Loading...
nl

Opgestegen Meesters orakelkaarten

*Moonflower*
*Moonflower* sep 6 '10
Goedenavond Jorine ,
Hartelijke dank voor de bijzondere mooie kaart
de uitleg klopt als een bus ...

**Je hebt sterke emoties rond deze situatie, en je voelt je misschien verward, niet begrepen of gebruikt.
= Dit klopt helemaal , ik heb inderdaad heel sterke emoties rond een bepaalde gebeurtenis van laatstleden , ik voel me idd verward , onbegrepen , en gebruikt vooral .
** Je hoeft het niet met hen eens te zijn. Ik vraag je alleen om begrip te hebben voor hun beweegredenen, en compassie en respect voor hun gevoelens.
= Ben blij met deze info , ik ben het niet met hen eens helemaal niet , maar zal zeker begrip tonen in de toekomst toe voor hun redenen , als ze me deze bekent maken ...en respect tonen naar hen toe .

Kortom , een heel mooie verwoording , beter kon het niet
nogmaals een dikke dank je wel en fijne avond nog van me .
laramals
laramals sep 8 '10
Zou je voor mij ook een kaartje willen leggen als je nog niet te moe bent aub ? Danke !!!
Cialara
Cialara sep 8 '10
Ja ik ga het wel doen, maar heb even geduld, want ik heb nog wat andere dingen aan mijn hoofd op dit moment grinKomt goed hoor!

Liefs Jorine
Cialara
Cialara sep 19 '10
Origineel bericht van: laramals
Zou je voor mij ook een kaartje willen leggen als je nog niet te moe bent aub ? Danke !!!


Beetje laat, maar het was feest in het dorp hier, dus had weinig tijd wink

Voor jou heb ik zojuist deze kaart uitgependeld Laramals:

Horus Je hebt een juist zicht op de situatie

Vertrouw op je gevoel in deze situatie, want dat is juist en gegrond. Laat alle twijfel aan jezelf varen, ook als je geconfronteerd wordt met andere meningen. Je spirituele gevoeligheid heeft je geholpen de waarheid te zien. Misschien is het het gemakkelijkst om met de meerderheid mee te gaan, of om je terug te trekken in apathie. Maar jij bent geroepen om hier je keuze te maken en tot actie over te gaan. Je weet al wat je moet doen. En ook als de mensen je niet steunen, wees ervan overtuigd dat de Geest dat wel doet. Binnenkort zul je mensen tegenkomen die jouw standpunt delen. Neem in de tussentijd de leidersrol op je.

Verdere betekenissen van deze kaart:
* Vertrouw je intuïtie en je onderbuikgevoelens
* Negeer critici, tegentemmers, nee-zeggers en sceptici
* Vermijd situaties en relaties die niet goed voelen
* Alleen jij weet wat goed is voor jou

Horus is de Egyptische hemel- en zonnegod, met het hoofd van een valk. Zijn ouders waren Osiris en Isis. Zijn moeder werd zwanger van hem nadat ze zijn vader, met de hulp van de zonnegod Ra, van de dood had teruggehaald. Een van de ogen van Horus werd beschadigd bij een wraakactie om de dood van zjn vader. Daarom wordt Horus afgebeeld met een groot en helderziend oog. Je kunt een beroep op Horus doen voor hulp bji het spiritueel en het fysiek gezichtsvermogen, met inbegrip van inzicht hebben, of krijgen, in de waarheid in verschillende situaties.

Nyssa
Nyssa sep 19 '10
Zou je dit ook eens voor mij kunnen doen?

Enkel als je de tijd en zin hebt natuurlijk. Ik wil me zeker niet opdringen!

Groetjes
Gwen
Cialara
Cialara sep 25 '10
Origineel bericht van: Gwen
Zou je dit ook eens voor mij kunnen doen?

Enkel als je de tijd en zin hebt natuurlijk. Ik wil me zeker niet opdringen!

Groetjes
Gwen


Oeps heb even niet op zitten letten, ga er nu gelijk eentje uitpendelen.

Isis Breng je werk en privéleven in evenwicht
Deze kaart helpt je herinneren aan het bewaren van het juiste evenwicht in je leven. Dit is gemakkelijker dan je denkt. Je weet al welk stuk van je leven zich op het hellende vlak bevindt. Misschien merk ja al symptomen van een naderende burn-out, alf gevolg van dit gebrek aan balans. Je kunt je energie snel in positieve zin ombuigen door iedere dag tijd aan je prioriteiten te besteden. Zelfs een half uur per dag, op een zinvolle manier besteed, zal je stemming, je moraal en je motivatie verhogen.

Verdere betekenissen:
* Spel en spelen is voor jou op dit moment een absolute noodzaak
* Let erop dat er aan je behoeften wordt voldaan
* Delegeer aan anderen
* Zeg 'nee' tegen een onrealistisch beroep op je tijd
* Wees eerlijk voor jezelf, en stel gezonde grenzen, op je werk en thuis.
* Besteed meer tijd aan activiteiten, die je hart blij maken en doen zingen

Isis is de personificatie van een uitgebalanceerd leven, een groot spiritueel leider en een toegewijde echtgenote en moeder (van respectievelijk Osiris en Horus). Isis is een hooggewaardeerde Egyptische godin, het symbool van vrouwelijke kracht en macht. Zij kan je helpen voldoende tijd en energie te vinden om te genieten van alle aspecten van het leven. Je hoeft haar maar om hulp te vragen.


Little Me
Little Me nov 7 '10
Hoi,

ik zou 't leuk vinden als je een kaartje voor me zou willen leggen als je tijd en zin hebt!


Groetjes
Cialara
Cialara nov 7 '10
Ik zal als ik tijd heb weer kaartjes gaan leggen, misschien vanavond smile
Mimosa
Mimosa nov 7 '10
Hallo Jorine,

Zou je voor mij ook een kaart willen leggen? Dat zou ik heel erg waarderen.
Cialara
Cialara nov 7 '10
ja hoor, ook vanavond... want nu even naar de familie he wink
Cialara
Cialara nov 7 '10
Origineel bericht van: Mimosa
Hallo Jorine,

Zou je voor mij ook een kaart willen leggen? Dat zou ik heel erg waarderen.



Hilarion, Gezondheid en Heling

Deze kaart betekent genezing. Jouw diepere helende kracht is gewekt, en je wordt geroepen anderen te helpen gezond te worden. Net zoals je zelf geheeld bent, zo wil je ook dat anderen een goede gezondheid en vitaliteit kunnen genieten. Je wordt ondersteund in het kiezen voor de noodzakelijke veranderingen in je leven, zodat je door kunt gaan met het helen van jezelf en anderen. Laat alle angst varen, alle beperkende overwegingen, om je volledig open te stellen voor de wonderen van het helen.

Verdere betekenissen:
* een ziekte of blessure is genezen, of aan het genezen
* jij bent een healer
* het is een goed en betrouwbaar moment voor jou om over te stappen naar een carrière van helen
* bestudeer de diverse manieren van helen

Hilarion ook wel de Heilige Hilarion of Meester Hilarion, leefde in eht midden oosten in de vierde eeuw. Hij werd bekent om zijn succesvolle genezingen. Hilarion was geliefd zowel bij de christenen als bij de aanhangers van de oude religies. Veel van leven en zijn genezingswerk is bewaard gebleven in de geschriften van Hieronimus, die beschrijft hoe Hilarion zijn genezingen bewerkt door aan de aarde gehechte geesten te bevelen weg te gaan. Roep Hilarion aan voor elke situatie waarin het gaat om helen of het reinigen van energie.

Piet
Piet nov 7 '10
Origineel bericht van: Zilveren Vleugel
Origineel bericht van: Piet
Hallo Jorine,

Zou je voor mij ook zo'n kaart willen trekken?

Alvast bedankt voor je moeite,
Groetjes Piet


Isis Breng je werk en privéleven in evenwicht

Deze kaart helpt je herinneren aan het bewaren van het juiste evenwicht in je leven. Dit is gemakkelijker dan je denkt. Je weet al welk stuk van je leven zich op het hellende vlak bevindt. Misschien merk ja al symptomen van een naderende burn-out, alf gevolg van dit gebrek aan balans. Je kunt je energie snel in positieve zin ombuigen door iedere dag tijd aan je prioriteiten te besteden. Zelfs een half uur per dag, op een zinvolle manier besteed, zal je stemming, je moraal en je motivatie verhogen.

Verdere betekenissen:
* Spel en spelen is voor jou op dit moment een absolute noodzaak
* Let erop dat er aan je behoeften wordt voldaan
* Delegeer aan anderen
* Zeg 'nee' tegen een onrealistisch beroep op je tijd
* Wees eerlijk voor jezelf, en stel gezonde grenzen, op je werk en thuis.
* Besteed meer tijd aan activiteiten, die je hart blij maken en doen zingen

Isis is de personificatie van een uitgebalanceerd leven, een groot spiritueel leider en een toegewijde echtgenote en moeder (van respectievelijk Osiris en Horus). Isis is een hooggewaardeerde Egyptische godin, het symbool van vrouwelijke kracht en macht. Zij kan je helpen voldoende tijd en energie te vinden om te genieten van alle aspecten van het leven. Je hoeft haar maar om hulp te vragen.



Hallo Lieve Jorine,

Ik zat op het moment dat ik deze kaart bij je aanvroeg in een periode van mijn leven dat ik een keuze moest maken in mijn werk vanwege gezondheidsklachten. Ik heb er toen voor gekozen om naar mijn lichaam te luisteren en werk sinds 1 september op en ander deel van het bedrijf in een geheel andere functie, een die me zeer goed bevalt.

Dus wat betreft het evenwicht begint het eindelijk na een zeer lange tijd in balans te komen. Ook het 'nee' zeggen gaat steeds beter. Je had het niet treffender kunnen raken.

Wederom hartelijk dank voor prachtige kaart.

Liefs Piet
Mimosa
Mimosa nov 8 '10
Hoi Jorine,

Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik heb er even geen woorden voor, maar heel, heel erg bedankt!
Mimosa
Mimosa nov 10 '10
Mooi hoe dingen kunnen doorwerken, hoe het begrijpen, het weten langzaam steeds sterker wordt. Pas nu begin ik de volheid, de kracht en betekenis van deze kaart te voelen. Het deed meteen al met me, maar riep ook heel veel emoties op.
Loslaten en vertrouwen is momenteel heel belangrijk voor me. Het weten begint steeds sterker te worden, maar tegelijkertijd voel ik zoveel twijfel en zelfs angst om te vertrouwen om me over te geven.
Ik weet dat het goed is, ik weet dat ik het kan, maar o wat is het moeilijk.
Cialara
Cialara nov 14 '10
Het is niet moeilijk als je vertrouwen vind. Dan gaat loslaten ook makkelijker.
bloempje
bloempje nov 14 '10
Hoi Jorine,
zou je voor mij misschien nog een keertje een kaartje willen leggen, als je niet wilt dan niet hoor, maar zou het wel heel fijn vinden.

Liefs Bloempje die een beetje de weg kwijt lijkt te zijn:(
Mimosa
Mimosa nov 15 '10
In elk geval is het groeiende. smile
Citroen
Citroen nov 15 '10
Zou je alsjeblieft een kaart voor mij willen trekken,

mvg. Citroen.
Cialara
Cialara nov 17 '10
Origineel bericht van: Little Me
Hoi,

ik zou 't leuk vinden als je een kaartje voor me zou willen leggen als je tijd en zin hebt!


Groetjes


Little me, ik zie dat ik jou heb overgeslagen blushspijt me zeer, ik heb vast niet op zitten letten, of je hebt je Te klein gemaakt lieverd.

Jouw kaart:

Manjushri Luisteren

Je kunt je innerlijke guidance het beste horen als je stil wordt en luistert. Zet alle geluidsprikkels, zoals telefoon en televisie af, ga op een rustige plek zitten en ontspan je. Probeer niet om iets concreets te laten gebeuren. Luister gewoon naar je eigen gedachten, je ademhaling en je hartslag. Stel dan in gedachten je vraag aan je gidsen en engelen. Luister naar de liefdevolle waarheid, die zij spreken in je hart, je lijf en je geest. Luister naar jouw eigen innerlijke waarheid. Vertrouw je intuïtie, en handel daarnaar.

Verdere betekenissen van deze kaart:
* Houd een korte retraite
* Je gidsen en engelen spreken tot je - luister je?
* Het is op dit moment belangrijk om minder te praten en meer te luisteren.
* Erken voor jezelf je ware gevoelens
* Luister naar de boodschappen die pijn of ziekte je proberen te vertellen (het lichaam spreekt altijd tot degene die luistert)

Manjushri is een boeddhistische godheid van wijsheid. Hij draagt een zwaard, om ale illusies te doorbreken, en helderheid en begrip te brengen. Roep Manjushri aan voor hulp bij het verstaan van de goddelijke boodschappen, en om je ontvankelijkheid te vergroten voor de goddelijke intelligentie en wijsheid.

Cialara
Cialara nov 17 '10
Origineel bericht van: bloempje
Hoi Jorine,
zou je voor mij misschien nog een keertje een kaartje willen leggen, als je niet wilt dan niet hoor, maar zou het wel heel fijn vinden.

Liefs Bloempje die een beetje de weg kwijt lijkt te zijn:(


Kuthumi Blijf geconcentreerd

Deze kaart ontvang je om je eraan te herinneren geconcentreerd te blijven op je intenties, je verlangens en je prioriteiten. Zorg dat je niet wordt afgeleid door 'korte termijn' situaties, drama's, of eisen en verwachtingen van anderen. Houd een positieve kijk op je dromen, en stel jezelf voor dat je die al tot werkelijkheid hebt gemaakt. Besteed met regelmaat voldoende tijd aan je projecten en je prioriteiten. Zeg 'nee' tegen datgene wat je daarvan afleidt, en je zult resultaten boeken.

Verdere betekenissen:
* Wees assertief waar het een beroep op je tijd betreft
* Kom beloften aan jezelf altijd na
* Houd je aan je prioriteiten
* Besteed iedere dag tijd aan projecten die je na aan het hart liggen
* Ontgift je eetgewoonten om je geest te helpen helder en geconcentreerd te blijven.

Kuthumi was een Sikh, een spiritueel leider genaamd Sirdar Thakar Singh Sadhanwali, die leefde in het Italië van de negentiende eeuw. Madame Blavatski, een van de stichters van de theosofie, ontmoette Kuthumi tijdens zijn leven, en na zijn dood channelde zij zijn boodschappen. Sommige New Age leraren geloven dat Kuthumi in vorige levens Sint Franciscus en Pythagoras is geweest. Roep Kuthumi aan voor motivatie en concentratie. Blijf gericht op je prioriteiten en op de hogere zin van je leven.

Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki