Loading...
nl

Opgestegen Meesters orakelkaarten

Cialara
Cialara sep 26 '11
Oh het maakt niet uit als je het nog eens zou vragen hoor, zolang het maar niet iedere dag is winkDeze kaart is voor jou:

Maitraya De macht van vreugde
Als je wilt bereiken waar je naar verlangt, volg dan het pad van de vreugde. De zin van je leven wordt zoveel lichter door de vreugde en de passie die je voelt als je nadenkt over, of werkt aan datgene wat je diep van binnen verlangt te bereiken in je leven. De vreugde die je voelt in relaties houdt deze levend, opwindend en in beweging. De vreugde die je beleeft in je hobby’s geven je extra energie. Van alle emoties heeft vreugde de hoogste energetische vibratie. Vreugde heeft het vermogen om alle obstakels weg te nemen en juist alles aan te trekken wat je nodig hebt. Vreugde vertelt ons dat het helemaal niet nodig is dat we lijden en ons ellendig voelen. Door de kracht van de vreugde kunnen we ons doel bereiken, onszelf en anderen helpen en heel worden.

Verdere betekenissen:
• Blijf positief en vol vertrouwen, om wat je ten diepste verlangt werkelijk te doen worden.
• Die de humor in deze situatie
• Geniet van een gezonde lach
• Beoefen hobby’s die je plezier geven
• Als je de zin, het doel van je leven wilt ontdekken, doe dan wat je vreugde geeft.

Maitraya (ook wel Hotei genoemd, of de Lachende Boeddha, of Lord Maitraya) is de bekende gestalte van de glimlachende rondbuikige Boeddha. Zijn naam betekent “Hij die liefheeft”. Hij leefde als een Boeddhistische monnik en was bekend om zijn compassie en grootmoedigheid. Sommige boeddhisten geloven dat Maitraya de “toekomstige Boeddha” is, en de opvolger van Siddharta Gautama. Roep Maitraya aan voor meer geluksgevoel en vreugde.
Moon_adamanta
Moon_adamanta sep 26 '11
Heel erg bedankt meis smile

Ik kan hier wel iets mee

Zit op het moment midden in de opzegging van mijn eigen bedrijf en ben even het vreugdegevoel helemaal kwijt. Moet ik niet doen weet ik ook wel maar zal blij zijn als het afgelopen is.

Bedankt hiervoor!!!

Moontje
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 5 '11
Hoi cialara,

Zou je voor mij miss een kaartje willen trekken. Ik merk dat het niet zo goed werkt om voor mezelf kaarten te leggen, dan beinvloed ik ze. K'zit behoorlijk vast naar mijn gevoel op dit moment. Zit in een proces om echt op eigen benen te gaan staan, maar vind dat moeilijk. Ben op zoek naar een baan, maar durf steeds de stap niet te nemen om daadwerkelijk te zoeken. Kun je misschien daarover een kaartje leggen: werk?

Lfs, L'arbe de vie
Cialara
Cialara okt 5 '11
Hoi L'arbe de vie, ik heb voor jou een kaart uitgependeld;

Paramahansa Yogananda , Kies voor vrede

Kies in deze situatie de weg van de vrede. Als je de verschillende keuzemogelijkheden en de verschillende mogelijke uitkomsten op een rijtje zet, en daarover nadenkt, welke mogelijkheid geeft je dan het meest een gevoel van vrede, in je lichaam en in je geest? Dit is je antwoord.

Verdere betekenissen:
• Luister naar de waarheid van je hart
• Er is altijd een vreedzaam alternatief voor conflicten
• Vreedzaamheid versterkt je energie, en helpt je datgene wat je zo graag wilt werkelijkheid te doen worden
• Mediteer en doe yoga, dat is een manier om je innerlijke vrede te behouden

Paramahansa Yogananda is de geliefde schrijver van Autobiografie van een Yogi. Hij heeft yoga en meditatie populair gemaakt in het westen. De boeken en de lessen van Yogananda leggen steeds de nadruk op de eenheid van alle religieuze en spirituele wegen, en zij concentreren zich op het laten groeien van een diepe liefdesband met God. Roep Yogananda aan voor leiding op je eigen spirituele pad, en om hulp bij het ontwikkelen van je meditatie- en yoga oefeningen.



Wat voor jou vooral van belang is, dat is luisteren naar je hart, en datgene doen waar je vrede mee hebt, waarbij jij je fijn voelt. Zolang je angst voelt voor bepaalde dingen, dan is dat niet de juiste weg. Zodra je voelt dat je er vrede mee hebt, dat het fijn voelt, dan is dat het pad wat je mag gaan. Succes L'arbe de Vie smile

PS: je kunt gewoon gaan kijken bij vacatures, en als je dan plots voelt dat er eentje is die jou een fijn gevoel geeft, dan kun je daarop reageren. Anders laat je ze links liggen wink
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 6 '11
Wow, dankje voor je snelle reactie:D Had jouw gependelde boodschap even nodig om te horen;)Dankjewel!
Liefs, L'arbe de vie
Cialara
Cialara okt 7 '11
Graag gedaan L'arbe de vie smile
PrettyGirl23
PrettyGirl23 okt 8 '11
Hallo Cialara,

Mijn excuses ik had het niet gezien. Anders had ik zeker wel gereageerd.

Groetjes,
Cialara
Cialara okt 8 '11
Oké smiledank je dat je toch nog even reageerde nu.
vendermeer
vendermeer dec 2 '11
Zou je voor mij ook een kaart willen leggen?
Liefs
Cialara
Cialara dec 3 '11
Origineel bericht van: vendermeer
Zou je voor mij ook een kaart willen leggen?
Liefs


Hoi hoi,

Ik heb voor jou de volgende kaart uitgependeld:


Avalokitesvara Heb oog voor het gezichtspunt van de ander

Je hebt sterke emoties rond deze situatie, en je voelt je misschien verward, niet begrepen of gebruikt. Deze kaart komt naar je toe om je een weg naar vrede te wijzen, door je te vragen even stil te staan bij het gezichtspunt van de ander(en). Je hoeft het niet met hen eens te zijn. Ik vraag je alleen om begrip te hebben voor hun beweegredenen, en compassie en respect voor hun gevoelens. Dit proces kan de energie van machtsspelletjes naar het positieve doen omdraaien, het is als het loslaten van het touw bij touwtrekken. Op het moment dat je het gezichtspunt van de ander kunt zien, zet je de deur open naar creatieve oplossingen.

Verdere betekenissen:
* Zie jezelf door de ogen van de persoon die je graag wilt ontmoeten of leren kennen
* Laat elke vorm van verdediging in relaties los
* Kijk door de buitenkant van iemand heen, en zie het goddelijke in de ander
* Vergeef de wonden van het verleden, en begin opnieuw

Avalokitesvara is een Oosterse god, die over de wereld waakt en alle gebeden hoort. Hij wordt gezien als de mannelijke energie van Kuan Yin, de godin van de compassie. Avalokitesvara heeft de keuze gemaakt zijn eigen aanvaarden van het boeddhaschap uit te stellen totdat de geheel mensheid vrij is. Tot die tijd is hij beschikbaar voor ieder die hem aanroept voor hulp in alles wat met spirituele groei te maken heeft.

Char
Char dec 12 '11
Lieve Cialara,
Als u tijd heeft zou u dan voor mij een kaartje willen leggen?
Veel liefs,
Char
mclaire
mclaire dec 12 '11
Wil je aub ook voor mij een kaart leggen?
Dank.
Mclaire.
Cialara
Cialara dec 15 '11
Origineel bericht van: Char
Lieve Cialara,
Als u tijd heeft zou u dan voor mij een kaartje willen leggen?
Veel liefs,
Char


Hi Char,

Ik heb voor jou de kaart Koning Salomo uitgependeld smile




Koning Salomo Prioriteiten

Neem de tijd voor je noodzakelijkste prioriteiten, ook als dat betekent dat je eerder naar bed moet gaan, of juist later. Dit is een fantastische tijd om te werken aan projecten die je na aan het hart liggen, die echt je hart hebben. Doe dit dan onverwijld, ook al weet je nog niet goed hoe je het project moet aanpakken, of twijfel je eraan of je je droom wel helemaal kunt verwezenlijken? Je zult verrukt zijn over de tijd en de energie die je in je echte prioriteiten investeert, omdat je innerlijke zelf zich geliefd zal voelen en zal weten dat er zorg aan hem of haar besteed wordt. Als je investeert in je prioriteiten, investeer je in jezelf.

Verdere betekenissen:
* Stop met dingen uit te stellen, en stop met alles perfect willen
* Verdeel je grote streven in babystapjes, en zet telkens één stapje tegelijk
* Herzie je dagritme of je werkschema, en zorg dat je regelmatig tijd besteedt aan je prioriteiten
* Wees assertief, en zeg 'nee' tegen alles wat je van je pad afleidt.

Koning Salomo regeerde over Israël na de dood van zijn vader, Koning David, Koning Salomo was een wijs man, met een open geest. Hij verstond de kracht van de godin, dankzij de invloed van zijn vele vrouwen. Salomo gebruikte spirituele alchemie voor de bouw van de tempel van de Ark van het Verbond, gebaseerd op architectonische gegevens, die zijn vader in een hemels visioen had ontvangen. Roep Koning Salomo aan voor een oplossing als je in een dilemma zit, voor het bouwen van nieuwe projecten, en voor het bevorderen van tolerantie tussen de verschillende religieuze en spirituele levenspaden.
Cialara
Cialara dec 15 '11
Origineel bericht van: mclaire
Wil je aub ook voor mij een kaart leggen?
Dank.
Mclaire.


Mclaire, ook voor jou heb ik een kaart uitgependeld

Vishnoe Vertrouwen

Je kunt vertrouwen hebben in de situatie waarover je een vraag hebt. De situatie heeft een solide fundament, en dat is vertrouwenwekkend. Houd je motivaties keer op keer zuiver, zodat ze altijd volledig gericht zijn op liefde en service, echte dienstbaarheid. Ze zullen je energie en je ervaringen op een steeds hoger niveau komen.

Verdere betekenissen:
• De persoon over wie je een vraag hebt is te vertrouwen
• Vertrouw erop dat je gebeden worden verhoord, ook al heb je daarvan (nog) geen bewijs
• Je bent op de juiste weg
• Vertrouw je onderbuikgevoelens en je intuïtie

Vishnoe is de hindoegod, die samenwerkt met Brahma en Shiva, om de wereld te beschermen. Hij brengt harmonie daar waar krachten uit balans zijn geraakt, en hij biedt bescherming en vertroosting aan alles en allen. Vishnoe is een welwillende en liefdevolle godheid, die je helpt om je veilig te voelen omtrent je huidige leven en de toekomst.

Char
Char dec 15 '11
`Bedankt Cialara met de toepasselijke kaart!
Hij zegt alles over me situatie en ben er nu van overtuigd dat ik het met kleine stapjes ook bereik.
Echt een mooie kaart!
Liefs, Char
mnq
mnq dec 15 '11
Zou je voor mij ook een kaartje willen trekken?

