Loading...
nl

Dierkaarten legging door Emuca

Novi
Novi apr 20 '12
Hoi Emuca,
Klinkt erg leuk die dier kaarten! Mag ik er ook eens eentje?
Emuca
Emuca apr 20 '12
Hoi Novi,

Ik kon voor jou nog net een kaartje leggen voordat ik zo weg moet... smile

Voor jou is dit geworden: de cheetah. De cheetah is een grote katachtige, een echte jager. Jij jaagt graag je dromen achterna maar daarvoor moet je wel echt actie ondernemen. Het gevolg daarvan lijkt niet altijd positief, maar het is belangrijk dat je het op een langer termijn gaat bekijken. wat eerst niet goed uit lijkt te pakken kan uiteindelijk een heel positief resultaat opleveren. DUs jaag die dromen achterna, doe het gewoon, ook al krijg je dan eerst een periode waarin je in een wat lastigere situatie zit. Vertrouw erop dat het goedkomt, zolang je je droom maar volgt. smile
Novi
Novi apr 20 '12
Jeej! Bedankt voor de cheetah Emuca!!

Ik ben er zo blij mee. Het verhaal erbij klopt zo bij mijn gevoel als ik weer eens de kaarten uit stokkie pak. Toch weer bevestiging dat ik niet gek ben.

Bedankt voor de boodschap, ik ga verder met actie ondernemen.

Dankjewel :-)

Liefs
Novi
Spoortje
Spoortje apr 20 '12
Lieve Emuca

Heel erg bedankt dat je voor mij de moeite heb willen nemen.
En inderdaad ga ik graag dingen doen en ben graag onderweg.
Om mensen iets te leren dat zou ik wel willen.
Wie weet.

Lieve groet,

Hil
Serenity
Serenity apr 20 '12
Hoi hoi Emuca, wat leuk om te lezen dat de liggingen zo goed gaan!! ^^
Zou jij voor mij ook een kaartje willen trekken?
Pablo
Pablo apr 20 '12
Dankjewel voor de kaart Emuca.
Ik kan er zeker iets mee smile
Emuca
Emuca apr 22 '12
Graag gedaan allemaal!

Ik ga proberen vanavond nog een kaart voor jou te leggen Serenity
Emuca
Emuca apr 22 '12
Serenity, voor jou vielen er een paar kaarten die ik zal toelichten. smile
Het zijn er drie en allen vielen op een andere manier.

De twee kaarten die samen vielen waren de bever en op de kop de das.
De bever is hoe jij tegen jezelf aankijkt.. namelijk een hardwerkende vrouw die er alles aan doet om een thuis te creëren voor je gezin. Jij vind veiligheid en zekerheid heel erg belangrijk voor jou familie en werkt er hard aan om dat te handhaven.

De das is hoe anderen jou zien. Die sluit eigenlijk wel aan op de bever, want de das laat in dit geval zien dat mensen jou ook als hardwerkend zien en dat ze jou iemand vinden die strijd voor datgene waar ze voor staat. Men ziet dat je daarvoor offers hebt gebracht en bepaalde gebruiken achter hebt gelaten en hoewel niet iedereen het daar mee eens is of was, hebben ze wel bewondering voor je standvastigheid en kracht.

De derde kaart was een kaart die zich een beetje verstopte en niet meteen naar buiten wilde komen... En het dier op die kaart stond,past er ook wel heel goed bij. Het is namelijk de vlinder. De vlinder moet ontpoppen om tot haar ware schoonheid en kracht te komen. Ze zegt je dat je mag ontpoppen en jezelf mag laten zien, ook al vinden mensen je dan fragiel en niet zo sterk. Je moet doen wat je doen wil..Laten zijn wie je bent en geloven in je eigen kracht, want de vlinder is eigenlijk een heel krachtig diertje. En weet je waar die symbool voor staat? Voor de ziel! Dus laat je ziel spreken en kom tot bloei.

Dit was mijn legging voor jou Serenity... hopelijk heb je er wat aan. smile
Serenity
Serenity apr 22 '12
Hé Emuca, já daar heb ik wel wat aan!!
Heel erg bedankt hij klopt ook als een bus!!
Emuca
Emuca apr 22 '12
Graag gedaan smileik ben blij dat je er wat aan hebt ^^
marlies13
marlies13 jun 10 '12
Voor mij mag je ook wel kaarten trekken. Zulle nu hopelijk een paar goeie kaarten zijn;) de slechte zijn bij mij bijna op hoop ik haha
Emuca
Emuca jun 11 '12
Marlies, voor jou vielen er eerst een heleboel dichte kaarten uit mijn deck. Deze ga ik niet per dier af, omdat dit allemaal maskers zijn die jij de laatste tijd hebt opgezet. Deze mag je loslaten, je mag je eigen gezicht laten zien.

De kaart die voor jou heden geldt is het stekelvarken en terwijl ik dit schrijf begint er een kikker te brullen. Hij zegt me dat jij jezelf mag laten horen en dat je je niet meer voor hoeft te doen als een ander.

Terug naar het stekelvarken. Het dier staat met zijn pennen rechtop en staat heel defensief. Dit wil zeggen dat jij jezelf heel hard hebt opgesteld en er klaar mee bent dat je gekwetst wordt. Pas echter wel op dat je anderen geen pijn gaat doen met je defensieve gedrag. Niet iedereen heeft kwade bedoelingen. Je mag je best verdedigend opstellen en dingen aftasten, maar zorg er niet voor dat je iedereen gaat afstoten.

Dit was mijn legging voor jou, hopelijk kan je er iets mee!
Silliej
Silliej jun 11 '12
Hoi Emuca,

Zou je voor mij ook de kaarten willen leggen? Als je tijd/zin hebt uiteraard smile

Liefs,

Sil
marlies13
marlies13 jun 11 '12
Emuca, ik had wel iets verwacht maar dit!
Krijg gewoon een zwaar gevoel in mijn buik en kippenvel! Ik zit in een situatie waar ik mezelf anders in wil gaan opstellen dus het klopt helemaal! Dankjewel!
Emuca
Emuca jun 11 '12
Graag gedaan Marlies smile

Sil, ik zal proberen deze week nog voor je te leggen, maar ik heb het komende dagen een beetje druk.. dus het komt er aan!
Suraly
Suraly jun 20 '12
Hi Emuca

Zou u voor mij ook een legging willen doen?

Alvast bedankt,

Liefs,

Suraly
Elfje21
Elfje21 jun 20 '12
Hoi Emuca,

Lijken me mooie kaarten! Ben ook wel benieuwd. Kan je mij ook kaarten leggen?

Liefs,

Elfje21
Emuca
Emuca jun 21 '12
Ik ga proberen voor jullie drie vandaag te leggen.. Past wel bij midzomer <3
Tammeflam
Tammeflam jun 21 '12
Hoi Emuca,

zou je voor mij een legging willen doen? Ik ben heel benieuwd wat er uit komt?

Liefs
Emuca
Emuca jun 21 '12
Ook jou zal ik vanavond leggen, want dan heb ik er de tijd voor. smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki