Loading...
nl

Het algemene "ik ben weg"-topic

Prada
Prada jan 20 '09
Hey hey ik ben nog niet helemaal weg hoor, als dat een troost is..

Wil nog graag blijven fotolezen maar daar zal het bij blijven
Maryssa
Maryssa jan 20 '09
Zucht...Prada, bedankt dat je er was hier. En ik lees net dat je niet gelijk helemaal weg bent. Kunnen we er even aan wennen hier voorzover dat gaat.. Alle liefs en veel succes!

Liefs x
Wendy's
Wendy's jan 20 '09
iedereen bedankt die mij geluk wenst.

@ Muin: Bedankt voor je lieve berichtje smile. mooi om te horen dat je van mij geleerd hebt. ik vond ook dat wij leuke en leerzame gesprekken hadden.. op dit moment zit ik op een ander spiritueel forum wat mij meer aanspreekt, dat forum vind ik rustiger..
Muin
Muin jan 21 '09
En toch vind ik dit een heel leuk forum. Alhoewel leuke mensen weg willen gaan, blijven er toch nog genoeg leuke mensen over. Ik denk dat ik hier toch nog een tijdje blijf. Misschien komen jullie weer terug (Wendy en Anne). Waarom “afscheid nemen”? Ik heb ook wel mijn stemmingen. Als ze te heftig zijn dan neem ik een drastische beslissing waar ik later spijt van krijg. Ik zeg daarom “nooit, nooit” en ik neem nooit afscheid. Ik blijf gewoon een tijdje weg omdat ik weet dat ik misschien toch terug zal keren. Het leven is net als een schommel.
gast
gast jan 21 '09
Hé Wendy, jammer dat je ook weg gaat. Kan me voorstellen dat je niet altijd in de branding wilt zitten, dat een stukje verder op zee het water wat rustiger is. Hebben we allemaal wel eens nodig laughJe weet ons te vinden mocht je weer even de golven willen voelen.
Het gaat je goed, doe rustig aan en blijf vooral jezelf trouw.
gast
gast jan 21 '09
Hé Prada, niet gelijk je zusje achterna zwemmen hoor wink
Lena
Lena jan 21 '09
Origineel bericht van: Anne
Hoi allemaal,

Ik ga jullie verlaten. Ik wil niet meer op dit forum aanwezig zijn en zal me gaan bezig houden met mijn eigen spirituele forum.

Ik wil iedereen bedanken voor de mooie liefdevolle inzichten. Ik heb veel gehad aan vele mensen en ben daar erg dankbaar voor.

Ik wens iedereen veel geluk, liefde, en licht toe.

Liefs aNNe


Nou Anne dat is toch even balen want ik lees je graag.
Lig net 2 dagen met griep op de bank,en dacht eens even kijken hier.
Maar goed begrijp het helemaal foto-lezen doe je niet zomaar, en vraagt wel om een serieuze benadering van beide partijen.
Mooie is dat er zaken gezien worden die nog niet in het licht staan op dat moment van die persoon, of wel heel duidelijk maar niet herkenbaar.... en ook gelijk.... heel herkenbaar het raken in de ziel.
wink
Ben blij dat ik je heb ontmoet er is voor mij veel veranderd door te kijken ,maar vooral het voelen wink.

Is het nog hetzelfde forum? www .armina.nl

Het allerbeste en hoop tot ziens smile

lieve groet van mij
Lena
Lena jan 21 '09
Wendy,
we hebben elkaar niet vaak gesproken hier,maar wil je ook het allerbeste voor jou toewensen smile

Prada, heb begrepen dat je nog blijft?
dus neem ik nog geen afscheid. tongue
Prada
Prada jan 21 '09
Hey jah heb er wel over na gedacht helemaal weg te gaan, maar wil nog hierblijven voor het fotolezen verder te ontwikkelen. Voor de rest zal ik hier op het forum niet veel meer doen.

Dus voor zolang ben ik er nog met fotolezen
Precious1
Precious1 jan 21 '09
Hey Anne, Prada, Wendy en de rest, wat jammer dat jullie weggaan!
Wat ieders reden ook is, wens jullie het allebeste en veel geluk in alles.

Sommigen heb ik niet zo heel veel "gesproken", maar toch ook voor jullie veel geluk op je verdere pad.

Het "negatieve" heb ik hier nog niet ondervonden. Veel verschillende meningen, veel verschillende visies. Op een forum heb je dat waar veel mensen samen komen, net zoals in het dagelijkse leven. Als voor jullie de negativiteit overheerst of je vind simpelweg geen aansluiting meer, ja dan is het misschien tijd om verder te trekken.

Hoe dan ook, veel geluk! smile
liesanne
liesanne jan 21 '09
Wendy, heel veel succes en geluk gewenst...

liefs, Liesanne




Innerlijk Kind


Lieve meid daar diep van binnen

Basis waar op mijn leven mocht beginnen

Onze jeugd: tijd van vreugde maar ook van pijn

Nu kan ik ook een beetje jouw mamma zijn.



Heilzaam werkt troost en geborgenheid

Ik luister in het nu graag naar die kleine meid.

Ik maak haar heel en zij maakt mij vrij.

Van elkaar bewust, ben ik ze allebei.


Mystica
liesanne
liesanne jan 27 '09


I can feel the change in the wind right now..... I'm going where my heart will take me…




Ik ga uit(z)waaien.....

Het was fijn hier zóveel te delen,
lieve mensen, heel erg bedankt daarvoor!

Afscheid.... wel met een beetje pijn in mijn hart...

Misschien kom ik wel weer aanwaaiengrinvroeg of laat.

Ik zal (voorlopig) ook vast nog wel eens meelezen of jullie opzoeken via PB. (wie het leuk vindt met mij contact te blijven houden: via PB kunnen we evt e-mailadressen uitwisselen....)

heel veel liefs,

Liesanne
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 27 '09
Liesanne,

Heel veel liefde en wijsheid toegewenst op je pad.

Liefs, Paulette
Helma
Helma jan 27 '09
Lieve Liesanne,

die zag ik niet aankomen! Ik wil je danken voor je warmte en liefde hier op het forum. Je ondersteuning heb ik enorm gewaardeerd.

Ik wens je het allerbeste toe, en misschien tot ziens!

Een warme knuffel en veel liefs van Helma.
Lena
Lena jan 27 '09
Nou Liesanne,
toeval bestaat niet, 2 zielen 1 gedachte wink
vanochtend nog een pb naar iemand hier gestuurd,waarin ik ook vertelde dat ik niet wist hoe lang ik nog bleef.
we houden zeker nog contact ;),mijn afscheid is nog niet daar,maar voel ook iets van het is goed zo.....
vond het fijn om je mogen leren kennen,en ga vooral door met het schrijven smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 27 '09
Hey Liesanne,

Ik vond het altijd erg prettig dat je er was. Ik ben erg benieuwd waar de wind je heen waait smile. Ik zou het leuk vinden als je af en toe nog even laat weten hoe het met je gaat en wat je ontdekt hebt smile.

Bedankt voor al je bijdragen van het afgelopen jaar en wie weet tot ziens!
Beschermengel
Beschermengel jan 27 '09
Hallo Liesanne, wat jammer dat je weg gaat.. ik wens je heel veel liefs in je verdere leven smile...en misschien tot ziens?

gast
gast jan 28 '09
Hé Liesanne, ik zal je missen, al is afscheid nooit helemaal 100% en komen we elkaar weer eens tegen ergens op het net of in het echie, wie weet (ik niet wink)
Het gaat je goed, nieuwe ervaringen zijn altijd waardevol.
Maryssa
Maryssa jan 29 '09
Hey Liesanne,

Jammer dat je weggaat maar het is ook heerlijk om te gaan uitwaaien. Heel veel geluk en succes met alles!
liesanne
liesanne jan 29 '09
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties!

Eigenlijk zag ik het zelf ook niet zo aankomen, Helma wink.... al overwoog ik het al wel een tijdje om te stoppen hier.
Op een forum is het natuurlijk een komen en gaan (wat ik ook wel eens lastig vond). Wat was, blijft niet. Alles veranderd voortdurend (maar is ook steeds weer hetzelfde) en dat is al niet anders dan in het gewone leven. Het kan dan soms goed zijn weer verder te gaan. Voor mij is nu zo'n moment aangebroken....
Bovendien is het voor mij tijd geworden om iets minder achter de pc te zitten blush....

Dus...tijd voor een frisse wind door mijn huis, ben van plan de komende tijd lekker te gaan schilderen ed. en misschien (weer) meer te gaan werken.
Blijven schrijven doe ik ook zeker, want dat vind ik heerlijk. Dus wie weet kom ik t.z.t. wel weer eens wat plaatsen. Ik zal ook vast nog wel eens langskomen om weer eens wat van de informatie te halen die hier allemaal opgeslagen ligt...
Merudi bracht voor mij interessante onderwerpen, maar vooral ook warme, betrokken mensen. Ik deed nieuwe inzichten op, bracht mijn eigen zienswijze in, vertelde een deel mijn eigen levensverhaal en het was goed dit zo te delen.
Soms gingen mijn haren wel eens overeind staan.... ook wat dat betreft is niet anders dan in de dagelijkse realiteit.
Het dan vooral menselijk en zichtbaar kunnen zijn ervaar ik als een groot goed, het kunnen zien dat we elkaars spiegel kunnen zijn. En dat alles in allen en overal aanwezig is...


Namasté...

xxx Liesanne



Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki