Loading...
nl

Het algemene "ik ben weg"-topic

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 30 '11
Dat is prima. Jij doet dat gelukkig niet. Maar als beheerder moet ik hier wel opletten, want het is wel eens in het verleden gebeurd, dat er fake-profielen werden aangemaakt. Dus vandaar mijn oplettendheid. Ik hoop dat je het begrijpt van mijn kant.
akschuna
akschuna apr 30 '11

Jazeker begrijp ik dit Nims,
ben blij dat je de boel veilig houdt,

Ik ben niet beledigd maar graag duidelijk.

back on topic zou ik zeggen,

fijne dag !
Precious1
Precious1 jul 4 '12
Hallo Allemaal!

Het is erg lang geleden dat ik hier heb gepost, dus jullie zullen wel niet meer weten wie ik ben wink
Maar ik wil dit forum gaan verlaten.
Ik doe niets meer met spiritualiteit en alles erom heen. Tuurlijk het is ergens nog wel een soort van levensvisie, maar ik heb niet meer de behoefte om me er mee bezig te houden.

Vorig jaar ben ik hersteld van een hele zware depressie die al heel lang (weet ik nu) zat te rommelen. Ineens pats boem was het daar en kon ik niet meer functioneren, ben opgenomen geweest etc etc. Dat heeft een jaar geduurd. Toen ik herstelde ging het beter met me dan ooit en had ik ook niet meer de behoefte om me te verdiepen in spirituele zaken. Ik was letterlijk met beide benen op de aarde beland en dat voelt voor mij nu veel beter. Ik leef veel meer in het nu en in het leven van alle dag en dat geeft me een veel positiever gevoel.
Je moet tenslotte toch hier je leven leiden en niet in hogere sferen. Ook heb ik inmiddels veel gezien en ervaren dat de spiritualiteit vaak verkeerd gebruikt/beleefd wordt met alle (gevaarlijke) gevolgen van dien. Ik ben nu ook van mening dat mensen die labiel zijn niet in het spirituele moeten gaan zoeken naar antwoorden, maar juist met de tools aan de slag moeten gaan die hier op aarde worden gegeven, gewoon aards dus. Maar dat is mijn persoonlijke mening wink

Dus bij deze ga ik jullie verlaten.

Liefs,

Kim
akschuna
akschuna jul 4 '12
Volkomen gelijk Precious de waarheid en wijsheid zit IN jezelf !

Graag tot ziens !

Liefs Akschuna
Enigma
Enigma jul 4 '12
Ik wens je heel veel geluk, liefde en licht Precious wink

En ik ben het eens met akchuna laugh
admin
admin jul 5 '12
Ik wens je alle goeds toe! smile
admin
admin jul 5 '12
Bij deze wil ik mij ook afmelden voor het forum.
Ik zat er al over na te denken. Ik ben druk bezet met mijn dagelijkse gang.
En zoals ik al aangaf kan ik mijzelf niet opsplitsen in spirituele en aardse. Ik ben wie ik ben. En daar bedoel ik mee dat ik ieder stukje van mij niet apart kan gaan belichten. Ik belicht het totale plaatje......MOI! En bij het belichten van mijzelf...EERLIJKHEID. Ik heb mijzelf beloofd altijd eerlijk te zijn naar mijzelf. Eerlijk naar mijzelf kijken (gedrag/keuzes) heeft mij geholpen om heel veel V-cirkels te doorbreken.

Onlangs een filmpje gezien van Little Grandmother van wat er dit jaar staat te gebeuren, heeft me vandaag mede doen besluiten om Merudi te verlaten.

Ik wens jullie het allerbeste toe en heel veel wijsheid in de keuzes die je maakt!
ik wens jullie geen kennis toe..........want kennis krijg je alleen door ervaring.......en men hoeft niet alles te ervaren. We hebben allen zowiezo de wijsheid in pact, waarom kennis opdoen........maak het jezelf niet moeilijk!

Groetjes en veel Liefs,

JustLove laugh

Hier het filmpje over the Pole shifting van 2012! Aangegeven door de Maya's die als eerste volk een Pole Shift overleefden.

Serenity
Serenity jul 5 '12
Och Justlove ik herken het wel wat je zegt en ben op dit moment ook daarin een balans aan het krijgen lijkt het wel.
Leuk je te kennen ene gewoon terug komen waneer je wilt!!
akschuna
akschuna jul 5 '12
Tot ziens Justlove,

liefs
Akschuna
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki