Loading...
nl

Het algemene "ik ben weg"-topic

Helma
Helma jan 9 '09
Jammer dat je weg gaat Thomas. Ik noem het vluchtgedrag, ik kan er niks anders van maken.

Het ga je goed.
Lena
Lena jan 9 '09
phoenix vluchtgedrag noem je het,
begrijp je hier niet helemaal in.......

Thomas stil worden en stil zijn......
Weerstand ondervinden in je post was misschien toch ook een logisch gevolg van....
Maar als je besluit al vast staat dan is het zoals het is.....
Stiekem denk ik, hoop dat ie zich bedenkt wink
Je waardevolle bijdragen zijn hier gelukkig nog steeds te lezen,maar zal anders gaan voelen nu je weg zal gaan.
Ben nog heel blij met( onze) foto-lezingen en je persoonlijke raad.
Maar wil je vooral het allerbeste wensen met dat wat je ook gaat doen smile
Ga je missen thats for sure.
Anne
Anne jan 9 '09
Hej thomas,

Wat jammer wat je weggaat. Ik vind je een heel inspirerend persoon. Dankje voor alle mooie berichten die je hier hebt gepost smile
Ik wens je veel licht en liefde toe.

Liefs aNNe
Helma
Helma jan 9 '09
Lieve Lena,

Thomas zei vaak: , niets is zo moeilijk als kijken naar jezelf'.
Hij had en heeft altijd hele goede adviezen voor iedereen, maar als hem gevraagd werd te kijken naar zichzelf, was het wat moeilijker om antwoorden te krijgen van hem, ook hier. Ik vind het erg jammer dat hij vorig jaar het gesprek hier niet aan is gegaan toen de vragen ontstonden n.a.v. 'hoe krijg ik het voor elkaar.....'.

De openheid van alle mensen hier verwondert me vaak, en ook die van mezelf. Het doet me pijn dat Thomas niet openstond voor het gesprek, zowel op Merudi als privé. Daaruit maak ik nu dus op dat hij het niet aangaat vanuit zijn eigen weerstand.

Enfin, het is zijn weg, en hij zal deze gaan zoals het hem goeddunkt.
Lena
Lena jan 9 '09
Origineel bericht van: Phoenix




De openheid van alle mensen hier verwondert me vaak, en ook die van mezelf. Het doet me pijn dat Thomas niet openstond voor het gesprek, zowel op Merudi als privé. Daaruit maak ik nu dus op dat hij het niet aangaat vanuit zijn eigen weerstand.

Enfin, het is zijn weg, en hij zal deze gaan zoals het hem goeddunkt.


spreken is zilver en zwijgen is goud phoenix wink
en misschien een wijsheid op zijn tijd
Helma
Helma jan 9 '09
O, met andere woorden, ik moet gewoon mijn klep houden?
gast
gast jan 9 '09
Zilver heeft ook zijn waarde, Phoenix wink
Lena
Lena jan 9 '09
Origineel bericht van: Phoenix
O, met andere woorden, ik moet gewoon mijn klep houden?


kun je je voorstellen dat mensen er voor kiezen om niet te spreken wink
Helma
Helma jan 9 '09
Ik hoef geen gelijk, ;), maar ik heb het volste recht mijn zegje te doen. Ik ben trouwens sowiezo gekker op zilver dan op goud.
gast
gast jan 9 '09
Of je nu spreekt of zwijgt ieder heeft zijn eigen verantwoordelijkheid.
Helma
Helma jan 9 '09
Oh ja hoor, dat kan ik me voorstellen. Maar ik zit nu eenmaal anders in elkaar. Want ik ben niet altijd als andere mensen. Ik ben ik, jij bent jij, hij is hij en zij is zij. wink
Helma
Helma jan 9 '09
Zoals ik dus de verantwoordelijkheid neem om te zeggen wat ik wil, en te doen wat ik wil. En dat bevalt heeeel goed. laugh
gast
gast jan 10 '09
Heel goed, als je er ook de consequenties van draagt wink
Helma
Helma jan 10 '09
Wat versta je onder de consequenties dan, in deze?

Want voor zover ik weet draag ik die. Elke dag.
Lena
Lena jan 10 '09
Origineel bericht van: Phoenix
Oh ja hoor, dat kan ik me voorstellen. Maar ik zit nu eenmaal anders in elkaar. Want ik ben niet altijd als andere mensen. Ik ben ik, jij bent jij, hij is hij en zij is zij. wink


precies Thomas is Thomas smile
Helma
Helma jan 10 '09
Ach ja, je hebt gelijk. Thomas is Thomas laugh

Ik wil hem bedanken voor de fantastische maanden die ik heb gehad. Die herinnering is me dierbaar, en kan ik gelukkig koesteren. Dus, dank je wel Thomas, voor alles. smile
Beschermengel
Beschermengel jan 11 '09

Jammer Thomas dat je weggaat...ik wens je alle goeds toe op je pad!



..
Anne
Anne jan 20 '09
Hoi allemaal,

Ik ga jullie verlaten. Ik wil niet meer op dit forum aanwezig zijn en zal me gaan bezig houden met mijn eigen spirituele forum.

Ik wil iedereen bedanken voor de mooie liefdevolle inzichten. Ik heb veel gehad aan vele mensen en ben daar erg dankbaar voor.

Ik wens iedereen veel geluk, liefde, en licht toe.

Liefs aNNe
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 20 '09
Lieve Anne.

Eigenlijk schrik ik een beetje dat je gaat. Dat komt door gisteren en die foto-lezing. Heeft dat met elkaar te maken?

Liefs Paulette
admin
admin jan 20 '09
Hoi Anne,

Jammer. frownJe hebt altijd een flinke bijdrage geleverd hier op dit forum. Ik heb ook jouw reading van mijn foto erg op prijs gesteld. Ik wist niet dat je een eigen forum had.
Ik wens je heel veel succes, en wie weet kom ik jouw forum nog tegen op Internet en schrijf ik me ook daar in smile

Groetjes,
Hans
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki