Dank jullie wel voor jullie lieve reacties!
Eigenlijk zag ik het zelf ook niet zo aankomen, Helma
.... al overwoog ik het al wel een tijdje om te stoppen hier.
Op een forum is het natuurlijk een komen en gaan (wat ik ook wel eens lastig vond). Wat was, blijft niet. Alles veranderd voortdurend (maar is ook steeds weer hetzelfde) en dat is al niet anders dan in het gewone leven. Het kan dan soms goed zijn weer verder te gaan. Voor mij is nu zo'n moment aangebroken....
Bovendien is het voor mij tijd geworden om iets minder achter de pc te zitten
....
Dus...tijd voor een frisse wind door mijn huis, ben van plan de komende tijd lekker te gaan schilderen ed. en misschien (weer) meer te gaan werken.
Blijven schrijven doe ik ook zeker, want dat vind ik heerlijk. Dus wie weet kom ik t.z.t. wel weer eens wat plaatsen. Ik zal ook vast nog wel eens langskomen om weer eens wat van de informatie te halen die hier allemaal opgeslagen ligt...
Merudi bracht voor mij interessante onderwerpen, maar vooral ook warme, betrokken mensen. Ik deed nieuwe inzichten op, bracht mijn eigen zienswijze in, vertelde een deel mijn eigen levensverhaal en het was goed dit zo te delen.
Soms gingen mijn haren wel eens overeind staan.... ook wat dat betreft is niet anders dan in de dagelijkse realiteit.
Het dan vooral menselijk en zichtbaar kunnen zijn ervaar ik als een groot goed, het kunnen zien dat we elkaars spiegel kunnen zijn. En dat alles in allen en overal aanwezig is...
Namasté...
xxx Liesanne