Lieve en beste Ajada,
Wauw wauw en nog eens wauw!!
Dat enthousiaste drukke hondje is mijn kind die dat een heel leuk spelletje vind samen met knuffeltjes o.a. een varken.
Wat nog meer roze is is mijn big......en mijn nieuwe dekbed overtrekken.^^
Samen doen we met onze tanden als echte hondjes aan een knuffel trekken, geweldig spel vind die kleine uk en inderdaad uitdagen is beide ons spel!!
En ik laat dingen gaan bij nare dingen wil ik wel eens blijven hangen maar over het algemeen ben ik daar inderdaad vrij luchtig in.
Flapuit, oprecht, mezelf tonen, de clown uithangen yep yep klopt ook allemaal!!
Oef die heldere beek is erg mooi en wenselijk, ik vat even niet de 'opdracht'....wel letterlijk maar in praktijk het toepassen is voor mij dan moeilijk.
Maar net zoals iedereen : waneer ik die drempel overheen ben is de grens vervaagt en heb/ken ik de ruimte om te onderzoeken en te beleven en ook naar toe streven...
(in de diepste zin die je maar bedenken kan .^^)
Yep ik bruis van binnen en weet en voel ook dat die energie zuiver en levendig van aard is, weet alleen niet hoe ermee om te gaan.
hummm
Dank je wel voor je aanmoediging en ook de bevestiging zo voel ik me minder gek en blijk ik wel over dat idee gelijk te hebben.
hihi yep ben met mijn nieuwe liefde bezig mijn huisje aan het opknappen na de scheiding wilden ik dat heel graag en was er al mee bezig toen ontmoeten ik mijn huidige vriend en hij blijkt erg handig te zijn, lekkere lieve slimme jonge man met een oude geest hij is echt een man man.
De post?!?!?! hahaha de hypotheek is een post, mail en papier werk wat erg kiele kiele is/word, dus spannend!!!
Dank je wel voor je duidelijkheid makende lezing, erg mooi en prachtig om te lezen hoe gezegend jij bent met je gave die je erg mooi tot uiting breng.
Begrijp me niet verkeerd ik weet dat iedereen uniek is met hun unieke dingen maar ik heb het idee dat je een behoorlijke aanwinst voor dit forum bent! ^^
Je helpt mensen vanuit een heel liefde volle gevoel, voel ik.
Mijn dank is groot.
Gegroet Lily.
ps ik doe mijn best om je advies/'opdrachtje' ui te voeren !! ^^