Als eerste de kaarten voor Zilveren Spin.. Ja.. Kaarten.. Want ik moest er meteen drie voor je trekken.
Als ik me probeer te concentreren op de kaarten, krijg ik meteen flinke steken in mijn linkeroor.. Alsof het me wil zeggen dat je goed moet luisteren naar boodschappen die bij je binnenkomen.
De eerste kaart die ik goed bekijk is de
bever. Een kaart die vooral over de huiselijke sfeer gaat. Een soort vast willen houden aan een thuissituatie, terwijl dit misschien niet altijd heel erg goed voor je is.
ja dat kan ik wel plaatsen
De bever kijkt een beetje verdrietig omhoog, alsof hij hulp wil hebben bij het beschermen van het huiselijke. Misschien is er iets in je leven wat je thuissituatie kan veranderen, wat je eigenlijk wil beschermen.
ja, dat beschermen van het huiselijke ben ik wel mee bezig. Ik vraag me dan af wat het is wat de situatie kan veranderen..
Laten we verder kijken, want veel meer haal ik niet uit het bevertje en om lekker in de hangende pootjes te blijven, dat zie ik niet zo zitten en jij waarschijnlijk ook niet
De volgende kaart is de
Lama die mij trots aankijkt en zegt 'hier sta ik'. Kom een stap dichterbij en ik tuf je hele gezicht onder. Dit terugkoppelend aan de bever kan ik zien dat je sterk in je situatie staat en dat jou standvastigheid jou en alles wat je lief hebt kan beschermen. Lama verteld ons dat je niet bang hoeft te zijn en dat je jezelf niet moet laten intimideren door anderen. Zij verteld ons echter ook dat je hierbij heel erg moet letten op je lichaamshouding, omdat deze jou standpunt kan maken of breken.
Lichaamshouding ?!! dat zal ik goed onthouden, mocht het nodig zijn :-)
Op naar nummertje drie. En dat is het
nijlpaard. Deze staat symbool voor een soort achterban van jou. Een groep mensen of vrienden die jou koste wat kost zullen bijstaan. Ze wachten misschien gedeeltelijk onderwater, zodat je maar een klein stukje van ze ziet, maar ze zijn heel snel het water uit als dit nodig is. Echter, voelt het voor mij een beetje alsof het nijlpaard een beetje boos is.. Alsof die groep mensen jou tot de tanden toe willen verdedigen tegen dat wat op jou gericht is. Blijf zelf in je rust, dan zal de woede van hen ook matigen.
die vat ik niet.. mensen die mij bijstaan, maar wel boos zijn ? Zou ik dit moeten zien op spiritueel vlak, of wellicht op mijn werk ?
Ze maken het me niet makkelijk om meteen drie kaarten voor je te geven, maar ik hoop dat je er wat aan hebt.