Troplinake, allereerst sorry voor de wat late legging. Ik had je aanvraagje niet gezien, dus bij deze mijn legging voor jou.
Allereerst, bij het openen van mijn kaartendoos, kreeg ik al onmiddelijk een kaart voor jou die mij zegt: dit is jou huidige situatie. Dit dier is de
baboon (heet ie zo ook in het nederlands eigenlijk? :S) Dit dier is een dier die van meerdere kanten de ander zijn aandacht vast kan houden. Dit is natuurlijk heel handig als je mensen iets wil leren of onderwijzen (geef jij soms les of een soort cursus?) maar dit kan wel erg vermoeiend zijn omdat de baboon zijn liefde heel erg verspreid. Soms naar dingen die ze niet eens kan zien! Dit verward je soms een beetje, omdat je niet weet waar jou energie naar toe gaat.. jij wil het weten!
Dan kreeg ik nog een tweede kaart, die laat zien wat jij er bij zou willen hebben. Een stukje wat je nog bij jezelf lijkt te missen. Maar lieve schat, het zit al in je, je hoeft het alleen maar naar buiten te halen. De
tijger zegt dat je vooral zo door moet gaan met je passies en het verspreiden van de liefde, ook al weet je niet altijd waar het heen gaat. Zie het als een groot avontuur en heb de moed om daarmee door te gaan. Misschien zelfs om je om te draaien en om te gaan zoeken naar dat wat jou liefde ook krijgt en misschien nog wel meer passie op zal leveren dan wat je nu doet. Durf die zoektocht aan te gaan, maar zorg ervoor dat je die liefde blijft uitzenden.
Dit was jou legging, ik hoop dat je er wat mee kunt.