Liefs, Mnq
mclaire
mclaire dec 16 '11
Bedankt voor de boodschap. Kijk angstig en toch hoopvol uit naar wat gaat komen, zij het nu 'met wat extra vertrouwen'.
goudsbloem
goudsbloem dec 16 '11
lieve cialara,

zou jij voor mij misschien nog een kaartje willen trekken ik zit op het moment best wel vervelend in mijn vel<vandaag heb ik een goede dag maar meestal val ik weer in die put..het zit namelijk zo ik ben al een hele tijd aan het wachten op een andere woning en heb nog steeds geen woning misschien kunnen de kaarten daar meer over vertellen of het nog lang gaat duren...woon nu namelijk nog met mijn ex in een huis en dat is niet ideaal...
ik hoor het nog wel van je!

liefs goudsbloem
Cialara
Cialara dec 16 '11
Origineel bericht van: mnq
Zou je voor mij ook een kaartje willen trekken?

Liefs, Mnq


Voor jou heb ik een kaart uitgependeld smile

Avalokitesvara Heb oog voor het gezichtspunt van de ander
Je hebt sterke emoties rond deze situatie, en je voelt je misschien verward, niet begrepen of gebruikt. Deze kaart komt naar je toe om je een weg naar vrede te wijzen, door je te vragen even stil te staan bij het gezichtspunt van de ander(en). Je hoeft het niet met hen eens te zijn. Ik vraag je alleen om begrip te hebben voor hun beweegredenen, en compassie en respect voor hun gevoelens. Dit proces kan de energie van machtsspelletjes naar het positieve doen omdraaien, het is als het loslaten van het touw bij touwtrekken. Op het moment dat je het gezichtspunt van de ander kunt zien, zet je de deur open naar creatieve oplossingen.

Verdere betekenissen:
* Zie jezelf door de ogen van de persoon die je graag wilt ontmoeten of leren kennen
* Laat elke vorm van verdediging in relaties los
* Kijk door de buitenkant van iemand heen, en zie het goddelijke in de ander
* Vergeef de wonden van het verleden, en begin opnieuw

Avalokitesvara is een Oosterse god, die over de wereld waakt en alle gebeden hoort. Hij wordt gezien als de mannelijke energie van Kuan Yin, de godin van de compassie. Avalokitesvara heeft de keuze gemaakt zijn eigen aanvaarden van het boeddhaschap uit te stellen totdat de geheel mensheid vrij is. Tot die tijd is hij beschikbaar voor ieder die hem aanroept voor hulp in alles wat met spirituele groei te maken heeft.

Cialara
Cialara dec 16 '11
Origineel bericht van: goudsbloem
lieve cialara,

zou jij voor mij misschien nog een kaartje willen trekken ik zit op het moment best wel vervelend in mijn vel<vandaag heb ik een goede dag maar meestal val ik weer in die put..het zit namelijk zo ik ben al een hele tijd aan het wachten op een andere woning en heb nog steeds geen woning misschien kunnen de kaarten daar meer over vertellen of het nog lang gaat duren...woon nu namelijk nog met mijn ex in een huis en dat is niet ideaal...
ik hoor het nog wel van je!

liefs goudsbloem


Hoi Goudsbloem,

Ik heb voor jou een kaart uitgependeld smileEen hele duideljke wel denk ik.

Serapis Bey Ga nu

Het is tijd om te gaan, ofwel weg van een ongewenste ziekmakende situatie, ofwel naar een gewenste situatie. Deze kaart betekent dat het nu het juiste moment is om die stap te zetten. De omstandigheden zijn er klaar voor en uitstekend, en het universum is gereed en bereid om je te ondersteunen.

verdere betekenissen:
* Zeg je baan op
* Maak een einde aan een ongezonder relatie
* Verhuis naar een andere plek
* Begin een nieuw project, en stel niet uit
* Neem vakantie
* Geen uitvluchten meer - doe het gewoon

Serapis Bey is de Egyptische god van de hemelvaart, hij is een brug tussen Hemel en Aarde. Hij is de perfecte levenscoach, die mensen motiveert om goed voor zichzelf te zorgen, fysiek, emotioneel en spiritueel. Roep Serapis Bey aan op ieder moment dat je behoefte hebt aan meer energie en motivatie om in actie te komen.

Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki