Loading...
nl

Het algemene "ik ben weg"-topic

Serenity
Serenity apr 19 '11
Zo serieus Gast ik dacht dat die jouw was!! ^^
gast
gast apr 19 '11
Kom jij daar ook dan Lily?
Serenity
Serenity apr 19 '11
uhmmmmm ja als ik genoeg tijd heb dan wel ja, heb het behoorlijk druk namelijk!! pfff zweet druppels zitten op mijn voorhoofd !
admin
admin apr 23 '11
Hoi mensen,

Voor degene die het aanspreekt: ga Merudi verlaten. Vind hier niet helemaal meer wat ik zoek, het wordt voor mijn gevoel misschien een beetje teveel een forum waar ons ons kent, waar men door bepaalde uitingen anderen voor zijn/haar gevoel wegjaagt. Dit heeft toch ook zijn invloed op mij gehad, want ik vindt dat dat zelf ook zo is (geweest). Er is een groep die de boventoon voert, en ook aangemoedigd wordt in elkaar. Dat is prima, maar daardoor lees je eigenlijk (te) veel van hetzelfde. Heb daarom minder de behoefte om te reageren, en het spreekt me nog te weinig voor mijn gevoel om te blijven.

Wens iedereen het allerbeste toe, fijne Paasdagen en veel plezier op het forum!

Groetjes,
Bart

Serenity
Serenity apr 23 '11
Oh jammer zeg en het spijt me als ik daar aan mee gewerkt heb want ik vind je een hele toffe peer, veel plezier met je verdere bezigheden en jij ook fijne paashaasdagen lieve Bart!

Dikke Knuf !
Groene_heks
Groene_heks apr 23 '11
Jammer Bart, misschien heb je wel gelijk, aan de andere kant zoveel nieuwe mensen komen er ook niet echt, meestal is het foto laten lezen of een kaart leggen en dan is men weg.

En dat is inderdaad jammer want dan zijn de gesprekken inderdaad vaak hetzelfde.
Ik heb je altijd graag gelezen en vind/vond je een aanwinst in dit forum.

Het ga je goed lieve Bart smile
Sundance
Sundance apr 23 '11
lieve mensen, ja dat zijn we ook nog he, haha...
ik ga van dit forum. ten eerste omdat ik er al niet veel meer op was (bizzy met werk en beelden maken en de megatuin plus moestuin op orde houden) en ten tweede heb ik op dit moment niets aanvullends, alleen dat ik jullie liefheb, dat dan zeker wel weer smile.
wie weet spreken we elkaar nog weleens weer, maar voor nu...bye bye en en fijne liefdevolle pasen voor ieder van jullie.
XXX
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 23 '11
Hoi Bart,

wat jammer dat je weggaat. Snap je punt wel. Ik wens je een heel fijn weekend toe (en weet ooit tot spreeks.)

Liefs!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 23 '11
Heel jammer Bart en Sundance dat jullie weggaan. Maar ik begrijp je keuze. Ikzelf ben er ook minder te vinden door mijn nieuwe huis enzo, dus kan ik ook niet veel bijdragen. Ik hoop dat je in ieder geval weet dat je altijd weer welkom bent om terug te keren!
Emuca
Emuca apr 23 '11
Tot ziens lieve Bart en lieve Sundance.
Groene_heks
Groene_heks apr 23 '11
Ik wens je veel geluk op je pad (en een mooie moestuin smile)
Serenity
Serenity apr 23 '11
Doei doei beste Sundance leuk je gelezen te hebben.
gast
gast apr 24 '11
Bart, jammer dat je gaat. Veel plezier bij Ajada en de rest die hier weg gegaan zijn en daar een nieuwe plek hebben gevonden. Vind daarom je excuus wel een beetje slap dat er hier een kliek zou zijn. Iedereen is welkom en iedereen kan zijn/haar bijdrage leveren als ze dat willen. Maar zoals Karin al zegt; de meesten komen alleen een foto lezen of een kaartje leggen en zijn dan weer weg. Is ook hun goed recht maar dat ligt dan niet aan degenen die hier wel een bijdrage leveren, of vind jij van wel?
Desalniettemin wens ik je heel veel geluk en liefde en ben je natuurlijk altijd weer welkom hier op dit forum.

Sundance ook jammer dat jij niet meer (zo vaak) komt maar je moestuin heeft jou harder nodig en is ook voor jouzelf een betere tijdverdrijf dan op een forum hangen. Veel geluk en liefde ook voor jou. Enne, de deur staat altijd open.
Beschermengel
Beschermengel apr 24 '11


Jammer Bart en Sundance, maar ik wens jullie het allerbeste en misschien komen we elkaar toch weer tegen smile
Beschermengel
Beschermengel apr 24 '11


Jammer Bart en Sundance, maar ik wens jullie het allerbeste en misschien komen we elkaar toch weer tegen smile
admin
admin apr 24 '11
Dank jullie voor de lieve wensen! Slap antwoord trouwens gast. Dit heeft niets met de site van Ajada te maken, waar haal je deze info eigenlijk vandaan? Als ik liever op de site van Ajada zou zijn, zou ik dit ook zo aangeven. Iedereen mag schrijven wat hij wil, daar heb ik mijn mening over gegeven, that's all. Dus, schrijf lekker door zou ik zeggen!

Groetjes,
Bart
gast
gast apr 24 '11
Ach ja op een slap excuus een slap antwoord......thats the law off ecquivalents.

Toch hoop ik voor je dat je daar of elders in de wereld vindt wat je zoekt....
admin
admin apr 24 '11
Ik zie nergens een slap excuus. Off is trouwens met 1 f, dus of.
gast
gast apr 24 '11
Bedankt voor je correctie Bart. Ik zal je missen.
Groene_heks
Groene_heks apr 24 '11
Ik ben zo vrij geweest ook even te neuzen en zie dat er veel mensen zijn meegegaan.
Misschien is dat ook wel goed, zo komt er hier ruimte voor vernieuwing smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki