme jonge man met een oude geest hij is echt een man man.
De post?!?!?! hahaha de hypotheek is een post, mail en papier werk wat erg kiele kiele is/word, dus spannend!!!

Dank je wel voor je duidelijkheid makende lezing, erg mooi en prachtig om te lezen hoe gezegend jij bent met je gave die je erg mooi tot uiting breng.
Begrijp me niet verkeerd ik weet dat iedereen uniek is met hun unieke dingen maar ik heb het idee dat je een behoorlijke aanwinst voor dit forum bent! ^^
Je helpt mensen vanuit een heel liefde volle gevoel, voel ik.

Mijn dank is groot.
Gegroet Lily.

ps ik doe mijn best om je advies/'opdrachtje' ui te voeren !! ^^
admin
admin jan 25 '11
Graag gedaan Lily, en geef je gidsen maar een knuffel zij geven het door...
admin
admin jan 25 '11
je bent mij vergeten haha terwijl ik het elke dag in de gaten houd.

mooie lezingen geef je.

liefs

Precious.
admin
admin jan 25 '11
Lieve Precious, ik ben je niet vergeten hoor...
Kijk maar even terug, dan zie je dat je nog niet aan de beurt bent.

Je bent volgens mij na L,arbe vie, ik zal het zo nog even nakijken.

Ik vind het leuk dat je het gebeuren volgt en hoop dat er voor jou ook een mooie lezing komt.

liefs van Ajada
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy