Lieve Jannie,
Voor jou deze lezing,
Het eerste wat ik zag was een bloemenzee /tuin met heel veel kleurige bloemen van allerlei aard, veel groen gras er ook bij, vervolgens zag ik een witte wolk voorbij komen, dit is voor mij een teken van iemand die over is in je omgeving.
Ik denk dat je hier van binnen een vraag over hebt over iemand die is overleden.
Het antwoord is dat het heel goed gaat met deze persoon en deze persoon, laat me heel veel bloemen zien, een heel levendig beeld ik krijg het gevoel dat het bij leven ook een levendig persoon is geweest die van het leven hield.
En levenlustig was...
Als ik vraag of het een man of vrouw is dan zegt hij ik ben een man , maar met vrouwelijke kanten.
Dus ik denk dat hij erg zorgzaam was en is geweest voor jou.
er komen allerlei namen maar de juiste naam niet .
Het is heel raar maar ik moet je zeggen dat hij of zij een stuk aan je levenskoord heeft mee gevlochten.
Het is zo dat deze persoon een hele tijd in je leven is geweest.
Als ik vraag wat hij aan je wil vertellen dan zegt hij dat hij van je houd.
Ik zie hem als een man met grijs haar die in balans in het leven stond.
Hij was betrokken bij zijn familie op een zodanige wijze dat het een zegen was voor iedereen.
Ik zie hem grijs en niet al te groot op het laatst is hij afgevallen in zijn gezicht.
Ik zie hem daarvoor met een voller gezicht een vierkante vorm van gezicht.
Als ik vraag wat voor werk deed je dan zegt hij automonteur...
Zelf heb ik het idee dat het niet klopt maar heb het toch opgeschreven.
Ik weet het niet maar hij zegt pak maar een pinteke op mij deze dagen?
Zegt de naam frans je iets?
Ik mag je de hartelijke groeten doen van deze persoon.
Hij zegt me dat je op de goede weg bent en dat er na dit leven geen eind is, maar een vreugdevol verder gaan het is een opgaan, en hij hoopt dat je verder gaat met je zoektocht naar alles.
Ik hoor dat hij je ook impulsen geeft om dingen te ontdekken hij helpt je bij je proces, hij is niet je Gids maar komt af en toe wel bij je langs.
Jou Gids is van een andere afkomst en helpt je met je ontwikkeling naar het licht, deze Gids die zich laat zien heeft een hoge afstemming.
Hij laat zich zien in een wit gewaad met zilver en paars lila.
Doorschijnend ik mag hem niet helemaal zien
zijn gezicht zie ik niet alleen zijn gewaad, hij is groot en breed, heeft lichtbruin haar en ik zie hem half op zijn rug.
Na dit beeld zie ik een klein hondje met spitse oortjes wit met zwart en mogelijk ook een beetje bruin maar ditweet ik niet zeker.
Het is een attent hondje en is aldoor oplettend op jou , het geeft aan dat je in dit moment mag gaan staan, probeer met twee benen op de grond te staan en doe het rustig aan.
wees alert en laat je andere dingen die je moet doen niet verslappen probeer altijd scherp van geest te blijven.
Ik zie dat je een beetje de neiging hebt om afwezig te zijn.
Ik zie nu allemaal vlakjes voor me.
Lege vlakjes die je nog kan invullen.
Alles wat je uit jezelf haalt is goed voel goed in jezelf wat jou waarheid is.
Je staat aan het begin van een ontdekkingsreis, maar besef goed dat het jou persoonlijke reis is die jezelf mag gaan invullen.
Ga stapje voor stapje.
Er komt nu een vrouw naar voren, die al wat langer over is ze is wat verder weg.
Ik zie haar in een hele mooie lichtgele achtergrond, dit zegt me dat ze in een hele mooie liefdes sfeer is en verbonden is met de christus energie.
Ze geeft je een gele bloem, ze kent je zegt ze maar kan niet vertellen wie ze is ik denk dat jij haar niet kent.
Je kent haar wel maar niet vanuit dit leven zegt ze.
In ieder geval geeft ze je haar liefde en de mooie gele bloem.
Ik krijg nu het woord zoon te zien en horen,
heb jij een zoon of jongen in je omgeving, en maak je je daar een beetje zorgen om?
Ik zie een jongen donker haar die zich afzet tegen van alles.
Hij is het duidelijk niet ergens mee eens en is zelfs een beetje boos en tegendraads daardoor.
Hij is het niet eens met de gang van zaken, het hoeft niet je zoon te zijn kan ook een andere jongen zijn waar je mee temaken hebt.
Ik krijg nu een caravan te zien is die van jou ik zie deze jongen op een camping.
De jongen die ik zie heeft een blauwe handoek bij zich kobalt blauw, en draagt een wit met blauw shirt kan ook nog andere roodachtig roze kleur in zitten met tekst erop.
Ik wacht even je antwoord af en hoor graag van je of dit een beetje klopt deze lezing tot zover.
Liefs Ajada