Loading...
nl

Het algemene "ik ben weg"-topic

gast
gast apr 24 '11
Dat is ook zo. Niets is erger dan dat iemand blijft zonder dat ook echt te willen.
Lena
Lena apr 28 '11
dag bart, het allerbeste wel jammer jouw inbreng altijd fijn...

nu ben ik alleen nog even nieuwsgierig... tongue

heeft iemand nog de link van de site van ajada?
gast
gast apr 28 '11
http://enlightening.yourbb.nl

Ik hoop alleen niet dat je ons hier gaat verlaten Lena. Maar dat is natuurlijk jou eigen keus....
Lena
Lena apr 28 '11
thanks gast...
Mimosa
Mimosa apr 29 '11
Hoewel ik nooit super aanwezig ben geweest, vind ik het wel zo netjes om even gedag te zeggen. Al een tijdje voel ik me hier niet meer thuis. Dat ligt aan mij, niet aan het forum. Dit forum is voor mij een mooie springplank geweest op weg naar mezelf. En daar ben ik ook heel dankbaar voor. Ik heb hier hele mooie zielen mogen ontmoeten. Bedankt hiervoor.
Serenity
Serenity apr 29 '11
goh zeg zo loopt het forum wel erg leeg, nou het beste Mimosa op je verdere pad!
aquarel
aquarel apr 29 '11
ikzelf ben ff teruggekomen na lang niet hier meer te zijn geweest.
ik voel me nu beter hier en meer op mijn plaats dan destijds
gast
gast apr 29 '11
Mimosa, het gaat je goed. Doe iedereen de groetjes. Hoop dat je je op die andere plek wel thuis voelt. Weet wel; waar je ook naar toe gaat je neemt altijd jezelf mee. Maar dat zit wel goed bij jou...
Ik zal je missen....
gast
gast apr 29 '11
Mooi:

Op een dag worden wij wakker in onszelf.
Vrij, lachend, niets meer om op te houden,
Niets meer om van weg te hoeven.
Wij gaan in de voetstappen van onszelf,
Op weg naar Huis.
Dat is: Vrijheid.
Groene_heks
Groene_heks apr 29 '11
Dag lieve Mimosa, het ga je goed smile
Cirr
Cirr apr 29 '11
Origineel bericht van: gast
Doe iedereen de groetjes. Hoop dat je je op die andere plek wel thuis voelt. Weet wel; waar je ook naar toe gaat je neemt altijd jezelf mee. Maar dat zit wel goed bij jou..


Hallo lieve mensen, keek nog even op Merudi en zag deze quote staan gast. Bij mijn "afscheid" heb ik misschien de verkeerde woorden gebruikt: "ons kent ons" waar "kliekje" van gemaakt is uiteindelijk. Natuurlijk is het zo als mensen elkaar in het echt ontmoet hebben, dat daar een betere band door ontstaat, en dat je gevoel, en daardoor je reacties meer naar een persoon uitgaan die je aanspreekt. Zo is het overal, op forums en in het echte leven. Respect daarvoor.

Deze uitspraak van "Doe iedereen de groetjes" vind ik wat kinderachtig. Ik heb me ook aangemeld bij andere "sprirituele sites", maar dat hoeft niet de reden waarom je weggaat bij Merudi, daar kunnen hele andere dingen achter zitten, voor ieder weer anders. Dat je het beter bij een andere site kan vinden, dat is natuurlijk altijd mogelijk.. en wat geeft dat als dat zo zou zijn.

"Overal waar je naartoe gaat, neem je jezelf mee". Wat zit hier voor betekenis aan gast, wat voor achterliggende boodschap zou ik, als "nieuw" of "oud" lid hierachter moeten zoeken .. en dan aanvullend.. "maar dat zit bij jou wel goed".. Hoe weet je dat, voel je dat, of is dat je intuitie die dat zegt. Hoe goed ken je iemand, puur en alleen vanaf internet.

En dan de hamvraag: bij wie zou dit dan niet goed zitten, aansluitend op: dat zit bij jou wel goed? En als je jezelf meeneemt, wat dan? Komt iemand dan zichzelf tegen uiteindelijk? Of misschien wel niet? Komt het over alsof een ander wegloopt van al zijn karakterfouten, omdat hij weg gaat van Merudi?

Alsof iemand niet eerlijk wil zijn tegen zichzelf, want hier wordt je juist geconfronteerd met alles wat je niet in de ogen durft of kan zien? En alleen hier laat men zien wat juist is?

Weet je, ik denk dat er een veel grotere wereld is dan Merudi, die nog net even iets meer laat zien. En dan heb ik het niet over het internet, maar the "real" world zeg maar. En daar kan niemand, met welke uitspraken dan ook, zijn vinger volledig op leggen, want buiten dat, is het ook nog eens de wereld van een ander persoon waar je over spreekt.

Zomaar wat gedachtes, met alle respect voor jou gast, en Merudi in het algemeen!

