Serenity ook voor jou vielen er heel wat kaarten uit mijn stapel. Ze vlogen er als het ware uit.
Wat dat betreft zijn jou naam hier en jou gemoedstoestand soms enorme tegenpolen. Maar dit is goed, want zo hou jij je balans. Van die stapel blijven er uiteindelijk twee over, die in mijn hand vastblijven als ik weer wil gaan schudden.
De bovenste is de tijger.. een krachtig dier dat me verteld met hoeveel passie jij in het leven staat en dat jij met diezelfde passie het avontuur tegemoet gaat. De tijger ziet er jong uit en is klaar om te spelen.. jij hebt dat ook in je en daar moet je je zeker niet voor schamen, want die energie kan mensen heel erg oppeppen. Misschien voelt het niet zo, maar eigenlijk hebben heel veel mensen veel respect voor je op de manier waarop jij in het leven staat en hoe je omgaat met het leven.
Onder de tijger ligt de uil persoonlijk een van mijn favoriete dieren. De uil zoekt naar kennis en wijsheid om zo zijn eigen waarheid te vinden. Een uil kijkt toe en slaat pas toe als ze haar prooi gezien heeft. Een uil ziet uitstekend wat haar doel is, dat het jij ook gevonden. Jij weet voor jezelf wat je nuttig vind om te leren, eindelijk heb je dat gevonden. De uil zit er zo bij alsof ze net geland is, alsof ze me zeggen wil: ik heb het eindelijk gevonden. Van alles wat er is heb ik nu gezien waar ik naar kijken moet. Dit zegt ze met een standvastige blik.
Ik vind dit mooi, want dit valt samen met de manier waarop ik je zelf heb zien ontwikkelen hier op het forum. Van onzeker en van alles willen weten van het liefst honderdduizend onderwerpen naar iemand die heel mooi toegespitst te werk gaat en daardoor enorm veel wijsheid kan vergaren. Good job girl!