Loading...
nl

Opgestegen Meesters orakelkaarten

Cialara
Cialara jun 16 '10
Origineel bericht van: Pegasus
Ha Jorine,

Zou je voor mij een kaart willen trekken?

Liefs, Pegasus


Melchizedek Spirituele Wet van Aantrekkingskracht

Je bent terecht gekomen in de situatie waar je vraag over gaat, via de spirituele Wet van de Aantrekkingskracht. Je hebt bepaalde personen of situaties aangetrokken omdat zij een spiegel zijn van je gedachten, emoties en overtuigingen. Op dezefde manier verdwijnen mensen en situaties die je vroeger aantrekkelijk vond, nu uit je leven, want je energie is veranderd doordat je nu op een ander punt bent op je spirituele pad. "Soort zoekt soort" betekent dat alles en iedereen die je aantrekt in je leven overeenstemt met je denkpatronen. Als je wilt veranderen wie en wat je aantrekt, houd dan meer en meer vast aan positieve, liefdevolle en vreugdevolle gedachten. De Opgestegen Meesters en de engelen kunnen je bij deze verschuiving helpen.

Verdere betekenissen van deze kaart:
* Je kunt deze situatie veranderen of helen door je gedachten en je denken op een meer positief niveau te brengen
* Je gebeden en affirmaties hebben een geweldig nieuw iemand of nieuwe situatie in je leven aangetrokken
* Deze situatie is niet een beloning of een straf. Je hebt haar aangetrokken, en dat hetekent dat je haar ook weer van de hand kunt wijzen, of juist versterken als je dat wilt
* Visualiseer en gebruik affirmaties alleen over datgene wat je echt wilt

Melchizedek was een Kanaänitische priester-koning en leraar van de patriarch Abraham. In vele spirituele geschriften wordt hij geassocieerd met aartsengel Michaël en met Jezus. Melchizedek wordt beschouwd als een afstammeling van Noach, en als een groot spiritueel meester van alchemie en heilige geometrie (de bouwstenen van de materie).
Doe een beroep op Melchizedek als je hulp nodig hebt bij het leren manifesteren en voor het verstaan van esoterische wijsheid.

Pegasus
Pegasus jun 16 '10
Mooi Jorine, dank je wel.
Islandlady
Islandlady jun 16 '10
Hey lieve Jorine,

Zou je voor mij een kaart van deze mooie zet uit willen pendelen?

Liefs B
Cialara
Cialara jun 16 '10
Origineel bericht van: Islandlady
Hey lieve Jorine,

Zou je voor mij een kaart van deze mooie zet uit willen pendelen?

Liefs B


Saint Germain Maak gebruik van je magisch vermogen
Je hebt het in je macht om de situatie waar je nu mee zit op te lossen. Deze kaart verwijst je naar je onaangeboorde magische kwaliteiten, die je al met succes hebt gebruikt in het verleden. Haal deze kwaliteiten uit de kast, en maak er ook in deze situatie gebruik van. Je heldere en doelgerichte intenties, je positieve verwachtingen, je gebeden, besluiten en de stappen tot actie die je neemt, creëren samen het helen en het duidelijk worden van wat je zo graag wilt.

Verdere betekenissen
* Neem een helder besluit over wat je wel en wat je niet wilt accepteren in deze situatie, want je helderheid hierover heeft al onmiddelijk resultaat
* Blijf je vertrouwen houden in een positieve uitkomst
* Bestudeer eens de principes van alchemie en manifestatie

Saint Germain is niet een katholieke heilige, maar een graaf uit de Franse streek Saint Germain. Hij staat bekend als de Wonderdoener van Europa gedurende zijn leven in de vroege achttiende eeuw. Saint Germain was beroemd om zijn magisch vermogen en zijn gewoonte om edelstenen en 'eeuwige-jeugd-elixers' aan zijn vele vrienden cadeau te doen. Hij was een virtuoos musicus en talenkenner, en hij was geliefd, zowel bij koningen en edelen als bij de gewone man. Saint Germain helpt werkers van het licht, die naar wereldvrede toewerken, en integriteit en eerlijkheid willen brengen binnen de overheids- en andere systemen.

Islandlady
Islandlady jun 16 '10
Wauw Dank je wel Jorine,
Past wel in de situatie op dit moment.
Heb er wel een positief gevoel over.