Groetjes,
Cirr (Bart)


gast
gast apr 30 '11
Waarom val je over iets dat ik een ander schrijf Bart? En hoe komt het dat je dit nu allemaal in het negatieve trekt? Zeg jij nooit tegen iemand die ergens naar toe gaat waarvan je weet dat je die mensen kent "doe ze de groetjes". Wat is daar verkeert aan? Ik bedoel het absoluut niet zoals jij het hier neer schrijft. En ja, zoals ik Mimosa hier heb leren kennen is het iemand waar het heel erg goed bij zit, voor mijn gevoel iig.
Ik zeg ook nergens dat merudi de enige juiste plek is. Ik ben juist blij als mensen een plek vinden waar ze zich thuis voelen, daar hoeven ze zich niet voor te schamen maar ik krijg wel een beetje het gevoel alsof er niet over gesproken mag worden dat jullie naar het forum van Ajada gaan omdat je daar iets vind wat je hier niet meer vind. Ik persoonlijk vind daar niets, het is niet mijn plek dus heb ik daar niets te zoeken. Ik heb er wel rondgesnuffeld en gekeken wat er was, het is een open forum dus die vrijheid heb ik ook.
Ik wens jullie dan ook uit de grond van mijn hart alle goeds toe en dat het mag brengen wat jullie verwachten.

Ik weet ook wel dat van af het begin dat je hier was wij niet op dezelfde golflengte zitten. Ik heb daar geen problemen mee, je was me dierbaar ook zonder echt contact omdat ik wel zag dat jou inbreng hier anderen goed deed. Daarom vind ik het ook jammer dat je weg bent.
Maakt verder niet uit, het zij zo. Op welke manier je ook weg bent gegaan het had niets uitgemaakt want gaan had je toch wel. Zo is het leven nu eenmaal. Het is ons mensen die er een excuus en manier voor zoeken....ook ik in mijn reactie op jou.

Het gaat je goed, wie weet toch ziens....you never know.
Mimosa
Mimosa apr 30 '11
Bedankt Gast en Groene Heks.
Ik zal de groetjes doen. smileVoor de duidelijkheid wil ik wel even melden dat het form van Ajada niet de reden is dat ik hier weg ga. Want je kan op meerdere plekken tegelijk zijn op een prettige manier. Daarom heb ik ook voor transparantie gekozen en ben daar ook onder deze naam. Voor mij echter was het gewoon tijd om hier te gaan. Nogmaals dat ligt bij mij en niet bij de mensen op het forum.
We gaan allemaal onze eigen weg, maar uiteindelijk komen we elkaar wel weer tegen.
Namaste.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 30 '11
Origineel bericht van: Cirr


Groetjes,
Cirr (Bart)




Beste Cirr. Je zegt hier voor Bart te spreken. Kan je uitleggen waarom jij dan normaal gesproken op het account van akschuna gebruikt op het forum? Ik vind het nu raar overkomen en voordat ik conclusies ga trekken op wat er hier gebeurd, zou ik graag van jou of akschuna willen horen hoe het zit.
akschuna
akschuna apr 30 '11

@ NiMs,

simpeler dan jij nu doet voorkomen Nims,
Bart en ik zijn vrienden,
waar jij het over hebt was gisteren, normaal gesproken zit een behoorlijke eindje bij Cirr(Bart) vandaan.

Groetje Akschuna
Cirr
Cirr apr 30 '11
Hoi Nims,

Dit komt raar over? Akschuna had mij gevraagd iets aan te passen wat niet lukt. So simpel as that. Waarschijnlijk kun je ook wel mijn IP-nummer ook achterhalen, zodat je zeker bent ook de goede persoon voor je te hebben.

Bart

En voor de volledigheid: "normaal gesproken" is in dit geval geloof ik als het goed is, dus 1 x geweest.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 30 '11
Ik vroeg het omdat Akschuna in een ander topic vertelde dat ze hier eerst met een ander account inlogde, maar nu niet meer en niet wilde zeggen welk account dat was. Dus ik wilde weten of dat andere account niet toevallig Bart was en dat je hier nog steeds rondliep (wat overigens prima is!).

Het enige waar ik bedacht op wilde zijn was dat Akschuna een echt profiel is, en niet eentje waarmee "gekloot" wordt om het maar even te zeggen.

Maar dit lijkt me duidelijk. Dus bij deze bedankt voor de opheldering en welkom terug Bart wink
akschuna
akschuna apr 30 '11

@Nims

Ik kan me niet meer met het oude account inloggen Nims,
logisch, en wil ik inderdaad liever niet vertellen welke account/naam,
en ik "kloot" niet.

Akschuna
Cirr
Cirr apr 30 '11
Ik begrijp je denkwijze, en de ene link met de andere verbindt. Dus graag gedaan!

(Misschien had ik i.p.v. Cirr beter de nickname Heintje Davids kunnen nemen winkIk heb me opnieuw ingelogd om (nog) een reactie te kunnen geven, maar nu ik hier weer ben.. dank wink
Groene_heks
Groene_heks apr 30 '11
Huh? Ik snap het niet smilemaar begrijp wel dat Nims het even checkt.
Dus Cirr is Bart en Akcshuna is een vriend van Bart?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki