Loading...
nl

Het algemene "ik ben weg"-topic

admin
admin jun 30 '09
Hopelijk tot ziens op het forum, Paulette smile
Veel liefde, Kracht en Wijsheid!!
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Ik heb besloten waar mijn eigen lijntje ligt...ik ga van dit forum af en heb weer voldoende geleerd over vrijheid van meningsuiting. Een gezelligheidsdier zal ik nooit worden en daarom ben ik op dit forum ook niet op de juiste plek. Mijn grote kracht ligt op 1 op 1 contact en ik heb het nooit goed gedaan in groepen. Ik heb de mogelijkheid in 1 op 1 contact mensen verder te helpen, daar ben ik volgens anderen en mezelf goed in. Het was even leerzaam om kennis bij te spijkeren. Bedankt voor jullie aandacht en de aandacht die ik sommige kon geven. Mochten er sommige aan twijfelen, ik heb genoeg goede dingen gedaan. Er zijn mensen die ik verder heb kunnen helpen door het geven van mijn energie. Tevens ben ik vaak redder in nood geweest in de tijd van mijn ondernemerschap. In groepen werkt het niet wat ik doe, dat weet ik. Ik laat jullie nu met rust en wens iedereen het beste, veel liefsss,, Mirko....
gast
gast okt 26 '10
Daar twijfel ik niet aan. En de mensen die jou nodig hebben trek je ook vanzelf aan....en die jij nodig hebt...niet te snel afstoten hè wink
Lotusje
Lotusje okt 26 '10
als dat je keus is, doe dan ff je foto skippen als avatar?
je staat in veeeeeeeeeel topics

Succes met alles wat op je pad zal komen.
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Geen idee hoe dat moet...foto skippen...
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 26 '10
Mirko, als je weet waarvoor je wegloopt, heb je in ieder geval iets geleerd smile.

Ik wil je bedanken voor je inzet en je tijd die je hier hebt doorgebracht. Je hebt anderen laten merken hoe het is, als er over hun grens wordt gegaan. Ook heb ik gemerkt dat jij hier zelf ook moeite mee hebt (grenzen aanvoelen, en grenzen erkennen). Ik hoop dan ook dat dit meeneemt in de ontdekkingsreis naar jezelf.

Je bent altijd weer welkom om hier om aan jezelf te werken!
Tinne
Tinne okt 26 '10
Mensen komen, Mensen gaan, komen weer..en gaan ! That's life!
succes Mirco smile
Lotusje
Lotusje okt 26 '10
Origineel bericht van: NiMS
Mirko, als je weet waarvoor je wegloopt, heb je in ieder geval iets geleerd smile.

Ik wil je bedanken voor je inzet en je tijd die je hier hebt doorgebracht. Je hebt anderen laten merken hoe het is, als er over hun grens wordt gegaan. Ook heb ik gemerkt dat jij hier zelf ook moeite mee hebt (grenzen aanvoelen, en grenzen erkennen). Ik hoop dan ook dat dit meeneemt in de ontdekkingsreis naar jezelf.

Je bent altijd weer welkom om hier om aan jezelf te werken!


Heel erg mooi verwoord NiMS!!
Sluit me er volledig bij aan!!
New Moon
New Moon okt 26 '10
Beste Mirko,

Inderdaad bedankt voor je aanwezigheid!
Succes met je volgende avontuur op je spirituele pad. smile

The moon
Maryssa
Maryssa okt 26 '10
Hallo Ondergrond,

Ik heb op de valreep nog even naar je foto gekeken. Veel geluk op je verdere reis.

Gr. Maryssa
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 26 '10
Hier nog even het antwoord van Ondergrond. Ik vond het een eigen topic waard: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php...html#Post101289

Heel mooi en heel open verwoord.
admin
admin okt 27 '10
Ondergrond, ik wil je alle goeds meegeven voor de toekomst.
Ik heb een geweldige avond gehad gisteren met een lieve vriendin (medium), veel is op zijn plek gevallen.
Ik weet nu waarom jouw reacties mij zo enorm triggerden.
Dank je wel hiervoor, ik zal nu in de toekomst beter hiermee om kunnen gaan omdat ik het nu begrijp.
Ik zeg eerlijk dat ik het niet erg vind dat je weg gaat, ik vind jouw energie niet fijn, maar dat kan, we zijn nu eenmaal allemaal anders.
Maar je hebt wel gelijk als je zegt mensen te hebben geholpen, mij heb je geholpen en dat waardeer ik, al is het zoals vaak dan achteraf.
Dat is niet erg denk ik, het gaat erom dat het kwartje valt. smile

Veel geluk, want dat verdient iedereen
Beschermengel
Beschermengel okt 27 '10


Het beste ondergrond smile
admin
admin mrt 20 '11
Lieve Forum leden,

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
De tijd van verdergaan is nu aangebroken en ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke en fijne tijd die ik met jullie heb doorgebracht.
Nog een laatste groet en wens jullie allemaal heel veel liefde en wijsheid...

In kracht en liefde

Ajada
karda
karda mrt 20 '11
Lieve Ajada,

Ik wil je bedanken voor al je wijze woorden en je fijne bijdrage aan het forum.
Ik zal je hier missen!!!!

Liefde en Licht voor jou

liefs Karda
gast
gast mrt 20 '11
Ajada.....

goede reis, en wellicht tot ziens.
karda
karda mrt 20 '11
Lieve Tinne,

Als je dit nog leest, hetzelfde geld ook voor jou.
wat ik aan Ajada schrijf.

Liefs Karda
jannie
jannie mrt 20 '11
Ajada..respect voor elke beslissing...wens je veel liefde toe en hoop dat je verdere reis bijzonder mag zijn.
Jammer...heb in korte tijd veel van je geleerd.Liefs jannie
Lin
Lin mrt 20 '11
:|Das onverwachts......jee
Lieve Ajada heb veel van je mogen leren ,dank jewel daarvoor.
Liefs lin...en dikke knuf
Serenity
Serenity mrt 20 '11
*kusje*
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki