Lieve The Moon,
Voor jou deze lezing,
Ik zie dat je met een sterke straal energie verbonden bent met boven.
Het steunt op twee delen in jezelf.
Ze laten me een piramide zien.
In de ene zijkant van de piramide is een poot en tegenover staat aan de andere kant de andere poot.
Deze twee dingen zitten in jouw en daar rust je op het is de balans die je daarmee hebt in jezelf.
Voor mijn gevoel klopt dit helemaal!
Ik zie het al een rechtopstaande lijn verbonden met een lijn over de bodem en dan omhoog gaant weer een lijn.
Het heeft te maken met je aarding en energie overdracht.
Aan de bovenkant van deze lijnen ligt een zender en ontvanger.
Enerzijds kun je zenden en anderzijds ontvangen.
Herken je hier iets van in jezelf.
Je slaat de spijker op zn kop ja
De polen liggen recht tegenover elkaar maar aan de zijkanten niet in de hoeken.
En het zijn er twee omdat een piramide vierkant van vorm is in de bodem.
Ik vind dit apart om te zien, je bent dus een zender en ontvanger voor boodschappen van uit de andere dimensie en weer terug vice versa.
Vanuit de bodem dus vanuit je oorsprong is dit zo een meegenomen talent van de oude tijd.
Ik zie het ook als een mannelijk en vrouwelijk principe wat bij jouw totaal in evenwicht staat.
Je bent dus man en vrouw gelijk in je energie.
Ik zie ook dat je in evenwicht bent en gewoon jezelf kunt zijn.
Knap dat je dit allemaal hebt verenigd in jezelf en dat je een volkomen balans hebt tussen deze delen.
Je bent 1 geheel met twee gelijke delen in je.
Dit is dus ook precies hoe ik het voel, maar heb het nooit zo mooi kunnen verwoorden, wow! Ook van dat mannelijke en vrouwelijke! Dat van info overbrengen vanuit andere dimensies en letterlijk "een talent uit de oude tijd", is al eerder tegen me gezegd... Wat voor boodschappen breng ik over? Of is het een bepaalde energie?
De boodschap die ik je mag meegeven is deze, ga door zoals je nu bezig bent je bent in harmonie met je oorsprong en met jezelf, ben gewoon wie je bent en doe wat jij van binnen voelt wat er gedaan moet worden.
Maar vooral blijf in je zuivere stilte dit is de basis van waaruit je werkt en leeft.
Bedankt voor deze mooie boodschap, ik twijfel vaak of ik wel goed bezig ben.. ik raak snel uit balans en kan dan niet goed meer aan de studie enzo, gelukkig gaat dit de laatste tijd wat beter, en ben ik snel weer in balans.
Even vanuit mijn eigen gedachten, ben je een dubbel teken vanuit je sterrenbeeld?
Ik ben ram
Dit is voor jouw de lezing.
liefs Ajada.