Loading...
nl

Het algemene "ik ben weg"-topic

Akasha
Akasha jan 29 '09
Omdat mijn bijdrage blijkbaar niet gewaardeerd wordt hier en de leden dat niet recht in mijn gezicht willen/durven te zeggen,maar zich lekker anoniem en achterbaks verschuilen achter de sterretjes, ga ik hier weg.

Ciao!!
Maryssa
Maryssa jan 29 '09
Hey Akasha!

Ik vind het heel erg jammer dat je gaat! Ik heb ook wel eens 2 sterren gehad of minder! Maar dat is echt een momentopname! Dat kan morgen zo weer anders zijn. Bovendien ben je net hier op het forum en moeten mensen je nog leren kennen. Ik heb het gevoel dat je besluit om te gaan al vaststaat anders zou ik je proberen over te halen nog even te blijven.

Liefs
Helma
Helma jan 29 '09
Lieve Akasha, ik heb altijd drie sterren gehad, en ach, ik let er niet zo op! Als ik in een restaurant eet wat maar één ster heeft, ja, dan ga ik me zorgen maken wink
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 29 '09
Origineel bericht van: Akasha
Omdat mijn bijdrage blijkbaar niet gewaardeerd wordt hier en de leden dat niet recht in mijn gezicht willen/durven te zeggen,maar zich lekker anoniem en achterbaks verschuilen achter de sterretjes, ga ik hier weg.

Ciao!!


Wat is er gebeurd? Heb ik wat gemist? Ik vind het heel vervelend dat je weg gaat. Ik vond je bijdrage waardevol... Laat je me nog even weten?

Liefs Paulette
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 29 '09
Origineel bericht van: Akasha
Omdat mijn bijdrage blijkbaar niet gewaardeerd wordt hier en de leden dat niet recht in mijn gezicht willen/durven te zeggen,maar zich lekker anoniem en achterbaks verschuilen achter de sterretjes, ga ik hier weg.

Ciao!!

Ik heb blijkbaar ook iets gemist hier. Ik krijg zo vaak van iemand 1 ster.

Waarom reageer je hier zo sterk op, als ik vragen mag? Vind je het belangrijk wat anderen van je vinden?
liesanne
liesanne jan 30 '09
hoi Akasha

Ik ben eigenlijk al weg maar kom af en toe nog even om het hoekje kijken naar mijn pbtjes en las jouw bericht. Ik zou je aanraden het 'sterretjestopic' eens door te lezen, dan zie je hoe het werkt. Die sterretjes in het begin krijg je vaak doordat één persoon je in één keer vijf sterren geeft, geeft een ander je dan wat minder sterren, dan haalt dat het gemiddelde naar beneden.

Ik snap je heftige reactie wel (die had ik ook) maar misschien is het goed te bedenken dat er misschien aan dit systeem iets niet klopt en dat het niets met jou te maken heeft.
Je hebt er weer een sterretje bij en hier komen er nog meer.... wink



Liefs, Liesanne
roosa
roosa jan 30 '09
En ook ik ben weg.

Elke keer als ik op deze site kom, voel ik beetje negatieve sfeer.
Mensen die mekaar niet waarderen als iemand weg is, het is jammer er kan altijd in het leven komen dat iemand weggaat.

Ik zie daar het probleem niet van maar ja.

Sowieso veel liefde en wit licht schenk ik de leden van merudi!!!

Liefs roosa
Akasha
Akasha jan 30 '09
Lieve Maryssa,
Je hebt gelijk, ik had al plannen om weg te gaan,het sterrensysteem was eigenlijk net dat zetje om ook daadwerkelijk te gaan.

Lieve Phoenix,
Het aantal doet er ook niet toe, het gaat om de werking en het feit dat het gebruikt wordt om anoniem te kunnen zeggen wat je van een ander vindt.

Lieve Hemelwandelaar,
Dank je wel, ik vond jouw ook een hele fijne gesprekspartner.

Lieve Nims,
Nee,hoor, van mij mag iedereen mij haten, het gaat om de anoniemiteit van het systeem plus dat ik weet wat ik weten wil en verder ga.

Lieve Liesanne,
Bedankt voor je ster en lieve bericht.

Lieve Roosa,
Ik voel die negatieve sfeer ook,maar dat heb je overal, we zijn immers op aarde.

liefs,
Akasha
roosa
roosa jan 30 '09
Lieve Akasha,

Klopt helemaal mee eens.

Vandaar dat ik dan ook wegga, ik hou niet van negatieve sfeer, fijne van internet, je kan dan meteen weggaan he... ;-)
Ruzie aanstoten, mensen in zwarte dag licht zetten vind ik heel erg en dat maakte keerpunt.

akasha ik wens je veel liefs,positiviteit!!
Akasha
Akasha jan 30 '09
Dank je wel,Roosa, ik wens jou ook veel liefs en positiviteit!!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 30 '09
Origineel bericht van: Akasha

Lieve Hemelwandelaar,
Dank je wel, ik vond jouw ook een hele fijne gesprekspartner.


Het gaat je goed Meis!!!!

XX
Maryssa
Maryssa jan 30 '09
Jammer Roosa. Ik wens je alle goeds en veel liefs toe.
Precious1
Precious1 jan 30 '09
Jee, wat een gedoe om niks.. Die paar sterretjes... Lekker belangrijk..

Ben helemaal niet bezig met die plakplaatjes. Ik vind iemand aardig of niet. En dat laat ik blijken door het forummen zelf en niet door een sterretje wel of niet te geven. Als niemand mij een sterretje geeft, prima. Doen ze dat wel, ook goed. Ik merk aan de manier van forummen of mensen mij waarderen ja of nee. Ik deel zelf ook geen sterren uit. Gewoon omdat ik er totaal niet mee bezig ben.

Er wordt in een ander topic geroepen dat Nims een super-ego heeft. Hm.. het feit dat je je druk maakt om wel of geen ster, heeft nog veel meer met ego te maken als je het mij vraagt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 30 '09
Hoi Precious, misschien is het handig om dat soort reacties (over ego) ook even prive te doen. Het komt de sfeer niet ten goede namelijk en zorgt allen maar voor irritaties. (Geen verwijt naar jou toe hoor)
Precious1
Precious1 jan 30 '09
Oke Nims,zal het in het vervolg achterwege laten.
admin
admin jan 30 '09
Via verschillende topics loopt nu een felle discussie. Jammer dat dit zo moet gaan.

Over de sterretjes: Even een uitstapje: Er is een keer een uitgebreid onderzoek geweest over vriendschappen en relaties. Hierin is naar voren gekomen dat iedereen (!!!!) te maken heeft met het volgende:
Een-derde van de mensen zijn positief en kunnen vrienden zijn.
Een-derde staat neutraal tegenover je.
En een-derde is negatief, om welke reden dan ook, en dat kan je niet veranderen.
Het heeft geen zin om iets hieraan te doen, behalve...jezelf zijn en integer blijven.

Diverse leden storen zich aan het feit dat ze weinig sterretjes krijgen. Dat zegt iets ook over dit forum-lid, want die is blijbaar erg gevoelig voor. Als je het onderzoek, wat ik hierboven noem, kent, dan sta je hierboven.

Toch is het te overwegen, NiMS, om de score aan sterretjes hier weg te halen. Het forum wordt namelijk m.i. onnodig negatief beinvloed hierdoor. Overweeg eens of je het wil handhaven, of niet. Als het aan mij ligt: vandaag nog eraf.

Daarnaast: leden zijn vrij om te komen en te gaan. Als ze vertrekken, dan is het fijn als ze aangeven welke (opbouwende!) redenen ze ervoor hebben. Na-trappen geeft namelijk aan dat je niet volwassen bent. Als je iemand persoonlijk wil aanspreken, dan kan je een pb-tje sturen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 30 '09
Hele goede reactie Hans en ik hoop dat iedereen het ook leest.

Origineel bericht van: Hans

Toch is het te overwegen, NiMS, om de score aan sterretjes hier weg te halen. Het forum wordt namelijk m.i. onnodig negatief beinvloed hierdoor. Overweeg eens of je het wil handhaven, of niet. Als het aan mij ligt: vandaag nog eraf.

Helemaal mee eens en ik heb ze eraf gehaald.
admin
admin jan 30 '09
Top!
Kinki DeVille
Kinki DeVille jan 30 '09
Mooi. Bij deze waardeer ik hier iedereen:P
liesanne
liesanne feb 1 '09
Dat uitzwaaien valt nog niet mee, ik merk dat ik ‘stiekem’ nog wat meelees..... ik maak mezelf maar wijs dat de boot nog niet helemaal vertrokken is...... grin

Ik heb nog even behoefte op bovenstaande te reageren…

Waarom zouden die felle discussies die hier af en toe ontstaan negatief zijn? (ze brengen soms ook veranderingen teweeg..... wink)
Is het niet goed ze gewoon te laten zijn?
De felle reacties van mensen kan je interpreteren als druk maken om niets, onvolwassen gedrag, natrappen, overgevoelig zijn of wat dan ook. Ik denk dat achter dergelijke reacties van iemand altijd (gekwetste) gevoelens en (onvervulde) behoeftes schuilgaan. Wanneer we dáár naar opzoek gaan en vooral proberen te luisteren kunnen we echt oog krijgen voor wat iemand zijn boodschap is.
Waarom zou je niet gekwetst, geïrriteerd, jaloers of wat dan ook mogen zijn. Ik geloof niet dat mensen die zich spiritueel ontwikkelen zich vooral maar moeten richten op positiviteit en het 'boven' je gevoelens en emoties uitstijgen omdat ze een illusie zouden zijn. We moeten m.i. ervoor waken onze menselijkheid niet te verliezen.
Je kunt je verzetten tegen de schaduwkanten van jezelf en anderen en je willen baden in licht, maar zolang je die schaduwkanten niet omarmt, is het 'licht' m.i. een illusie. Het ‘geweld’ -in wat voor vorm dan ook- zal vooral verminderen als we ons inzetten hierop geweldloos te reageren. Dat kan naar mijn idee pas echt als je alle gevoelens van anderen én jezelf er kan laten zijn en ze niet meer hoeft te (ver)oordelen. Als we vooral luisteren en (open) vragen stellen.......

Vaya Con Dios smile

Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki