Hallo Allemaal!
Het is erg lang geleden dat ik hier heb gepost, dus jullie zullen wel niet meer weten wie ik ben
Maar ik wil dit forum gaan verlaten.
Ik doe niets meer met spiritualiteit en alles erom heen. Tuurlijk het is ergens nog wel een soort van levensvisie, maar ik heb niet meer de behoefte om me er mee bezig te houden.
Vorig jaar ben ik hersteld van een hele zware depressie die al heel lang (weet ik nu) zat te rommelen. Ineens pats boem was het daar en kon ik niet meer functioneren, ben opgenomen geweest etc etc. Dat heeft een jaar geduurd. Toen ik herstelde ging het beter met me dan ooit en had ik ook niet meer de behoefte om me te verdiepen in spirituele zaken. Ik was letterlijk met beide benen op de aarde beland en dat voelt voor mij nu veel beter. Ik leef veel meer in het nu en in het leven van alle dag en dat geeft me een veel positiever gevoel.
Je moet tenslotte toch hier je leven leiden en niet in hogere sferen. Ook heb ik inmiddels veel gezien en ervaren dat de spiritualiteit vaak verkeerd gebruikt/beleefd wordt met alle (gevaarlijke) gevolgen van dien. Ik ben nu ook van mening dat mensen die labiel zijn niet in het spirituele moeten gaan zoeken naar antwoorden, maar juist met de tools aan de slag moeten gaan die hier op aarde worden gegeven, gewoon aards dus. Maar dat is mijn persoonlijke mening
Dus bij deze ga ik jullie verlaten.
Liefs,
Kim