Lieve Bart,
Zoals beloofd de lezing.
Het eerste wat er bij me binnenkomt is de kleur lichtblauw en wit, ze zijn een mengeling van elkaar en lopen in elkaar over ook een heldere grijstint komt bij me binnen.
Ik zal je straks uitleggen wat dit betekent
Verder zie ik dat er iets is wat erg in elkaar geschoven zit, zo erg dat het als een druk zich laat zien, er is iets wat bekneld is door een grote druk en in elkaar geschoven is.
Ik weet niet of je het herkent.
Ik zie dat je nu in een stabiele fase zit wat betreft je relatie, en ik zie ook dat je de touwtjes stevig in handen hebt.
In je leven laat je geen dingen makkelijk uit handen nemen, en je stopt veel energie in je relatie je bent erg duidelijk daarin en de sterke partij.
Soms ga je daar net even een beetje te ver in, en dan zie ik dat je de ander een beetje meer ruimte mag geven, het is goed als je soms wat meer water bij de wijn doet.
Ik weet dat dit voor jou niet makkelijk is om je gewoonte om de lieve vrede te bewaren en rust te houden te laten varen.
Maar zie het maar als een uitdaging om daarin niet de controle toe te passen.
Gewoon laten gaan, het drama zich te laten ontwikkelen maar er niet in mee te gaan.
Houd emotioneel afstand en laat je gevoelens er zijn kijk naar je angst of andere gevoelens en laat het er zijn, probeer te kijken wat er met je gebeurd en ik hoop dat je ook kan kijken naar eerdere ervaringen waarin je overweldigt werd door het drama van anderen.
Alleen het drama van anderen laten gaan niet proberen te voorkomen of te beheersen.
Dit is op dit moment belangrijk voor je en voor je medemensen.
De kleur lichtblauw met wit heb je in deze situaties nodig het geeft je rust en ruimte in je zelf en bovenal vrede om dit alles te kunnen transformeren in jezelf.
Deze mooie levende kleur wit/licht blauw geeft je vrede en kracht om die oude wonden te helen.
De kleur grijs vertegenwoordigt jouw gevoel over het drama, het staat als een blok voor je, maar kleur en meng er het lichtblauw en wit doorheen en je ziet er niets meer van terug, dan lost die kleur op.
Voor zover de lezing
Ik hoop dat je er iets aan hebt
liefs Ajada