Hoi,
Ik zou het leuk vinden als je voor mij een kaartje wil trekken
Alvast bedankt,
Liefs Lien.
Beetje laat maar toch heb ik voor jou een mooie kaart uitgependeld
Paul de Venetiaan Kunstzinnige expressie
Deze kaart betekent dat je kunstzinnige kwaliteiten grote behoefte hebben om tot expressie te komen. Je hebt verborgen talenten, die nog liggen te slapen. Deze opgesloten energie kan tot gevolg hebben dat je je moe voelt, rusteloos, en gespannen, en als deze energie niet naar buiten komt kan dit leiden tot verslaving. Ook al heb je het gevoel dat je artistieke vaardigheden ruw zijn en onontwikkeld, ze hebben een uitlaatklep nodig. Neem vandaag eens de tijd om te tekenen, schilderen, zingen, muziek maken, muziek luisteren, schrijven, foto's maken, sieraden maken, borduren, dansen of doe iets kunstzinnigs en creatiefs. Door dit te doen kan het zijn dat je de sleutel ontdekt voor de zin van je leven, en voor je ideale carrière.
Verdere betekenissen:
* Volg een cursus om iets nieuws te leren op kunstzinnig terrein
* Een van je dierbaren is een kunstenaar
* Breng je ware gevoelens tot uitdrukking
* Bij de zingeving in je leven hoort ook iets kunstzinnigs, zoals bijvoorbeeld schrijven, of musiceren.
Paul de Venetiaan was de Italiaanse kunstenaar Paolo Caliari uit de Renaissance. Zijn achternaam werd later veranderd in Veronese, vanwege zijn geboorteplaats Verona. Hij verhuisde naar Venetië (daarom wordt hij nu de Venetiaan genoemd) tijdens de gouden, zestiende, eeuw van de stad. Daar maakte hij religieuze schilderijen en muurschilderingen. Hij verdedigde zichzelf met succes ten tijde van de Inquisitie, tegen beschuldigingen van godslastering vanwege zijn weergave van Het Laatste Avondmaal.
Je kunt een beroep doen op Paul de Venetiaan voor hulp bij het vrijkomen van jouw kunstzinnige expressie en creativiteit.