Dankje voor je lezing. Het gevoel wat ik er bij heb als i khet gelezen heb, dat ik het een wat warrig verhaal vind. En kan voor mij persoonlijk weinig mee. Had gehoopt dat het een lezing is, die over mij als persoon gaat.
eerste wat ik zag was de edelsteen opaal, en een pi stone dit is een ronde platte steen met een gat erin.
ik weet niet wat ik hierop zeggen moet, ken deze stenen niet.
Ik krijg nu een hele rij kindertjes te zien en een hele rij puppies.
kan ik niet plaatsen
Ik zie ook een vuurtoren, en weet niet wat ik daar mee moet.
Er komt nu naar voren dat die vuurtoren in verband staat met je vader/of een man.Hij heeft iets met de zee te maken en met water.
Hij heeft iets met de zee te maken en met water.
vuurtoren zegt me niks...ook niet in combinatie met een man of vader. Ikzelf houd wel van de zee.
Was hij ook een baken voor veel mensen?
Ik zie hem over het water kijken en in de verte staren, dit doet/deed hij meestal als het hem allemaal even teveel werd en zich even weer moest terug trekken en opladen
kan ik ook niet plaatsen
Van hieruit maak ik een sprongetje naar je oma de moeder van je vader of van die man.
Ze hadden een goede band zie ik je vader hield veel van zijn moeder.
Ze was een stuk kleiner dan je vader/man zie ik ook.
Het is een vrouw met krulletjes en best nog een mooi bosje haar, ik zie haar een beetje rossig blond haar hebben.
En ze was wel een vrouw die haar vrouwtje stond maar ook zorgzaam en betrokken..
Ze heeft je vader erg lang bijgestaan in haar leven.
En hij was haar lievelingetje of enigst kind.
de moeder van mijn vader, was een lange vrouw juist, net als mijn vader, en had geen krulletjes en rossig haar. Verder kan ik er weinig over haar zegge, ik heb haar niet gekend. of zij mn vader heeft bijgestaan weet ik ook niet.
Je vader was is een goedmoedige man die alles maar een beetje neemt zoals het komt en ook eigenlijk niet verder nadacht over alles hij liet het er ook een beetje bij zitten.
Ik zie dat er veel contact is tusen je vader en je oma.
Ik weet niet of ik dit goed zie maar jouw vader heeft het niet altijd makkelijk gehad in de relatie sfeer.
Wat ik zo zie is dat je vader het gevoel had dat er niet van hem gehouden werd, en ik kan wel zeggen dat hij het toch heeft volgehouden omdat dit nu eenmaal vroeger zo was.
mn vader is wel zachtmoedig meestal. en denkt ook niet veel na.
Veel contact tussen mn vader en zijn moeder? Zijn moeder leeft niet meer. In de relatiesfeer heeft mn vader het niet altijd makkelijk gehad, dat klopt. Mn vader heeft 2 jaar geleden in het ziekenhuis paar keer gelegen. Van één keer weet ik, dat hij in een droom ons als zijn 5 dochters bij mijn moeder zag. Daar werd hij emotioneel van omdat hij het gevoel had, minder belangrijk te zijn.
Ik krijg de indruk dat het niet je eigen moeder was of in ieder geval ook jij had het vaak gedaan en tussen jou en de moeder is ook geen goed kontakt geweest.
het is mijn biologische moeder.
Ik voelde me vroeger een buitenbeentje, niet in het gezin passen.
Klopt, ik voelde me niet fijn met mn moeder in de buurt.
[/quote]
Ik ga nu naar je moeder of de vrouw kijken die zo was.
Ik zie haar erg boos zijn en een paniekerig schreeuwerig gevoel komt er van haar naar voren.
Ze wist niet beter en ik zie dat ze uit een familie komt waarin dit normaal was, en zelf een hele moeilijke jeugd heeft gehad.
Het was de harde kant van het leven.
dit klopt
Het voelt alsof jij niet weet hoe je moeder nu is en je al jong het kontakt bent kwijt geraakt met haar.
klopt, mn moeder was onstabiel en vroeger en nog steeds. Zie haar ook niet als een echte moeder, die bezorgd was om haar kind en veiligheid en warmte bood, juist het tegen over gestelde. Ik besef wel dat mn moeder ook haar achtergrond had en haar onverwerkte emoties, wardoor ze is geworden zoals zij nu is. Ik heb en voel dat soms nog wel als een gemis.
Ik zie dat jij niet veel kontakt met oma hebt gehad ze was niet bij jullie over de vloer.
[quote] Jouw vader heeft haar altijd opgezocht.
komt me niet bekend voor.
Ik zie je vader als een donkerharige man en een ietwat forse man beetje buikje op latere leeftijd.
Hij was van nature erg relaxt.
Mn vader had toen hij jonger was, bijna zwart haar, nu kaal en grijs. Mijn vader is lang en nauwelijks een buikje.
Hij was van nature erg relaxt.
ja klopt. Ik hoop dat je er wat mee kan. Liefs Amethist