Loading...
nl

Dierkaarten legging door Emuca

Elfje21
Elfje21 jun 21 '12
Hoi Emuca,

Bedankt dat je de kaarten vandaag nog wil leggen. Je hoeft je zeker niet te haasten, maar komt wel goed uit als je ze vandaag nog kan leggen, want heb er eigenlijk behoefte aan iets leuks of positiefs te horen.

Maar al is het niet zo positief, wees toch eerlijk.
Dat heb ik het liefst!

Liefs,

Elfje21
Emuca
Emuca jun 21 '12
Sil, voor jou viel er direct al een kaart voor mijn neus die ik voor jou moest trekken. Het is lang geleden dat dat is gebeurd. Het voelt een beetje alsof je haast hebt, alsof je alles snel snel wil en alles zo snel mogelijk wil leren en in je opnemen.

Vergeet je rust daarin niet te nemen!

De kaart die ik voor jou trok is de beer. Dit grote zoogdier wordt vaak als een gevaarlijk beest gezien, een echte jager. Jij bent dit ook wel, maar jij bent vooral de zachtaardige kant van de beer. De verzorgende en beschermende. Alleen, verteld de beer mij, moet je rust houden in je leven, zodat je de creativiteit die het leven jou te bieden heeft, optimaal benut kan worden.

Ook krijg ik een beetje last van mijn linker wijsvinger nu, alsof hij brand. Wijs jij wel eens met je vingertje naar iemand? Alsof je iemand op zijn plaats of terecht wil stellen? Dit kost je veel energie en tja.. het zal je branden!

Dit wat mijn legging voor jou, hopelijk heb je er wat aan. smile
Emuca
Emuca jun 21 '12
Suraly, bij het trekken van jou kaart gebeurde er wat vreemds. De kaart bleef in mijn hand zitten, alsof hij daar wilde blijven zitten. Heb jij soms de neiging om jezelf terug te trekken op een plekje waar je je veilig en beschermd voelt?

Het is tijd voor jou om die veiligheid om meerdere plaatsen te creeren. De kaart die ik trok is het wilde paard. Het wilde paard zegt dat je de wilde vrije wereld in mag, met sprongen mag huppelen in de vrije natuur.. Want daar ben je ook veilig! Wees ook niet bang om over je passie te spreken, want dit zal het gevoel van veiligheid vergroten. Het klinkt misschien krom, omdat mensen een oordeel over je kunnen velgen, maar hoe meer jij naar buiten komt met je passie, hoe zelfverzekerder je jezelf daarover voelt. En dat geeft een gevoel van veiligheid.

Dit was mijn legging voor jou, hopelijk kan het je helpen. smile
Emuca
Emuca jun 21 '12
Hoi Elfje, vandaag heb ik last van een aparte manier van kaarten trekken, haha. Bij jou kroop er tijdens het schudden een kaart omhoog, alsof deze wilde zeggen 'joehoe, hier ben ik!'. Dit is dan ook de kaart voor jou.

Joehoe, hier is de raaf. Het dier dat boodschappen uit de andere werelden verstuurd. Jij mag iets gaan doen met die boodschappen. Laat het maar zien, geef het maar door.

De raaf wordt vaak gelinkt aan de dood, maar dat moet je hier niet zien alsof het iets slechts is. Boodschappen van overledenen kunnen dit ook betekenen namelijk wink. Laat jij leiden door de goden, zegt de raaf me, alsof hij je wil wijzen op een nieuw pad dat je stiekem van binnen al bewandeld. Het is alleen aan jou de keus om dat pad te zoeken en de bijbehorende begeleiders te vinden. Volg de veren! Volg de boodschappen!

Dit was mijn legging voor jou! smile
Emuca
Emuca jun 21 '12
Tammeflam, voor jou vloog er een kaart uit het dek en die voelde een beetje agressief aan. Alsof je woest opzoek bent naar jezelf.

De kaart die ik voor je trok was de luiaard. Een zeer onderschat beestje, maar dat zegt genoeg! De luiaard wil je heel erg duidelijk maken dat je respect moet hebben voor de kleine dingen in het leven. Accepteer ze en sta er voor open, want juist dat zijn de meest leerzame dingen voor jou. Als je daar op gaat letten, ze in je leven laat, zal je veel meer gaan ontdekken over jezelf, over anderen en over de wereld.

Geniet van wat je hebt en kijk om je heen.

Dit was hem voor jou!
Suraly
Suraly jun 21 '12
Hi Emuca,

Bedankt voor je legging.

Het klopt zeker dat ik me terug trek op een plekje waar ik me veilig en beschermd voel..en ben daar dan ook jaren blijven zitten...

Maar ik weet ook dat het hoog tijd is dat ik uit me comfortzone stap..en de wijde wereld intrek...en zoals je aangaf mijn veiligheid op meerdere plekken creeren...

Het helpt me zeker!

Liefs,

Suraly
Emuca
Emuca jun 21 '12
Graag gedaan.
Tammeflam
Tammeflam jun 22 '12
Dankjewel voor je legging! Ik ben inderdaad heel erg op zoek naar mezelf, al merk ik wel dat ik er nu meer rust in begin te vinden dan vorige jaren.
Ik kan wel iets met je boodschap over de kleine dingen. Ik ga soms als een soort stoomwals overheen, terwijl ik mijn rust moet nemen en meer moet genieten.
Dankjewel!
Elfje21
Elfje21 jun 22 '12
Hoi Emuca,

Erg bedankt voor je legging!
Ik merk wel dat ik een nieuwe levensfase in aan het wandelen ben of best zou gaan bewandelen.

Ik heb zelf wel het gevoel dat mijn gidsen of beschermengelen me op bepaalde dingen proberen te wijzen. Maar dat is een gevoel dat ik heb en op het moment komt er niets concreets binnen van boodschappen. Ik weet ook niet zo goed op welke manier ik die boodschappen kan ontvangen.
Vaak heb ik wel het gevoel dat ik weet wat goed voor me is en meestal is dat dan ook zo. Ik weet in dit geval enkel niet of het gaat om innerlijk horen (een vorm van herderhoren) of om boodschappen die ik krijg van iets hoger.

Ik vraag me op het moment ook wel erg af wie mijn gidsen zijn en op welke manier ik daarachter kan komen. Of contact kan legggen met hen. Dan kan ik misschien ook samen met hen werken om dat pad te bewandelen.

Liefs,

Elfje21
Emuca
Emuca jun 22 '12
Boodschappen kan je op allerlei manieren ontvangen.. in dromen, gedachten of in beelden. Vanalles.

Ik denk dat het voor jou belangrijk is niet teveel te willen, maar het gewoon te ervaren. smile
Elfje21
Elfje21 jun 22 '12
Hoi Emuca,

Bedankt voor je antwoord terug.

Ja, misschien is dat wel waar dat ik niet te veel mag willen.
Ik bedoel het niet slecht, maar ben er nieuwsgierig naar.

Ik merk dat ik vooral in gedachten dingen door krijg en soms interpreteer ik mijn dromen ook wel. Die geven ook soms informatie.
Beelden dat heb ik af en toe ook, maar eigenlijk minder vaak.

Ik denk dus dat ik goed naar al deze dingen moet luisteren, zoasl je zegt. smile
Emuca
Emuca jun 22 '12
Soms zijn het maar kleine dingen die hele boodschappen teweeg kunnen brengen smileluister vooral naar je gevoel.
Elfje21
Elfje21 jun 23 '12
Zal dat zeker doen! smile
Silliej
Silliej jul 3 '12
Origineel bericht van: Emuca
Sil, voor jou viel er direct al een kaart voor mijn neus die ik voor jou moest trekken. Het is lang geleden dat dat is gebeurd. Het voelt een beetje alsof je haast hebt, alsof je alles snel snel wil en alles zo snel mogelijk wil leren en in je opnemen.

Vergeet je rust daarin niet te nemen!

Klopt inderdaad! ik zit een beetje in een twijfel situatie en ik wil alles zo snel mogelijk..
Ook qua werk enzovoort.. alles moet bij mij snelsnel..


De kaart die ik voor jou trok is de beer. Dit grote zoogdier wordt vaak als een gevaarlijk beest gezien, een echte jager. Jij bent dit ook wel, maar jij bent vooral de zachtaardige kant van de beer. De verzorgende en beschermende. Alleen, verteld de beer mij, moet je rust houden in je leven, zodat je de creativiteit die het leven jou te bieden heeft, optimaal benut kan worden.

Haha dit was in het verleden een koosnaampje! Ik weet dat ik rust nodig heb.. Maar helaas lukt mij dit niet zo goed.


Ook krijg ik een beetje last van mijn linker wijsvinger nu, alsof hij brand. Wijs jij wel eens met je vingertje naar iemand? Alsof je iemand op zijn plaats of terecht wil stellen? Dit kost je veel energie en tja.. het zal je branden!

Oeeii.. haha.. Ik wijs inderdaad erg met mijn vinger naar iemand. Ik weet dat dit mij heeel erg veel energie kost. Dit is dus ook 'het probleem' waar ik op dit moment mee zit.. Mijn hoofd zegt het ene, maar mij gevoel zegt het andere. Ik weet dus ook niet goed wat ik hiermee aan moet..

Dit wat mijn legging voor jou, hopelijk heb je er wat aan. smile


Ik wil je heel erg bedanken voor de kaartlegging. Sorry Sorry Sorry dat ik zo laat pas reageer, maar ik heb een paar drukke weken gehad.. (ziek kind, bruiloft, werk)
Het klopt ook echt precies wat je zei.. Helaas kwam er niet echt iets van een duidelijk antwoord uit over 'het probleem'. Ik weet niet zo goed wat ik met deze persoon/situatie aan moet, dus dat zou wel handig geweest zijn.. crazy

Maaar... ik heb nu de bevestiging dat deze situatie echt moet veranderen anders 'brand' ik me zelf er aan..

Liefs
Emuca
Emuca jul 3 '12
Ik denk dat je het antwoord zelf al geeft. Minder wijzen en diegene lekker zelf laten gaarkoken. smileBrand je vingers niet aan andermans problemen maar ga op in je eigen leven, dan kan je meer rust vinden. smile
Godsgift
Godsgift jul 16 '12
Goedemiddag Emuca,

Zou je een driekaart legging voor mij willen doen?

Alvast bedankt voor je tijd en moeite xxx
Emuca
Emuca jul 20 '12
Beste godsgift,

Ik doe helaas niet aan bepaalde leggingen, omdat ik de kaarten zelf laat bepalen welke en hoeveel kaarten er nodig zijn om de boodschap over te brengen.

Het duurde voor jou een hele tijd voordat de juiste kaart zich aanbood. Er wilde wel eerder kaarten komen, maar ze schoten steeds terug, alsof je er nog niet klaar voor bent ze te ontvangen.

De kaart die ik uiteindelijk voor jou trok is de luiaard die je er op wil wijzen dat je niet heel veel nodig hebt om verder te kunnen. Je moet niet zoeken of vragen naar veel, terwijl juist de kleinste dingen het leerzaamst zijn. Kijk eens naar wat je hebt en wat voor een waarde je daar uit kan halen. Jij hebt al gave genoeg om de kracht te halen uit de dingen die je nu al voor handen hebt. wees niet bang daarop te vertrouwen. Het hoeft niet allemaal snel snel snel. Doe het lekker rustig aan, net zoals de luiaard. Neem rust en geniet. Leef!

Dit was mijn kaart voor jou, hopelijk kan je er iets mee.
wolfke
wolfke aug 26 '12
Hallo Emuca,
kan je nog eens een dierkaartlegging doen?
Bedankt.
Emuca
Emuca aug 27 '12
Het gaat komende week worden Wolfke, want vandaag en morgen heb ik geen tijd smile
wolfke
wolfke aug 27 '12
Natuurlijk, geen probleem. Neem je tijd maar hoor, Emuca! Alleszins al bedankt voor de moeite. Groetjes smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki