Loading...
nl

Opgestegen Meesters orakelkaarten

angel973
angel973 mei 2 '11
cialara enorm bedankt voor de kaart hij was super treffend kun je er ook specifiek een trekken voor financiele situatie gr claudia
Cialara
Cialara mei 2 '11
Nee Claudia doe ik niet hiermee, alleen in het algemeen.

Liefs Cialara
Cialara
Cialara sep 8 '11
Vandaag de hele dag doe ik ze weer voor wie er behoefte aan heeft. Één kaart trekking voor wie met een vraag zit of een richting wil.

Liefs Cialara.
Beschermengel
Beschermengel sep 8 '11


Zou je er voor mij eentje willen trekken smile...ik heb niet speciaal een vraag maar ben gewoon nieuwschierig wat het lot met me voor heeft smile
Beschermengel
Beschermengel sep 8 '11


Toch een vraag hihi smilezie ik.
Cialara
Cialara sep 8 '11
Kan ook zonder vraag hoor winkik ga hem trekken zo voor je
floere
floere sep 8 '11
Hallo Cialara, wil je voor mij ook een kaartje trekken aub?
'k Vraag me vooral af hoe het qua werk moet... (niet happy op mijn bureaujob en zou vanaf januari een jaartje loopbaanonderbreking nemen, alleen maar beeldhouwen. Ik zou willen proberen mijn beroep daarvan te maken, maar ja, voor hoevelen is dat weggelegd...?)
Cialara
Cialara sep 8 '11
Origineel bericht van: Beschermengel


Zou je er voor mij eentje willen trekken smile...ik heb niet speciaal een vraag maar ben gewoon nieuwschierig wat het lot met me voor heeft smile


Beschermengel voor jou

Pallas Athene Wees vrij van drama

Je hebt je laten trekken in de warrige wereld van het ego, doordat je teveel gericht was op een drama. Ofschoon het alleen maar een verhaal is, beangstigt het drama je. Deze kaart biedt je een helpende hand bij het vinden van een uitweg uit het verhaal, door je los te maken van het drama. Laat je niet vangen in de verschillende plots, wendingen en karakters van het drama. In plaats daarvan, bekijk je het als een film, waarvan je weet dat het een happy (of in elk geval tot een oplossing gekomen) end heeft. Natuurlijk, je kunt compassie hebben met iedereen die hierbij betrokken is, Maar je hoeft je door drama in geen geval omver te laten halen. Als je je concentreert op het positieve, dan kom je vanzelf tot een positieve oplossing.

Verdere betekenissen:
* Laat alle pogingen om het iedereen naar de zin te maken los
* Laat anderen hun eigen keuzes in het leven maken
* Zet je levensdoel niet opzij door je meer te richten op wat voor anderen belangrijk is
* Roddel niet, en oordeel niet over anderen

Pallas Athene is de Griekse godin van wijsheid. Wedijverend met de zeegod Poseidon, werd zij de patrones van Athene. De term Pallas wordt vaak gegeven aan Griekse godheden, en haar meer algemene naam is Athene. Zij is de godin van de krijgskunst, en zij gebruikt wijsheid in plaats van wapens om een conflict te winnen. Doe een beroep op Pallas Athene voor hulp bij een conflict, of voor een situatie die om wijsheid vraagt.

Cialara
Cialara sep 8 '11
Origineel bericht van: floere
Hallo Cialara, wil je voor mij ook een kaartje trekken aub?
'k Vraag me vooral af hoe het qua werk moet... (niet happy op mijn bureaujob en zou vanaf januari een jaartje loopbaanonderbreking nemen, alleen maar beeldhouwen. Ik zou willen proberen mijn beroep daarvan te maken, maar ja, voor hoevelen is dat weggelegd...?)


Hoi Floere, ik heb voor jou een kaart getrokken


Paramahansa Yogananda , Kies voor vrede

Kies in deze situatie de weg van de vrede. Als je de verschillende keuzemogelijkheden en de verschillende mogelijke uitkomsten op een rijtje zet, en daarover nadenkt, welke mogelijkheid geeft je dan het meest een gevoel van vrede, in je lichaam en in je geest? Dit is je antwoord.

Verdere betekenissen:
• Luister naar de waarheid van je hart
• Er is altijd een vreedzaam alternatief voor conflicten
• Vreedzaamheid versterkt je energie, en helpt je datgene wat je zo graag wilt werkelijkheid te doen worden
• Mediteer en doe yoga, dat is een manier om je innerlijke vrede te behouden

Paramahansa Yogananda is de geliefde schrijver van Autobiografie van een Yogi. Hij heeft yoga en meditatie populair gemaakt in het westen. De boeken en de lessen van Yogananda leggen steeds de nadruk op de eenheid van alle religieuze en spirituele wegen, en zij concentreren zich op het laten groeien van een diepe liefdesband met God. Roep Yogananda aan voor leiding op je eigen spirituele pad, en om hulp bij het ontwikkelen van je meditatie- en yoga oefeningen.

floere
floere sep 8 '11
:-) Dank je wel Cialara! Dit is zo'n beetje het antwoord dat ik stiekem graag had gewild!

Yoga doe ik ook, enfin net terug herbegonnen, en dat doet me veel deugd. Mediteren heb ik ooit geprobeerd (toen ik Mindfullness ging volgen) maar daar viel ik alleen maar bij in slaap. Misschien moet ik toch nog maar eens een poging doen. En nu heb ik weer een boekentip, fijn!

Alweer erg bedankt! Ik vind je geweldig!
xxx
Cialara
Cialara sep 8 '11
Ik zal je verklappen, ik val ook vaak in slaap smiledenk maar zo, het is heel rustgevend, mediteren smile
Beschermengel
Beschermengel sep 8 '11
Mooi Jorine en zo waar!... ik hoorde net, de dierenarts belde me om te vertellen dat ik mijn allerliefste hondje beter kan laten inslapen om hem veel pijn te besparen. Ik loop er al een tijdje mee met het drama, maar nu dus bevestigd.
Hij heeft een mastosytomen en aantal op zijn buik poot en rug, een operatie kan maar geeft geen uitsluitsel dat het terug kan komen en dat wil ik eigenlijk niet (operatie)...wéér een operatie hij heeft er al zo veel gehad. Ik laat de natuur zijn gang gaan en mag pijnstilllers komen halen bij de dierenarts...pfff moeilijk hoor.

Dus je kaart is héél toepasselijk Jorine, dankje wel in iedergeval!
Cialara
Cialara sep 8 '11
Graag gedaan lieve Beschermengel, en heel veel sterkte met je lieve hondje, jullie hebben al heel wat doorstaan samen, nu kun je hem nog zo veel als je wil verwennen in deze periode smile

Liefs Jorine
Beschermengel
Beschermengel sep 8 '11


Dankje wel! ...ja dat ga ik zeker doen.
Tatora
Tatora sep 10 '11
Hey hey ,Jorine,hoop dat je me niet lastig begin te vinden ,maaar...zou je wellicht een kaartje willen /kunnen trekken voor me ? met de vraag..Hoe nu verder,op gebied van Liefde,en Praktisch..
zit in twilight zone ,en zou het graag willen weten..
en ..tussen, haakjes...ok,klinkt gek wellicht voor een engel..
maar ik heb eigenlijk wel behoefte aan een super vriendje ,waar t Echt mee klikt..en "ahum",dus ook fysiek,hihih..pfff pfff..
knufffie en liefs X
Cialara
Cialara sep 10 '11
Hoi Tatora,

Natuurlijk ben je niet lastig en je hebt op dit moment gewoon behoefte aan wat extra steun winkdus geen probleem.

Enneehhh iedereen heeft wel eens behoefte aan een super vriendje, engelen niet uitgezonderd smileHier komt jouw kaartje:

Babaji, Yoga

Babaji en de andere Opgestegen Meesters raden je aan om regelmatig Yoga te doen. Het profijt dat je van yoga hebt is een van de antwoorden op je vraag. Door yoga zul je meer helderheid krijgen, meer energie, flexibiliteit, harmonie en bewustzijn. Je kunt ook leuke nieuwe vrienden ontmoeten, en plezier hebben met de yogaklas. Het is vanwege deze vele geestelijke en materiële voordelen, dat yoga een zeer gewaardeerde traditie is onder mensen die het spirituele pad bewandelen

Verdere betekenissen:
* Doe meermalen per dag stretchoefeningen
* Doe elke dag ademhalingsoefeningen, met diep inademen en uitademen
* Nodig anderen uit om samen met jou yoga te doen
* Bekijk vandaag een yoga DVD, 0f neem vandaag een yogales

Babaji is een geliefde yogi, hij staat bekend als "de onsterfelijke avatar". Hij heeft geleerd om alle fysieke grenzen te overwinnen. Velen geloven dat hij met lichaam en ziel is opgestegen, en dat is misschien ook de verklaring voor het feit dat zoveel mensen hebben verteld dat zij Babaji gezien hebben, in zijn lichaam levend. Babaji heeft Paramahansa Yogananda aangespoord yoga te introduceren in de westerse wereld, als een weg naar verlichting.

Tatora
Tatora sep 11 '11
Origineel bericht van: Cialara
Hoi Tatora,

Natuurlijk ben je niet lastig en je hebt op dit moment gewoon behoefte aan wat extra steun winkdus geen probleem.

Enneehhh iedereen heeft wel eens behoefte aan een super vriendje, engelen niet uitgezonderd smileHier komt jouw kaartje:

Babaji, Yoga

Babaji en de andere Opgestegen Meesters raden je aan om regelmatig Yoga te doen. Het profijt dat je van yoga hebt is een van de antwoorden op je vraag. Door yoga zul je meer helderheid krijgen, meer energie, flexibiliteit, harmonie en bewustzijn. Je kunt ook leuke nieuwe vrienden ontmoeten, en plezier hebben met de yogaklas. Het is vanwege deze vele geestelijke en materiële voordelen, dat yoga een zeer gewaardeerde traditie is onder mensen die het spirituele pad bewandelen

Verdere betekenissen:
* Doe meermalen per dag stretchoefeningen
* Doe elke dag ademhalingsoefeningen, met diep inademen en uitademen
* Nodig anderen uit om samen met jou yoga te doen
* Bekijk vandaag een yoga DVD, 0f neem vandaag een yogales

Babaji is een geliefde yogi, hij staat bekend als "de onsterfelijke avatar". Hij heeft geleerd om alle fysieke grenzen te overwinnen. Velen geloven dat hij met lichaam en ziel is opgestegen, en dat is misschien ook de verklaring voor het feit dat zoveel mensen hebben verteld dat zij Babaji gezien hebben, in zijn lichaam levend. Babaji heeft Paramahansa Yogananda aangespoord yoga te introduceren in de westerse wereld, als een weg naar verlichting.


hmmm;...dus...op yoga les gaan ..en daar misschien een leuke man leren kennen ..hihih...ow ow ..
Of..inderdaad,mijn yoga thuis weer oppakken,en ook ademhalings oefeningen doen;.
zodat ik de rust in mezelf kan aanwakkeren,waardoor ik ook meer neutraal overzicht krijg..
Of alles tegelijk..
Dank je lieverd!
dikke warme knuffies X
PrettyGirl23
PrettyGirl23 sep 20 '11
Ik zou graag willen dat u voor mij een kaartje trekt. Alvast bedankt!
Cialara
Cialara sep 26 '11
Hoi Diamantje,

Voor jou had ik een kaartje getrokken die hier twee weken heeft gestaan, maar aangezien je totaal niet reageert haal ik alles hier weg.

Groetjes Cialara
Moon_adamanta
Moon_adamanta sep 26 '11
hoi hoi,

Ik weet niet of ik als een om een kaartje gevraagd heb

Zo nee zou je dan aub voor mij ook een kaartje willen trekken??

Moontje
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki