Loading...
nl

Opgestegen Meesters orakelkaarten

Cialara
Cialara nov 17 '10
Origineel bericht van: Citroen
Zou je alsjeblieft een kaart voor mij willen trekken,

mvg. Citroen.


Lady Nada Moeder, echtgenote, zuster, dochter

Bij de kwestie waarover je nu een vraag hebt, is een belangrijke vrouw in je leven betrokken, misschien je moeder, vriendin, zuster of dochter. De eerste persoon die je te binnen schiet is de juiste. Alle gevoelens waarme je rondloopt betreffende deze persoon, die niet geheeld zijn, kunnen de verwerlijking van je dromen blokkeren of vertragen, of je uit balans haen. Dit is het uitgelezen moment om een beroep te doen op God, op je gidsen en engelen, je te helpen alles los te laten wat je gedachten en gevoelens vergiftigt die verbonden zijn met relaties met vrouwen, uit het verleden en in het heden. Dit proces zal dan de weg openen naar gezonde relaties met vrouwen, inclusief met je eigen vrouwelijke energie.

Verdere betekenissen:
* Breng je mannelijke en vrouwelijke energie in evenwicht door dagelijks te oefenen in geven en ontvangen.
* Wees bereid een vrouw in je leven te vergeven, die je heeft gekwetst
* Een geliefde overleden vrouw zegt vanuit de Hemel tegen je: 'Ik houd van je'
* Een nieuwe relatie met een vrouw zal blijken heel belangrijk te zijn.

Lady Nada is een opgestegen meester die samenwerkt met Saint Germain en Aartsengel Michaël, om te helpen de mannelijke en vrouwelijke energieën in de wereld in balans te brengen. Haar naam betekent: 'Het prachtige geluid van de lege stilte, waar vrede wordt gevonden'. Je kunt een beroep doen op Lady Nada om je te helpen vrede te vinden met zowel de mannen als de vrouwen in je leven, en ook om de mannelijke en vrouwelijke energieën in jezelf in harmonie en in evenwicht te brengen.

bloempje
bloempje nov 19 '10
Hoi Jorine dank je wel, is zeker een bevestiging. ik wist het wel, maar ja het is wel erg prettig om nog even op gewezen en aan herrinerd te worden.

Liefs Bloempje
butterfly1984
butterfly1984 nov 20 '10
Ook een kaartje voor mij:D
nona
nona nov 20 '10
zou je mischien ook een kaartje voor mij willen leggen
liefs mienona
Iverinn
Iverinn nov 20 '10
Zou je alsjeblieft ook een kaartje voor mij willen trekken?
alvast bedankt voor de moeite:)
Cialara
Cialara nov 20 '10
Wow, er zijn veel nieuwe aanvragen zie ik... ik zal snel eens kijken of ik er tijd voor vind, en mijn mind leeg kan halen van andere dingen wink
Cialara
Cialara nov 21 '10
Origineel bericht van: butterfly1984
Ook een kaartje voor mij:D


Merlijn Energieheling

In de situatie waarover je vraag gaat dient er een energieheling plaats te vinden. Je hebt zelf helende kwaliteiten, die je richting kunt geven, kunt sturen via je handen, je gedachten of je hart. Zend dan nu helende energie uit om deze situatie te verlichten en te helen. Je kunt ook de energie reinigen en weer helder maken in een huis, een kantoor of een vervoermiddel. Je ervaringen met energieheling zijn dan misschien wel zo indringend, dat je besluit beroepsmatig energieheling te gaan beoefenen.

Verdere betekenissen:
* Volg een curus over energieheling, zoals Reiki, Qi Gong, Prana Healing of Touch for Health
* Bij de zin van je leven hoort het geven van energieheling
* Reinig de ruimtes in je huis met feng shui, brandende salie, of met andere middelen
* Stuur liefde nar een situatie of naar een persoon
* Vermijd situaties, plaatsen of relaties met een harde, scherpe energie
* Alles wordt geheeld, en alles zal goed komen.

Niemand weet zeker of Merlijn daadwerkelijk als sterfelijk mens heeft geleefd of niet. Waar men het echter over eens is, is dat Merlijn het ultieme archetype is van de magiër en de wijze tovenaar. Hij wordt geassocieerd met Koning Arthur's Camelot, Avalon en Glastonbury. Hij wordt ook beschouwd als een aspect van Hermes Trismegistus, de leraar van esoterische wijsheid. Merlijn is een krachtige opgestegen meester, die spirituele leraren en genezers helpt hun energie op heilzame wijze te concentreren.

admin
admin nov 21 '10
Hallo Jorine, ik heb een paar maanden geleden een beroep op je gedaan om een opgestegen meester kaart voor me te trekken.
Hoelang moet er tussen zitten voor ik weer een kaart bij je mag komen vragen?

de vorige kaart had je 3 sept voor me gelegd.

liefs van Bea
Cialara
Cialara nov 21 '10
Origineel bericht van: nona
zou je mischien ook een kaartje voor mij willen leggen
liefs mienona


Apollo Concentreer je op je kracht

Deze kaart zegt je je te concentreren op je kracht en je kwaliteiten, en neit op je vermeende zwakheden. Je kwaliteiten kunnen bijvoorbeeld inhouden een liefdevol en liefhebbend hart, een zuivere intentie, speciale vaardigheden, hobby's of iets waar jij in uitblinkt. Ook als je talenten nog oefening en verfijning behoeven, het zijn kwaliteiten, het is jouw positieve bankrekening. Hoe meer je je kracht, je kwaliteiten zegent en waardeert, hoe sterker je zult worden. Als jij je concentreert op zogenaamde zwakheden, dan zullen die groter worden. Deze kaart komt als een geheugensteuntje voor het belang van het met liefde en compassie kijken naar jezelf. Dus: elke keer dat je merkt dat je min over jezelf denkt of je minderwaardig voelt, concentreer je dan in plaats daarvan op je kwaliteiten.

Verdere betekenissen:
* Maak dagelijks gebruik van positieve affirmaties om je energie en je vertrouwen te doen toenemen.
* Spreek positief over jezelf
* Start een trainingsprogramma om je spieren te versterken
* Dit is een boodschap vn liefde of van heling over een broer, of over iemand die als een broer voor je is.

Apollo is de Griekse Zonnegod. Hij is de zoon van Zeus en tweelingbroer van de godin Artemis. Apollo is een sterke god, die zonneschijn in je leven kan brengen, letterlijk en figuurlijk. Hij staat bekend om zijn fysieke kracht, daarom kan hij heel goed een persoonlijk trainer zijn, om je te motiveren voor je trainingsprogramma. Ook kan hij je helpen in je emotionele en intellectuele kracht te komen.

Cialara
Cialara nov 21 '10
Origineel bericht van: Iverinn
Zou je alsjeblieft ook een kaartje voor mij willen trekken?
alvast bedankt voor de moeite:)


Melchizedek Spirituele Wet van Aantrekkingskracht

Je bent terecht gekomen in de situatie waar je vraag over gaat, via de spirituele Wet van de Aantrekkingskracht. Je hebt bepaalde personen of situaties aangetrokken omdat zij een spiegel zijn van je gedachten, emoties en overtuigingen. Op dezelfde manier verdwijnen mensen en situaties die je vroeger aantrekkelijk vond, nu uit je leven, want je energie is veranderd doordat je nu op een ander punt bent op je spirituele pad. "Soort zoekt soort" betekent dat alles en iedereen die je aantrekt in je leven overeenstemt met je denkpatronen. Als je wilt veranderen wie en wat je aantrekt, houd dan meer en meer vast aan positieve, liefdevolle en vreugdevolle gedachten. De Opgestegen Meesters en de engelen kunnen je bij deze verschuiving helpen.

Verdere betekenissen van deze kaart:
* Je kunt deze situatie veranderen of helen door je gedachten en je denken op een meer positief niveau te brengen
* Je gebeden en affirmaties hebben een geweldig nieuw iemand of nieuwe situatie in je leven aangetrokken
* Deze situatie is niet een beloning of een straf. Je hebt haar aangetrokken, en dat betekent dat je haar ook weer van de hand kunt wijzen, of juist versterken als je dat wilt
* Visualiseer en gebruik affirmaties alleen over datgene wat je echt wilt

Melchizedek was een Kanaänitische priester-koning en leraar van de patriarch Abraham. In vele spirituele geschriften wordt hij geassocieerd met aartsengel Michaël en met Jezus. Melchizedek wordt beschouwd als een afstammeling van Noach, en als een groot spiritueel meester van alchemie en heilige geometrie (de bouwstenen van de materie).
Doe een beroep op Melchizedek als je hulp nodig hebt bij het leren manifesteren en voor het verstaan van esoterische wijsheid.

Cialara
Cialara nov 21 '10
Origineel bericht van: Bea
Hallo Jorine, ik heb een paar maanden geleden een beroep op je gedaan om een opgestegen meester kaart voor me te trekken.
Hoelang moet er tussen zitten voor ik weer een kaart bij je mag komen vragen?

de vorige kaart had je 3 sept voor me gelegd.

liefs van Bea


Geen probleem hoor winkeen kaartje doe ik wel voor je

Avalokitesvara Heb oog voor het gezichtspunt van de ander

Je hebt sterke emoties rond deze situatie, en je voelt je misschien verward, niet begrepen of gebruikt. Deze kaart komt naar je toe om je een weg naar vrede te wijzen, door je te vragen even stil te staan bij het gezichtspunt van de ander(en). Je hoeft het niet met hen eens te zijn. Ik vrag je alleen om begrip te hebben voor hun beweegredenen, en compassie en respect voor hun gevoelens. Dit proces kan de energie van machtsspelletjes naar het positieve doen omdraaien, het is als het loslaten van het touw bij touwtrekken. Op het moment dat je het gezichtspunt van de ander kunt zien, zet je de deur open naar creatieve oplossingen.

Verdere betekenissen:
* Zie jezelf door de ogen van de persoon die je graag wilt ontmoeten of leren kennen
* Laat elke vorm van verdediging in relaties los
* Kijk door de buitenkant van iemand heen, en zie het goddelijke in de ander
* Vergeef de wonden van het verleden, en begin opnieuw

Avalokitesvara is een Oosterse god, die over de wereld waakt en alle gebeden hoort. Hij wordt gezien als de mannelijke energie van Kuan Yin, de godin van de compassie. Avalokitesvara heeft de keuze gemaakt zijn eigen aanvaarden van het boeddhaschap uit te stellen totdat de geheel mensheid vrij is. Tot die tijd is hij beschikbaar voor ieder die hem aanroept voor hulp in alles wat met spirituele groei te maken heeft.

admin
admin nov 21 '10
Ik ben ook nieuwsgierig naar een kaart dus als je nog tijd hebt.

Els
admin
admin nov 21 '10
Lieve Jorine heel erg bedankt dat je zo snel al een kaart voor me heb getrokken.

Ben zo trots als een pauw omdat je helemaal de juiste kaart hebt getrokken heb hier heel veel aan en geeft me een zetje in de goede richting.....ik sta even flink stil bij de gevoelens van de ander en zal eens flink gaan kijken door de ander zijn ogen, 0ok voel nu al rust komen van binnen.

dikke knuffel en tnxx nogmaals
Iverinn
Iverinn nov 21 '10
Inderdaad dat heb je snel gedaan! De kaart is helemaal van toepassing. Ik ben jullie op dit forum tegen gekomen, een hoop spiritueele mensen. Ik ben van plan deze situatie zo sterk mogelijk te laten zijn door zo goed als ik kan alle adviezen te volgen die gegeven worden in de tekst van de kaart.

Bedankt voor het leggen van de kaart!
nona
nona nov 22 '10
nou ik kan me echt goed in die kaart vinden want de laatste tijd zit ik niet zo heel erg lekker on mijn vel en die kaart beschrijft het ook .
dus zal het gaan opvolgen en positive dingen tegen me zelf zeggen .

heel erg bedankt voor jet leggen van de kaart .
heel veel liefs mienona
Little Me
Little Me nov 22 '10
Hoi Jorine,

ik had idd gezien dat je me per ongeluk overgeslage had, geen probleem hoor! maar vandaar dus ook mijn late reactie wink
Ik denk ik wacht gewoon rustig af smile

Maar grappig, ik heb laatst toevallig een keer alles om me heen uitgezet (deze dag zat ik er even helemaal doorheen) en 't was eigelijk best lekker, even helemaal niks of niemand om me heen!
Daarnaast ben ik op dit moment idd meer aan 't luistere dan praten..
Ik snap deze kaar!

Alsnog bedankt dat je deze hebt wille leggen!

Liefs
Cialara
Cialara nov 23 '10
graag gedaan Little Me smile
Cialara
Cialara nov 23 '10
Origineel bericht van: els
Ik ben ook nieuwsgierig naar een kaart dus als je nog tijd hebt.

Els


Lady Nada Moeder, echtgenote, zuster, dochter

Bij de kwestie waarover je nu een vraag hebt, is een belangrijke vrouw in je leven betrokken, misschien je moeder, vriendin, zuster of dochter. De eerste persoon die je te binnen schiet is de juiste. Alle gevoelens waarmee je rondloopt betreffende deze persoon, die niet geheeld zijn, kunnen de verwerkelijking van je dromen blokkeren of vertragen, of je uit balans halen. Dit is het uitgelezen moment om een beroep te doen op God, op je gidsen en engelen, je te helpen alles los te laten wat je gedachten en gevoelens vergiftigt die verbonden zijn met relaties met vrouwen, uit het verleden en in het heden. Dit proces zal dan de weg openen naar gezonde relaties met vrouwen, inclusief met je eigen vrouwelijke energie.

Verdere betekenissen:
* Breng je mannelijke en vrouwelijke energie in evenwicht door dagelijks te oefenen in geven en ontvangen.
* Wees bereid een vrouw in je leven te vergeven, die je heeft gekwetst
* Een geliefde overleden vrouw zegt vanuit de Hemel tegen je: 'Ik houd van je'
* Een nieuwe relatie met een vrouw zal blijken heel belangrijk te zijn.

Lady Nada is een opgestegen meester die samenwerkt met Saint Germain en Aartsengel Michaël, om te helpen de mannelijke en vrouwelijke energieën in de wereld in balans te brengen. Haar naam betekent: 'Het prachtige geluid van de lege stilte, waar vrede wordt gevonden'. Je kunt een beroep doen op Lady Nada om je te helpen vrede te vinden met zowel de mannen als de vrouwen in je leven, en ook om de mannelijke en vrouwelijke energieën in jezelf in harmonie en in evenwicht te brengen.

admin
admin nov 24 '10
Zilveren Vleugel,

Bedankt.Toepasselijker kon bijna niet.
* Wees bereid een vrouw in je leven te vergeven, die je heeft gekwetst
Klopt helemaal,iemand waarvanik dacht dat het een 'vriendin' kon zijn heeft het mes nog wat dieper gestoken in de wonde.Negeert me compleet.
* Een geliefde overleden vrouw zegt vanuit de Hemel tegen je: 'Ik houd van je'
Kan niemand anders dan mijn overleden grootmoeder zijn,ik weet dat ze van me houdt,ook toen ik een kind was was zij de enige van wie ik liefde voelde en nu nog steeds.

Bij de kwestie waarover je nu een vraag hebt, is een belangrijke vrouw in je leven betrokken, misschien je moeder, vriendin, zuster of dochter. De eerste persoon die je te binnen schiet is de juiste.
Klopt ook,zij is bovenvernoemde,mede door mijn ervaring met haar ben ik gestopt met readings geven,was doorslaggevend.

Dit is het uitgelezen moment om een beroep te doen op God, op je gidsen en engelen, je te helpen alles los te laten wat je gedachten en gevoelens vergiftigt die verbonden zijn met relaties met vrouwen
Ik heb contact met mijn Gidsen.Ik luister
admin
admin nov 24 '10
alleen niet altijd...

Sorry te snel gestuurd.Wel treffend.

Els
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki