Loading...
nl

Het algemene "ik ben weg"-topic

Anne
Anne jan 20 '09
Lieve Paulette,

Ik ben hier nu bijna 3 jaar lid, ik heb veel geleerd en wil nu verder gaan. De fotolezingen deed ik hier met plezier.
De laatste week had ik al een sterk gevoel dat mijn tijd hier voorbij was, door het conflict wat is ontstaan bij de fotolezing was het voor mij nog duidelijker om te gaan.

Liefs aNNe
Beschermengel
Beschermengel jan 20 '09

OOh wat jammer Anne! ik (we) zullen je hartstikke missen! ik vindt je heel erg goed n.l. in de foto lezingen!

Maar respecteer natuurlijk dat je zelf een spiritueel forum gaat beginnen..goed van je hoor!

Ik wens je alle liefs toe lieve Anne en zal je missen hier.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 20 '09
Hey Anne,

Ik vind het erg jammer dat je weggaat. Ik hoop niet dat mijn reactie op het fotolees onderwerp de reden is dat je gaat want ik heb echt niets tegen je. Je lezingen vind ik altijd erg goed en heb gemerkt dat je enorm veel groei hebt meegemaakt de laatste tijd. Ik zou het erg jammer vinden als door één groot misverstand je er resoluut mee stopt.

In ieder geval wil ik je veel wijsheid, liefde en warmte toe wensen en wie weet zien we elkaar wel weer ergens terug smile.

Groetjes Julien.
Anne
Anne jan 20 '09
Hoi Nims,

Het gevoel dat mijn tijd erop zat bij dit forum had ik al een week, het conflict met de fotolezing heeft het sterker gemaakt om hier te vertekken.

Ik waardeer het van je dat je mij waardeert dat is wederzijds.

Veel liefde en geluk.
Liefs aNNe
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 20 '09
Origineel bericht van: Anne
Lieve Paulette,

Ik ben hier nu bijna 3 jaar lid, ik heb veel geleerd en wil nu verder gaan. De fotolezingen deed ik hier met plezier.
De laatste week had ik al een sterk gevoel dat mijn tijd hier voorbij was, door het conflict wat is ontstaan bij de fotolezing was het voor mij nog duidelijker om te gaan.

Liefs aNNe


Lieve Anne.

Het is idd zo dat je soms het idee hebt dat je weer verder moet en dan kunnen sommige gebeurtenissen de laatste bevestiging zijn.

Ik vind het jammer, had graag nog wat langer van je kennis willen leren. Zoals Beschermengel nu weer zo´n mooie afbeelding plaatst, zo handig ben ik nog niet... frown

Maar.....

Met heel mijn hart: heel veel wijsheid en geluk van mij!

Dikke kus

Liefs Paulette
Anne
Anne jan 20 '09
Dankje wel Paulette erg mooi wat je zegt smile

Jou kennis leer je vanzelf wel winkdenk maar aan mooi wit licht dan komt alles vanzelf.

Liefs aNNe
liesanne
liesanne jan 20 '09




cryhè, jij ook al.........

Jammer dat je hier weggaat, ik vind dat je een bijzondere bijdrage had .....

heel veel goeds gewenst op je pad...

liefs, Liesanne
Helma
Helma jan 20 '09
Jemig aNNe! We hebben zoveel gedeeld hier cry

Ik zal je missen.

Veel liefs, Helma.
Sephora
Sephora jan 20 '09
Jammer lieve Anne wink
Maar wel heel leuk dat je je met je eigen forum gaat bezighouden!
Veel liefs!
gast
gast jan 20 '09
Hé Anne, ik heb het fotolezen niet echt gevolgt dus weet niet wat daar allemaal speelde de laatste week. Dit was dus voor jou een gebeurtenis die je verder doet gaan, en dat is het ook alleen maar mi. Ik zou er verder niet te veel over denken wink
Als het zo zal zijn komen we je vast nog wel eens tegen hier of daar. Ik vind je iig een heel mooi mens die leeft en leert van dit leven. Waar en met wie maakt niet zo veel uit.
Vond het wel jammer dat je nooit mijn foto gelezen hebt, was wel benieuwd wat jij er in zou zien.
Nou meid, het ga je goed. Tot weerziens.
Maryssa
Maryssa jan 20 '09
Hey Anne!

Wat jammer dat je gaat! Ik vond jouw inbreng erg bijzonder hier. Maar soms is het nodig om te gaan omdat het niet meer helemaal bij je past. Heeel veel succes met wat je allemaal nog gaat doen!

Liefs en x
Wendy's
Wendy's jan 20 '09
Ook ik heb zelf besloten om te gaan.

Afgelopen jaar ben ik 8maanden lang niet op merudi geweest, mijn leven was goed.. sinds een paar maanden ben ik weer terug, en voel dat de sfeer op dit forum niet is zoals het geweest is (ik beschuldig niemand), maar ik vind het wel jammer.

Graag wil ik mensen helpen, maar op deze manier voelt het niet goed voor me. Nu ben ik op zoek naar een andere manier van helpen wat beter voor mij aan voelt.

ik ben opzoek naar nieuwe vooruitgang voor mijzelf, want voor mijn gevoel blijf ik nu stil liggen, of ga soms zelfs achteruit.

Ook vind ik het jammer om te gaan.. want ik heb hier veel geleerd en mezelf ontwikkeld, maar nu voel ik dat ik verder moet gaan.

Nims niet in shock zijn he wink

ik wens iedereen nog veel plezier, en succes met alles..
Maryssa
Maryssa jan 20 '09
Aah Wendy's ga je ook al weg? eekJammer hoor! Veel geluk in Turkije en veel liefs
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 20 '09
Origineel bericht van: Wendy's
Ook ik heb zelf besloten om te gaan.

Afgelopen jaar ben ik 8maanden lang niet op merudi geweest, mijn leven was goed.. sinds een paar maanden ben ik weer terug, en voel dat de sfeer op dit forum niet is zoals het geweest is (ik beschuldig niemand), maar ik vind het wel jammer.



Lieve Wendy.

Wat een gemis dat jij nu ook weggaat. Ik vind het heel erg jammer. Ik zal jou ook missen.

Heel veel succes met wat je gaat doen! Wens je het allerbeste!

Dikke kus van mij en Floris wink
Beschermengel
Beschermengel jan 20 '09


Wat jammer Wendy! ......maar misschien horen we elkaar nog

liefs van mij..
Prada
Prada jan 20 '09
Nu Anne en Wendy weg zijn wil ik jullie mededelen dat ook ik er over na heb gedacht om weg te gaan.. Dit is mijn eigen keuze, ben niet door hun beinvloed want dat hoorde ik net pas via dit forum

Ik ben nog niet helemaal weg maar dit zal wel geleidelijk minder worden (ookal ben ik er nog niet zo lang;), merk zowiezo dat ik de laatste tijd al steeds minder lees hier op het forum, omdat ik sommige dingen niet bij mij vind passen. Veel denken hier toch net iets anders als ik over dingen denk vandaar..

En wil alle informatie die ik de laatste tijd hier heb opgevangen een beetje tot me laten bezinken en er over nadenken, zodat ik voor mezelf goed weet wat ik wil en welke kant ik op wil.

Ik zal nog wel fotolezen, want dat is zowat het enige wat ik hier nog lees en doe, en vind het leuk om te doen en wil me daar graag meer in verdiepen..

Maar verder zal ik nog weinig actief zijn
Helma
Helma jan 20 '09
Lieve Wendy,

Ontzettend jammer dat ook jij ons verlaat!

Misschien tot ziens, en alle goeds gewenst,

liefs, Helma.
Helma
Helma jan 20 '09
Prada,

ook voor jou het allerbeste gewenst en alle goeds op je pad,

liefs, Helma.
Muin
Muin jan 20 '09
Wendy, ga alsjeblieft niet weg. Je bent me dierbaar. Ik heb veel van jou geleerd over Turkije en over het leven daar. Je hebt mijn leven gekleurd met jouw visie op het leven zelf. Je bent een heel lief mens en ik heb het heel erg fijn gevonden dat wij onze gedachten hebben uitgewisseld op dit forum. Ik voelde jouw warme vriendschap..
Ik ben nog geen maand lid van dit forum en nu gaan een aantal bijzondere forumleden weg. Het geeft mij een heel naar gevoel.
Ik zal hier ook niet meer zo vaak komen.
Maris1976
Maris1976 jan 20 '09
Anne, Wendy en Prada, veel geluk en wijsheid.
Groetjes Maris
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki