Loading...
nl

Dierkaarten legging door Emuca

layla
layla mrt 9 '12
Hey Emuca,

Heel erg bedankt voor je legging.
Het is heel leuk dit te lezen en het klopt helemaal....

Zowel het verleden (teveel gedaan voor een andere en mezelf teveel opzij gezet), als hoe ik me nu voel (verscholen achter een masker soms) als de toekomst (aan mezelf blijven werken en op mijn gevoel afgaan), klopt volledig.

Groetjes,emma
Emuca
Emuca mrt 9 '12
Graag gedaan Emma smile
Nancycaviagek
Nancycaviagek mrt 13 '12
Hallo Emuca,

Wat leuk dat je dit doet en nog met dierenkaarten ook nog.
Wil je voor mij ook een kaart legging doen?

Ik zelf ben gek op dieren en heb zelf ook veel huisdieren thuis zitten.
Is bij mij nog net geen dierentuin thuis haha.
Nou ben erg benieuwd welke kaart of kaarten je bij mij zal gaan trekken.

Alvast bedankt!

Groetjes Nancy
Emuca
Emuca mrt 13 '12
Ik zal morgenmiddag voor je leggen, dan ben ik weer thuis smile
Emuca
Emuca mrt 14 '12
Beste Nancy, voor jou vielen er meerdere kaarten, maar slecht twee daarvan zijn van belang, werd me gegeven. Het is wel apart, want een kaart lag naar me toe en de ander van mij weg.. toch hebben beide kaarten overeenkomsten. Het zijn namelijk de kolibrie en de vlinder. Beide vliegen en zijn kleine tere wezens, maar oh zo sterk.

De kolibrie was hoe mensen jou van de buitenkant bekijken. Je lijkt soms niet op te vallen, omdat je jezelf klein en onopvallend maakt. Dit vogeltje wil je zeggen dat je jezelf mag laten zien, zodat de liefde die jij hebt voor de wereld zich kan ontpoppen. Dat kan alleen als jij jezelf niet meer wegcijfert.

Over ontpoppen gesproken, de vlinder staat voor jou kern en jou doel. Hoe jij jezelf mag gaan zien. Je mag gaan ontpoppen! Omarm de mooie dingen die het leven je geven kan en zie dat als een (nieuwe) bron van creativiteit.

Dit was mijn legging voor jou Nancy, ik hoop dat je er wat aan hebt. smile
Nancycaviagek
Nancycaviagek mrt 17 '12
Hoi Emuca,

Super bedankt!!
En wat een mooie woorden als ik dit zo lees.
En het klopt ook wat je zegt.
Ik ga er mee aan de slag en zal proberen me best te doen!
Nogmaals super bedankt!
Emuca
Emuca mrt 18 '12
Heel erg graag gedaan Nancy smile
Emuca
Emuca apr 2 '12
Ik zal proberen vanmiddag of vanavond de kaarten voor je te leggen smile
PrettyGirl23
PrettyGirl23 apr 2 '12
Ben ook eigenlijk best wel benieuwd Dus als je wilt en tijd hebt lijkt het me wel interessant.
Emuca
Emuca apr 2 '12
Beste stippie,

Voor jou mocht ik een kaart trekken die met de achterkant omhoog aan mij gegeven wordt. Dit geeft me een beetje het gevoel dat je mensen vaak de rug toe keert... niet negatief bedoeld, maar meer dat je je een beetje afschermt voor de wereld, en daardoor jezelf een beetje kwijt lijkt te raken.

De kaart die ik voor je trok is de krab. De krab wil je duidelijk maken dat je je emoties moet tonen aan de buitenwereld.. zo krijgen mensen een betere indruk van je en kan je jezelf ook beter uiten.
Wat toevallig nu gebeurd is dat de krab steeds over mijn toetsenbord glijdt (ik zit hier met mijn laptop op de grond), alsof hij wil benadrukken hoe belangrijk het tonen van emoties voor jou pad is. De krab zou graag zien dat jij je rug recht en jou ware gezicht laat zien.. Alleen dan kan je jezelf volledig tot je recht laten komen.
Emuca
Emuca apr 2 '12
Je hebt mazzel Diamantje, ik ben nu toch bezig dus je krijgt meteen een legging. smile

Voor jou duurde het veel langer dan normaal voordat ik een kaart mocht trekken. Alsof je vele gezichten hebt die je aan de wereld toont. Laat ik eens gaan kijken naar jou kaartje.

Haha, wat een toeval. de kikker! Een dier dat zich gigantisch goed kan aanpassen aan zijn of haar leefomgeving. Vandaar die vele gezichten denk ik, want waar jij ook bent, je kan overal jezelf laten zien op dusdanige wijze dat mensen je begrijpen. Echter, besef je dit niet altijd en daarom voelt het voor jou misschien alsof je juist de vreemde eend in de bijt bent. Maar dat gevoel komt puur omdat je jezelf blijft aanpassen. Accepteer wie je bent en welke gebreken je hebt en welke talenten bij je passen, dan zal je je beter op je gemak voelen en kan je groeien naar de persoon die je diep van binnen wil zijn.
admin
admin apr 2 '12
ik hoop dat ik ook mazzel hebt emuca. wilt u voor mij een kaart trekken? ook al zal die negatief zijn tongue

vele groetjes
Emuca
Emuca apr 2 '12
Ja, je hebt mazzel smileToch maar besloten wel de kaartjes voor je te leggen, omdat het anders pas weer woensdag of donderdag wordt. smile

De kaarten waren onrustig bij het schudden. Ze vlogen alle kanten op in mijn handen, maar uiteindelijk viel er maar een uit. Deze werd er een beetje uitgesmeten, alsof je er iets uit wil gooien maar dit niet doet. De kaart ligt namelijk met de achterkant naar boven. Je verbergt dingen die je wilt uiten.

De kaart die ik voor je trok is de ]rog. Een iets wat onopvallend zeedier. Dit dier draait net zoals bij vele waterdieren om gevoel en emoties. Jij probeert je ook onopvallend te gedragen, maar lijkt toch steeds het mikpunt te zijn van onaardige woorden. De rog wil je meegeven dat je jezelf daardoor niet nog meer het zand in mijn graven maar dat alles wat er tegen je gezegd wordt voor jou een bepaalde boodschap kan hebben. Filter datgeen wat nuttig voor jou is er uit en kijk hoe jij dat zo kan toepassen dat het een positieve wending kan krijgen. Blijf altijd in je eigen liefde staan en trotseer het leven met vooruitgestoken borst... Net zoals je hier zegt, het maakt niet uit wat men zegt, of het nou positief is of negatief. Van alles kan je leren. Verberg je gedachten niet langer en laat jezelf zien.
PrettyGirl23
PrettyGirl23 apr 3 '12
Haha, wat grappig! Dat zegt inderdaad wel iets over mij. Ik moet zeggen dat ik een persoon ben die meerdere gezichten in zich heeft. Ik kan bijv. leergierig zijn, maar soms totaal weer niet. Ik kan dom over komen, maar tegelijkertijd heel sluw zijn. Ik ben bescheiden, maar kan ook brutaal zijn. Het hangt er vanaf in welke situatie ik zit. Over het algemeen kan ik behoorlijk goed inspelen op de behoeften en gedrag van de mensen.
admin
admin apr 3 '12
Hey emuca. voor wie is die legging? ja je hebt mazzel?....

groetjes
Emuca
Emuca apr 4 '12
Die was voor jou.. alle andere zijn al geweest, is het niet? wink
Spoortje
Spoortje apr 19 '12
Beste Emuca

Zou je voor mij ook een dierenkaart willen trekken?


Groetjes,Hil
Pablo
Pablo apr 19 '12
Goedemorgen Emuca,

Wat leuk dat je dierenkaarten legt, zijn het totemdier-kaarten?
Zou je voor mij ook een legging willen doen?

Liefs,Pablo smile
Emuca
Emuca apr 20 '12
Beste spoortje,

Voor jou kreeg ik letterlijk meteen een kaart in mijn handen gedrukt toen ik de kaarten voor je wilde gaan pakken om te leggen

Dit is de kaart de rog. De rog is zo'n diertje dat totaal niet opvalt als hij stil ligt op de bodem van de zee maar eenmaal in beweging valt ie meteen op. Voor jou geldt dit ook, jij bent iemand die niet stil moet gaan zitten, want dan zak je in en heb je sneller nergens mee zin in. Laat jou maar lekker in beweging zijn.
Interessant voor jou is misschien wel het feit dat je door die beweging de aandacht trekt van mensen die meteen de indruk hebben dat ze iets van jou kunnen leren. Als een soort leraarfunctie, zij het onbewust. Het is tijd om je daar bewust van te worden, want het zal je misschien tot hele nieuwe wegen brengen.
Emuca
Emuca apr 20 '12
Hoi Pablo!

Nee, het zijn niet direct totemdier-kaarten, want ze vertellen niet wat je totemdier is (daarvoor zijn niet alle dieren aanwezig :)) maar meer welk dier voor jou een boodschap kan hebben.

Voor jou mocht ik 1 kaart trekken, die letterlijk omsloeg. Dit houdt vaak in dat je op een punt in je leven bent dat je eigenlijk iets wil veranderen maar nog een duwtje in je rug nodig hebt om het te doen.

En ik moet zeggen, de kaart die ik trok, sluit daar wel bij aan. Het is namelijk het wilde zwijn.
Het dier is een beschermend dier die graag waakt, maar bloedlink kan worden als je te dichtbij komt.
Het wilde zwijn wil je vertellen dat je jezelf niet teveel moet vasthouden aan tradities en dingen die je zijn aangeleerd door anderen. Jij moet voor jezelf zoeken wat voor jou belangrijk is en je mag datgeen waar jij in geloofd best wel met hand en tand verbeteren. Want alleen jij kan voor jezelf je waarheid vinden.
Het wilde zwijn geeft aan dat zij je daarvoor de kracht en de bescherming wil geven. Dus doe eens gek, en probeer datgeen wat je stiekem van binnen altijd al heel graag hebt willen doen.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki