Loading...
nl

Het algemene "ik ben weg"-topic

Lena
Lena nov 9 '08
het ga je goed nikskeuh smile
wees ook lief voor jezelf wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 9 '08
Hey nikskeuh, jammer dat je ook vertrekt. Ik wens je veel wijsheid op je pad en wie weet tot ziens.
Helma
Helma nov 9 '08
Hee Nims!

Toch online? Fijn je te lezen!

Jammer Nikskeuh. Wie weet, bedenk je je en kom je toch af en toe om het hoekje ´piepen´ !

Het ga je goed.
liesanne
liesanne nov 9 '08
Nikskeuh, ik heb mooie woorden van je gelezen....

veel kracht in jouw proces gewenst!

alle goeds,
Liesanne
nikskeuh
nikskeuh nov 11 '08
Hallo mensen om kom een laatste keer gedag zeggen.

Dank jullie allemaal voor de mooie afscheidswoorden. smile

Ik wil het nog eens duidelijk laten weten dat ik niet wegga om de 'negatieve sfeer' maar om mijn eigen zielproces.
Ik wil verder, en op merudi kwam ik niet verder, dit is ook niet het enige forum waar ik gedag tegen zeg.

Ik wens jullie allemaal een mooie zelfontplooiing die jullie zullen voelen tot in het diepste van jullie ziel.

Adios.
nikskeuh = Nikki
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 11 '08
Bedankt voor de toelichting Nikki. Mocht je ooit de behoefte hebben om je zielproces ergens op te schrijven, dan mag je dat altijd hier doen. Wie weet dat iemand anders er nog iets aan heeft?
Soulmate
Soulmate nov 11 '08
bey nikskeuh, een tiet van komen en een tiet van gaan. het ga je goed.
es
es nov 11 '08
Dag Nikki!
Soulmate
Soulmate dec 16 '08
Hallo Allemaal,

Een tiet van komen en een tiet van gaan. Omdat ik binnenkort geen computer meer heb en ik niet weet er weer een aan te kunnen schaffen, ga ik afscheid nemen van dit forum. Ik heb er veel van geleerd. Ga zo door zou ik zeggen met het verspreiden van goede zaken en het doorbreken van taboes. Ik wens u allen hele gezellige feestdagen en een positief 2009 (ondanks alle berichten). Het ga u goed!
Helma
Helma dec 16 '08
WAT JAMMER!!!

Soulmate, Goede feestdagen gewenst, het allerbeste, en het ga je goed.

Dankjewel voor al je wijze woorden, confronterende boodschappen, en liefdevolle omarmingen.

Liefs en een warme knuffel van Helma.
Lena
Lena dec 16 '08
hoop op een nieuwe computer in 2009 wink

maar bovenal veel gezondheid en een goed 2009 soulmate,zal je missen hier, ik had het idee dat ik pas net op weg was wink
maar dank voor je uitleg en inzichten.
liesanne
liesanne dec 16 '08



alle goeds gewenst op jouw pad, Soulmate!

-jammer dat je weggaat-

wie weet.... tot horens....

liefs, Liesanne
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 16 '08
Jammer dat je gaat soullove. Wie weet tot in 2009!

Hele fijne dagen en geniet nog maar even van de laatste weekjes hier smile.
Beschermengel
Beschermengel dec 16 '08


Dag lieve Soulmate,

jammer dat je weggaat...misschien tot later?
gast
gast dec 16 '08
Hé zielemaatje, als je wil is er overal een oplossing voor. Denk dat we je eerder weer zien hier dan je nu denkt winkMaar tot dan; veel liefs en een knuffel.
Soulmate
Soulmate dec 17 '08
hela allemaal, dank voor de lieve woorden, t mooie plaatje en de warme knuffels. Er is overal een oplossing voor inderdaad. Misschien is het gewoon even tijd voor bezinning. Mijn 'leraar' zegt dat ik moet leren luisteren: naar mezelf, naar mijn beschermengel, mijn gids en mijn 40 hulpgidsen. Het paranomale heb ik altijd ver weggestopt. Dat kan dus niet want dat is mijn bestemming. toen ik jong was, werd er niet over gesproken en daardoor bestond het niet. zo heb ik geprobeerd me aan te passen en een mens te worden, maar door aanpassen wordt je geen mens. ik word pas mens als mijzelf waardeer en zelfliefde kan voelen en doe waar ik hier voor kwam. Alle goeds voor jullie allemaal. Het is top dat hier op het forum warme betrokkenheid gedeeld wordt, zonder vooroordelen. Ik zal het missen.
Maris1976
Maris1976 dec 17 '08
Dag Soulmate smile
Thomas A
Thomas A jan 9 '09
Lieve forumgenoten

Voor mij is het moment gekomen om verder te trekken en dit forum te laten voor wat het is. In de paar jaar dat ik hier deelnam, heb ik best veel geleerd en mocht ik er ook zijn voor anderen. Speciaal het fotolezen heb ik echt in de paar jaar hier aanwezig kunnen ontwikkelen en zal daar nog veel mee doen in de toekomst, is mijn idee.

Ik ben heel dankbaar voor sommige ontmoetingen hier op dit forum. Enkelen hebben me diep geraakt en mij bewogen tot ver-anderen naar een meer verlichte levenshouding.............

Stilte in het hart is wat ik een ieder wens. Het is toch wat we uiteindelijk allemaal willen. Dat een stuk zelfkennis daarvoor de basis is, komen we uiteindelijk vanzelf tegen wanneer we op pad gaan...............

Thanks, liefs en goeds aan een ieder hier.

Thomas, die eigenlijk Raymond heet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 9 '09
Hey Raymond. Wat jammer dat je ervoor kiest om weg te gaan. Hoewel je de laatste tijd al een stuk minder actief bent geweest, heb je toch ook hier je welkome bijdrage kunnen leveren. Ik wil je in ieder geval bedanken voor wat je hebt gedaan voor ons.

Ik mis in je berichtje een beetje de reden waarom je weggaat dus ik hoop dat je dit nog hier (of via PM) zou willen vertellen.

Het ga je goed, en wellicht tot ziens!
Thomas A
Thomas A jan 9 '09
Ja tuurlijk, er is een reden te vermelden. De afgelopen maanden heb ik nog wel veel meegelezen, maar voelde vaak een enorme weerstand, wanneer ik wilde reageren op posts.
Er is en 'soort stilte' over mij heengekomen, die ik even niet beter weet te verwoorden dan zo (zo rook ik ook al een tijd niet meer zonder dat mij dat ook maar enige moeite kost, vreemd genoeg).
Sumier neem ik nog deel op een ander forum, maar voor hoelang weet ik niet.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki