Loading...
nl

Dierkaarten legging door Emuca

IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 26 '12
Dank je wel!
Ik wil graag, maar weet nog niet goed waar te zoeken. Maar alles op zijn tijd.
Ik ga vanavond eens kijken of ik met de uil kan mediteren om meer duidelijkheid te krijgen.
En dan dieper gaan zoeken...

Dank je wel!
Duifje
Duifje jan 30 '12
Origineel bericht van: Emuca
Graag gedaan Steffe.. smile

Op naar Duifje

Duisje, voor jou mocht ik de kaar vlinder trekken. Mooie kaart wel, de vlinder. De vlinder staat in dit geval voor de evolutie van de ziel en verteld ons dat jij goed op weg bent en de veranderingen bewust in je op neemt om daar kracht uit te kunnen putten.
Alles lijkt zijn gangetje te gaan omdat jij rustig alles op je af laat komen.. als het te dreigend wordt kan je altijd je betoverende energie gebruiken om dit om te draaien.. Wees je bewust van die kracht en gebruik hem in situaties om ook anderen te kunnen helpen.



Lieve Emuca, Perfect gezien!. Helemaal de juiste kaart. Hier ben ik erg blij mee. Dank je voor de moeite van het leggen. Het wordt in iedergeval door mij erg gewaardeerd.
Knuff Duiffie
Emuca
Emuca jan 30 '12
Graag gedaan Duifje smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 4 '12
Heey Emuca,

Een tijdje geleden heb jij voor mij een kaartlegging gedaan voor een specifieke vraag; namelijk werk. Ik wou je even meegeven dat de twee kaarten helemaal klopten tijdens mijn proefwerkdag. Ik was daardoor al een beetje ingespeeld en voorbereid op wat er komen ging. Inmiddels heb ik te horen gekregen dat ik ben aangenomen:D laugh. Echt super leuk! Dus ik wil je nog even bedanken voor je goede inzicht:D

Grtjs, L'arbe de vie
Emuca
Emuca feb 6 '12
Hihi wat een mooi nieuws laugh
Troplinake
Troplinake feb 6 '12
Emuca ,

als je wilt mag je voor mij ook altijd een kaartje trekken smileik ben zeer benieuwd wel dier er komt laugh

Groetjes Troplinake
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 15 '12
Emuca,

Doe je dit nog steeds? Anders kan dit topic ook op slot.
Emuca
Emuca feb 15 '12
Ja, ik doe dit nog steeds. Ik moet alleen met schaamrood op mijn wangen bekennen dat ik Troplinake's post helemaal had gemist! Dus die komt er nog aan. Maar over het algemeen blijf ik leggen smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 15 '12
Yeahh laugh

sorry... Maar ik vind dit een fantastisch onderwerp... en zou niet willen dat het gesloten ging worden smile

groetjes moonflowertje wink
Emuca
Emuca feb 15 '12
Dankjewel moonflowertje smile
Emuca
Emuca feb 16 '12
Troplinake, allereerst sorry voor de wat late legging. Ik had je aanvraagje niet gezien, dus bij deze mijn legging voor jou.

Allereerst, bij het openen van mijn kaartendoos, kreeg ik al onmiddelijk een kaart voor jou die mij zegt: dit is jou huidige situatie. Dit dier is de baboon (heet ie zo ook in het nederlands eigenlijk? :S) Dit dier is een dier die van meerdere kanten de ander zijn aandacht vast kan houden. Dit is natuurlijk heel handig als je mensen iets wil leren of onderwijzen (geef jij soms les of een soort cursus?) maar dit kan wel erg vermoeiend zijn omdat de baboon zijn liefde heel erg verspreid. Soms naar dingen die ze niet eens kan zien! Dit verward je soms een beetje, omdat je niet weet waar jou energie naar toe gaat.. jij wil het weten!

Dan kreeg ik nog een tweede kaart, die laat zien wat jij er bij zou willen hebben. Een stukje wat je nog bij jezelf lijkt te missen. Maar lieve schat, het zit al in je, je hoeft het alleen maar naar buiten te halen. De tijger zegt dat je vooral zo door moet gaan met je passies en het verspreiden van de liefde, ook al weet je niet altijd waar het heen gaat. Zie het als een groot avontuur en heb de moed om daarmee door te gaan. Misschien zelfs om je om te draaien en om te gaan zoeken naar dat wat jou liefde ook krijgt en misschien nog wel meer passie op zal leveren dan wat je nu doet. Durf die zoektocht aan te gaan, maar zorg ervoor dat je die liefde blijft uitzenden.

Dit was jou legging, ik hoop dat je er wat mee kunt. smile
goudsbloem
goudsbloem feb 16 '12
emuca mag ik ook?!!!!

xxx
Emuca
Emuca feb 16 '12
Natuurlijk goudsbloem smile

Voor jou mocht ik een kaart trekken die symbool staat voor een omslag. Dat wil zeggen dat je een keerpunt in je leven nodig hebt om een nieuwe weg in te kunnen slaan die wellicht beter bij jou past of jou ontwikkeling beter tot zijn recht laat komen.

Dit was de wolf een dier dat met stevige poten op de grond staat. De wolf staat in dit geval als een wachter die je opwacht voordat je een donker bos in gaat. Dit kan aangeven dat er moeilijkheden op je pad zullen verschijnen, maar de wolf wil je hierbij wijzen op dat je niet alleen bent en dat er altijd iemand voor je zal zijn die je begeleiden zal en zal helpen. Ook zegt de wolf dat je altijd met je beide benen op de grond moet blijven staan, ook al lijkt het boven lichter en makkelijker. Want jij moet die zware tijd door om te leren, alleen dan kan je verder. Je mag wel denken en dromen over het licht van boven, daar waar de takken minder dicht worden, maar dat is je doel voor later, nog niet voor nu.

Jij bent, net als de wolf, oplettend genoeg om die donkere omgeving door te komen, zodat je je doel kan bereiken. Durf dat aan en volg je pad.

Dit was hem voor jou, ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs smile
gil
gil feb 16 '12
Emuca , ... please ??? Ik zou ook wel eens graag weten welk dier er in mij schuilt ... (voor het ogenblik toch).
Ik heb eigenlijk geen idee hoe die kaarten er juist uit zien ... Hebt u toevallig ergens een link op internet ofzo ? Ik ben eigenlijk benieuwd hoe die kaarten er uit zien ...
Alvast bedankt ...
Emuca
Emuca feb 16 '12
Ik zal strakjes voor jou leggen, Gil. Maar om alvast te laten zien welk deck het is:

[img]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRg2dUG0hBrtoyna5rwnbazCyAXDI4U5EKdv0l7mrofar8-C1r_kehIj1QE7Q[/img]

Het is 'Animal Messages' van Susie Green smile
Emuca
Emuca feb 16 '12
Gil, voor jou heb ik net een kaart mogen trekken die op jou van toepassing is. Het duurde wel even voordat de kaarten gehoor gaven aan mijn vraag, wat misschien slaat op het feit dat jij heel graag heel veel wil, maar niet zo goed weet waar je moet beginnen... Maargoed, terug naar de kaart. smile

De kaart die ik voor jou trok is de walvis. De walvis zwemt op deze kaart samen met zijn jong... Jij hebt voor mijn gevoel behoefde aan een leermeester of gids die jou de weg wijst. Misschien heb je het gevoel dat deze niet in je leven is, maar die is er zeer zeker wel! Net als de walvis hebben jullie een bijzondere manier van communiceren... Let op je dromen en gedachten als deze even afdwalen van de aardse zorgen.. wat komt er dan bij jou naar binnen. Heel veel! Ook al ben je je daar (nog) niet zo bewust van. Probeer je er bewust van te worden zodat je met die communicatie je vaardigheden kan ontwikkelen, dat zal je goed doen.
gil
gil feb 17 '12
Bedankt Emuca ...
Toen ik walvis en jong zag staan moest ik eerst en vooral aan mezelf en kinderen denken. Door scheiding moet ik ze af en toe missen en dat geeft me soms een ondragelijke pijn. Ik heb inderdaad momenteel heel sterk het gevoel dat ik ronddobber zonder doel. Wil vanalles maar vind op mijn eentje niet steeds de kracht en moed. Ik heb inderdaad behoefte aan iets of iemand die me de weg wijst ...
Gisteren was misschien een slechte dag om een kaart te trekken ... het ging lange tijd redelijk goed met me maar gisteren , van het ene moment op het andere , ben ik even het noorden verloren ... Ik had het gevoel dat ik alles moest achterlaten en vertrekken ... maar ik weet nochtans heel goed dat ik kinderen en huisdieren nooit in de steek zou laten. Gelukkig is dat gevoel nu weer aan het wegebben ...
goudsbloem
goudsbloem feb 18 '12
lieve emuca,
allereerst bedankt voor de kaartlegging!! graag wil ik bij jou ook reageren op de kaart die jij voor mij hebt getrokken!!! dat wil ik graag via pb doen en dat doe ik na de carnavals vakantie omdat wij maandag op vakantie gaan en nu de kids thuis zijn kan ik niet lang achter de computer zitten...maar in ieder geval heel erg bedankt voor de dierkaart legging!!!!

veel liefs goudsbloem
Emuca
Emuca feb 19 '12
Graag gedaan allebei smileIk kijk uit naar je PM goudsbloem smile
Troplinake
Troplinake feb 20 '12
Origineel bericht van: Emuca
Troplinake, allereerst sorry voor de wat late legging. Ik had je aanvraagje niet gezien, dus bij deze mijn legging voor jou.

Allereerst, bij het openen van mijn kaartendoos, kreeg ik al onmiddelijk een kaart voor jou die mij zegt: dit is jou huidige situatie. Dit dier is de baboon (heet ie zo ook in het nederlands eigenlijk? :S) Dit dier is een dier die van meerdere kanten de ander zijn aandacht vast kan houden. Dit is natuurlijk heel handig als je mensen iets wil leren of onderwijzen (geef jij soms les of een soort cursus?) maar dit kan wel erg vermoeiend zijn omdat de baboon zijn liefde heel erg verspreid. Soms naar dingen die ze niet eens kan zien! Dit verward je soms een beetje, omdat je niet weet waar jou energie naar toe gaat.. jij wil het weten!

Dan kreeg ik nog een tweede kaart, die laat zien wat jij er bij zou willen hebben. Een stukje wat je nog bij jezelf lijkt te missen. Maar lieve schat, het zit al in je, je hoeft het alleen maar naar buiten te halen. De tijger zegt dat je vooral zo door moet gaan met je passies en het verspreiden van de liefde, ook al weet je niet altijd waar het heen gaat. Zie het als een groot avontuur en heb de moed om daarmee door te gaan. Misschien zelfs om je om te draaien en om te gaan zoeken naar dat wat jou liefde ook krijgt en misschien nog wel meer passie op zal leveren dan wat je nu doet. Durf die zoektocht aan te gaan, maar zorg ervoor dat je die liefde blijft uitzenden.

Dit was jou legging, ik hoop dat je er wat mee kunt. smile



Zo wat een bijzondere legging Emuca smileik blijf hem al enkele dagen opnieuw lezen en nou ga ik je een duidelijk antwoordje kunnen geven via PB morgen winkvind het een mooie legging winkheel erg bedankt

Groetjes
Troplinake / Mieke
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki