Lieve Lena,
Voor jouw deze lezing,
dank je wel Ajada voor het lezen
Ik kom in mijn buik terecht en voel dat je daar vaak klachten hebt, ik voel ook dat je in je periode ook niet echt lekker zit en dan ook veel buik kramp hebt
.dat klopt ben aan het kwakkelen
Ik voel mijn hoofd en ik zie dat je af en toe een wazig zicht hebt, draag je al een bril?
volgens mij wordt het tijd voor een vaste bril de leesbril is een uitkomst,maar stel het steeds uit om een naar de opticien te gaan....
Of heb je deze klachten af en toe?
vooral als ik wat moe ben
Ik zie nu een brief en denk dat je die nog mag posten of je krijgt een brief waar je op zit te wachten.
misschien onbewust bezig met het werk...ben ik daar nog op mijn plek....dus weer nieuwe sollicitatie brieven schrijven en eeuwig twijfelen hieraan....
Heeft het te maken met een cusus of toelating voor iets?
Ik mag je zeggen dat je voor de helft open bent voor deze lezing en de andere helft nie
t.dat vind ik jammer het overkomt me hier vaker
Dit komt omdat je je niet echt meer bent geintreseerd om hier aanwezig te zijn.
niet helemaal, maar meer van dat ik niet altijd er meer wat mee kan.....
Het is alsof je een beetje schuiweg kijkt en je eigenlijk wil omdraaien om weg te lopen.
ja misschien wel...
Voel je vrij om te gaan waarhheen je pad je naar toe leid.
Dit is altijd goed om verder te trekken je hebt je dingen opgepakt en een plek gegeven en trekt nu weer verder met een stok in je hand zie ik je weg lopen.
ja dat begrijp ik...ben hier natuurlijk ooit niet voor niets terechtgekomen...en misschien is het klaar voor dit moment....hoewel ik nog wel lees hier....en er mooie dingen geschreven worden...
Het is een eenzame weg die je alleen gaat.
jammer,dat wel...maar niet helemaal eenzaam heb 2 prachtige kinderen en een lieve man...
Je leeft op dit moment in de tarot kaart van de kluizenaar.
Ken je die?
heb het gevonden http://meditatiemystiek.web-log.nl/meditatiemystiek/kluizenaar/index.html
Dat is iemand die weet dat hij zoekt en op die weg alleen met zichzelf kan gaan, ik heb geen kaarten hier maar dit is wat ik zie.
dat zie je goed...het waarom is niet duidelijk voor me
Leg jij zelf de kaart of is het jouw gids die daar mee werkt.
Ik zou het eens proberen wie weet is het wat voor je.
Ze laten me nu een bankje buiten zien en ik denk dat je dit bankje vaak opzoekt of langsloopt.geen speciaal bankje,maar
bankjes in de natuur..daar moet ik meestal even op zitten...
Lieve Lena ik zie dat je nog niet echt blij bent
.klopt...en begrijp er ook niks van....
Je had er meer van verwacht van het leven is dit zo?
ja dat zou mogelijk zijn maar er is niets te klagen en te zeuren en ook geen spijt misschien geen genoeg oplossingen vinden voor,hoewel ik wel weet...dat het leven Nu plaats vindt en niet in je verleden...
Ik krijg een eenzaam gevoel over me en wil je graag even een knuffel geven.
een traantje toen ik je las
Wat ik nu doorkrijg is dat je best wel kritisch bent naar anderen en naar jezelf, dit maakt dat je verder van jezelf af komt te staan en van anderen
.ja dat is helemaal waar,maar dat is wel wie ik ben,en ik zou mezelf niet zijn,als ik mee doe voor het meedoen...met die ander...
Probeer hier eens naar te kijken.
wat je geeft krijg je terug..
En te kijken wie dat vroeger was die je zo benaderd heeft.
Het eerste wat er in me opkomt is een strenge tante
.zou ik dat niet gemerkt hebben?
Kijk maar en onderzoek dit eens want het heeft een spoor achter gelaten in jou
.als dit zo is wat jammer....
Die energie moet er nog uit het zit je in de weg zie ik.
Zo kun je niet bij je eigen energie komen
.dit klopt helemaal
waar is die toch?
Lena de echte Lena is heel anders.
fijn dat je dit ziet.
Ik hoop dat je deze lezing in je hart kunt ontvangen, en die strenge tante heb ik even aan de kant gezet, zodat jij er kan zijn in je eigen energie.
die tante toch...maar het is me duidelijk..hoewel ik hoop dat het gauw beter gaat....
Een liefdevolle en zachte Lena....want dit is wat en wie je werkelijk bent. lieve Ajada,mooi al deze lezingen...van een ieder hier en wat een proces voor jou...mooi hoor....
maar een knuffel terug..
Lena
Liefs Ajada