Loading...
nl

Het algemene "ik ben weg"-topic

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 20 '11
Jammer dat je besluit om te gaan Ajada, ik heb je altijd graag gelezen. Weet dat je altijd weer welkom bent om terug te komen!
Beschermengel
Beschermengel mrt 21 '11


Het gaat je goed Ajada, en nog bedankt voor de mooie lezing smile
Mimosa
Mimosa mrt 21 '11
Lieve Ajade en Tinne,

Jammer dat jullie voelen dat jullie Merudi moeten verlaten. Heel erg bedankt voor de mooie inzichten en bijdragen. Ik zal jullie hier missen.
Richie Richard
Richie Richard mrt 21 '11
Jammer dat je weg gaat, ik hoop dat je nog af en toe langs komt.
admin
admin mrt 21 '11
Nog even iets wat ik net in mijn mail box vond en dit toch nog even wil doorgeven aan iemand die er iets aan heeft.


Serenity
Serenity mrt 21 '11
Accepteer dat mensen komen en gaan

Mensen komen in je leven om een bepaalde reden.

Een seizoen of een heel leven.

Als je weet om welke reden het is, weet je wat je voor die persoon kunt doen.

Als iemand in je leven is om een reden, is het gewoonlijk omdat je een behoefte hebt geuit. Ze zijn gekomen om je te helpen door een moeilijkheid heen, je te begeleiden met ondersteuning en je fysiek, emotioneel of spiritueel te helpen.



Dan, zonder dat jij iets verkeerd doet, of op zomaar een moment, zegt of doet deze persoon iets om de relatie te beëindigen.

Soms gaan ze dood, soms lopen ze weg.

Soms keren ze zich tegen jou en dwingen je tot een standpunt.

Wat we ons dan moeten realiseren, is dat aan onze behoefte is voldaan, onze wens is vervuld, hun werk is gedaan. Het is tijd om verder te gaan.



Sommige mensen komen in je leven voor een seizoen, omdat het jouw beurt is om te delen, te groeien of te leren. Zij brengen je een ervaring van vrede of ze brengen je aan het lachen. Ze kunnen je iets leren dat je nog nooit gedaan hebt.

Ze geven je gewoonlijk een ongelooflijke hoeveelheid vreugde.

Geloof het, het is echt, maar slechts voor een seizoen.



Relaties voor de duur van je leven, leren je levenslessen, dingen waar je op kunt bouwen om zo een solide emotionele fundering te hebben.

Het is jouw taak die lessen te accepteren.

Hou van die persoon en stop wat je hebt geleerd in alle relaties en situaties van je leven.

Accepteer dat mensen komen en gaan in je leven.
admin
admin mrt 22 '11
Mooi verwoord lieve Lily

Dank je voor het stukje, ik neem je mee in mijn hart.

En alle anderen neem ik ook mee in mijn hart, voor alles wat we samen delen en gedeeld hebben...

Tot ooit

in kracht en liefde Ajada
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 22 '11
Ik heb het even verplaatst naar het algemene afscheid topic.

Misschien lees je nog mee Ajada, en als je merkt dat je na een week nog steeds mee-leest, misschien was het toch geen tijd om echt weg te gaan wink.
admin
admin mrt 22 '11
Het afscheid nemen is iets waar je de tijd voor moet nemen Nims, ook voor anderen dit bouw je langzaam af met elkaar zodat iedereen ook de tijd krijgt om even nog te zeggen wat hij wil zeggen.
Niet iedereen komt op dezelfde dag langs op het forum, en op deze manier kan het voor iedereen nog prettig zijn om even te kontakten.

Liefs Ajada
Lena
Lena mrt 22 '11
smiletijd...ja dat is waar....

maar vergeet niet om te denken over....
soms gebeuren dingen om een rede...
niet altijd verstandig om weg te gaan....
er zijn nog anderen....
tenzij je klaar bent....natuurlijk,maar heb zelf het idee dat dingen nooit klaar zullen zijn.... wink

wel kan de tijd een wonderen doen...
en zoals iedereen hier weet,heb ik er een hekel aan om afscheid te nemen... lees altijd graag...

dus wie weet tinne en ajada....
en zeg ik vast tot ziens....
admin
admin apr 5 '11
Wil even laten weten dat ik hier niet veel zal zijn de komende tijd.
Heb het erg druk met andere dingen.
Maar wens iedereen een fijne forum tijd en een mooie lente en zomer alvast.
Mijn naam heb ik eraf gehaald zodat iedereen kan zien dat ik een tijdje niet aktief ben op het forum.

In Kracht en Liefde Ajada
Serenity
Serenity apr 5 '11
Oh wat een goed idee van je naam, soms is het heerlijk om lekker aards bezig te zijn mijn lieve Ajâda daarmee kan alles tot rust komen niet alleen gedachten gangen maar ook de spieren in je hersenen van het peinzen.
Ja echt waar! Die spieren mag je ook niet overbelasten anders heb je last en pijn ervan zowel letterlijk als figuurlijk, denk ik.
Geniet overheerlijk van het weer en de opkomende bloemen en alle vogeltjes en diertjes die uit die winter roes komen en opbloeien in de lente en verder genieten in de zomer ik vind het heerlijk om te zen.
Gisteren nog naar eenden kuikentjes met Ukkie gekeken man man man dat was even leuk zeg!
Ik denk dat genieten het ultieme uitrusten is…humzz nog niet zo'n slecht idee vind ik hihi

Ajâda neem je tijd en geniet tot weder horens, lezens of zien!

Liefs!
gast
gast apr 5 '11
Hé Ajada, er werd nog om uitleg gevraagt in het topic van "verlichting op facebook". Wil je daar niet nog een antwoord op geven voor je andere dingen gaat doen?
Ik wil je bijdeze ook een mooie lente en zonnige zomer wensen. Dat het licht overal mag schijnen laugh
Groene_heks
Groene_heks apr 5 '11
Goed reis Ajada, ik verwachte dit al smile

De uitleg gaat niet komen winkso be it..
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '11
Goede reis Ajada.

Ik vind het wel jammer dat je geen uitleg meer wilt geven.
karda
karda apr 18 '11
Lieve mensen,

Het is een tijd van komen en gaan, ik ga het forum verlaten, ik ben meer op het forum van Ajada, waar ik echt mijn plekje gevonden heb en ik wil mijn energie daar op het forum inzetten. Ik wil jullie het allerbeste wensen. en wie weet tot ziens.

liefde en licht voor jullie allemaal

liefs Karda
Serenity
Serenity apr 19 '11
jammer zeg, je kon dit ook erbij houden toch?

tot typste!!
gast
gast apr 19 '11
Heb even rond gesnuffeld op het forum van Ajada. Ik hoop toch niet dat iedereen er hetzelfde over denkt als Karda want dan wordt het wel stil hier.....
Ik zag trouwens dat er ook daar iemand de naam "gast" heeft. Is niet dezelfde als hier kan ik jullie vertellen wink

Maar desalniettemin heel veel plezier daar Karda. Ik hoop dat je daar vind wat je zoekt en dat je daar kunt delen wat je hebt.
Emuca
Emuca apr 19 '11
Veel plezier daar Karda.
karda
karda apr 19 '11
dank jullie wel,

liefs karda
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki