Ik heb barstende koppijn, ik kan moeilijk slikken, mijn keel doet ongelofelijk pijn, ik heb erge spierpijn en mijn voeten.. daar zitten allemaal kleine scheurtjes in, ik heb ook nog eens last van mijn nek. How come?
Ik kon van donderdag naar vrijdag niet slapen, want ik moest om 4 uur s'ochtends op school zijn. We gingen namelijk met heel 4T naar Euro Disney. De gehele reis wat lol getrapt. Niet geslapen dus. Nah, eenmaal daar, gaan we dus direct in de space mountain: mission 2. Was eerst een uur wachten, dus besloten we een fast pass ticket te nemen, zodat we een uur later, zonder te wachten, er in konden. Dit deden we bij vrijwel ieder attractie waarbij de wachtrij langer dan een half uur was. Wat we gehad hebben:
Space mounten: mission 2, Starwars, Indiana Jones, Thunder mountain, boats. Dat is het denk ik..
Daarna van vrijdag naar zaterdag niet geslapen. Wel lekker op bed gelegen.. Er om 6 er uit gegaan. Aangekleed. Geld gepakt. En met de fiets naar het treinstation gegaan. Op naar Rotterdam Centraal. Om vervolgens naar Capelle a/d ijsel te gaan. In Rotterdam Centraal ging ik vervolgens samen met Diana op pad.. Ik wou de volgende trein pakken. Maar zij wou met de metro.. En ik was zo van.. Metro?
Maja, erg leuk. Eenmaal daar,bij onze bestemming. Gingen we de Pre Party opbouwen. Ik werd ondertussen gek vanwege mijn nicotine te kort. En toen kon de feest beginnen. Nah, en toen kon ik het niet houden en heb ik af en toe een sigaret aan iemand gevraagt. Alsnog! heb ik die hele dag, maar 4 op. Wat echt erg weinig is. Dus dat vind ik nog best wel goed van mij zelf..