Liefs B
Lin
Lin jun 17 '10
Origineel bericht van: Jorine
Origineel bericht van: Lin
Lieve Jorine
zou ik ook mogen vragen om een kaartlegging ?

Liefs Linda


Thoth Schrijven

Deze kaart heb je getrokken om je eraan te herinneren te schrijven. Je hebt de laatste tijd een heleboel signalen gekregen om te schrijven, vaak een gevoel gehad om te gaan schrijven, dus laat deze kaart dan de boodschap voor je zijn die je tot actie aanzet. Neem een blocnote of zet je laptop aan, en begin te schrijven. Maak je niet druk over leestekens, ziinsbouw of spelling, later kun je je met die details bezighouden. Breng op dit moment gewoon je gedachten en gevoelens onder woorden zoals die door je hoofd gaan, of zoals je ze in je lijf voelt.

Verdere betekenissen:
* Houd een dagboek bij over je gevoelens en belevenissen
* Schrijf je intenties op, je doelstellingen, datgene wat je ten diepste verlangt
* Channel boodschappen van je gidsen en engelen
* De zin van je leven heeft ergens ook iets te maken met schrijven
* Schrijf een artikel of een boek

Thoth (uitgesproken als Te-HO-tet) is de Egyptische god van het schrijven, van manifestatie, astronomie en esoterische kunsten. Hij is een aspect van Hermes, de leraar van de Hermetische pricipes van Alchemie en Goddelijke magie, hij is vele malen geïncarneerd. Hij wordt beschouwd als de grondlegger van de geschreven taal, en was een productief schrijver en "secretaris" van de Opgestegen Meesters.
Roep Thoth aan voor hulp bij een schrijversproject, of om een dieper begrip en bekwaamheid te krijgen voor de principes van de manifestatie.



WOW , jee wat frappant zeg dat je deze kaart hebt getrokken
Heb gisteren hier op merudi best heel voor mij heftige ervaringen
opgeschreven en gedeelt.
Maar heb zelf al eerder zo'n 4 jaar lang een eigen gedichten site gehad
die ik in januari dit jaar heb stop gezet.
Ik geloof dat ik zo'n kleine 300 gedichten heb geschreven.
Maar allemaal uit mijn hart.
En tja schrijven maakt het wel helderder in je hoofd.

Ben hier heel erg blij mee
Dankjewel en een dikke knuffel !

Liefs Linda
Cialara
Cialara jun 17 '10
grindank je voor deze feedback Lin wink
Piet
Piet aug 19 '10
Hallo Jorine,

Zou je voor mij ook zo'n kaart willen trekken?

Alvast bedankt voor je moeite,
Groetjes Piet
Gerarda
Gerarda aug 21 '10
Hallo Jorine,

Zou u voor mij ook een legging willen doen?
Bedankt alvast voor de genomen moeite.

Groeten Gerarda
Cialara
Cialara aug 21 '10
Hé, Piet, ik had het nog niet gezien... ik zal het morgen wel even voor je doen smile
Groetjes Jorine
Cialara
Cialara aug 21 '10
Hoi Gerarda,

Ik doe geen legging, ik pendel voor iedereen één kaart uit, is meestal precies de kaart die voor jou belangrijk is op dat moment, ook morgen wink

Liefs Jorine
Marjolein
Marjolein aug 21 '10
Hallo Jorine,

wil je voor mij ook zo'n kaart uit pendelen.

Dank je,
Marjolein
Cialara
Cialara aug 21 '10
Ha, ik krijg het druk dan opeens laughis goed, jij ook een kaartje morgen wink

Liefs Jorine.
Cialara
Cialara aug 22 '10
Origineel bericht van: Piet
Hallo Jorine,

Zou je voor mij ook zo'n kaart willen trekken?

Alvast bedankt voor je moeite,
Groetjes Piet


Isis Breng je werk en privéleven in evenwicht

Deze kaart helpt je herinneren aan het bewaren van het juiste evenwicht in je leven. Dit is gemakkelijker dan je denkt. Je weet al welk stuk van je leven zich op het hellende vlak bevindt. Misschien merk ja al symptomen van een naderende burn-out, alf gevolg van dit gebrek aan balans. Je kunt je energie snel in positieve zin ombuigen door iedere dag tijd aan je prioriteiten te besteden. Zelfs een half uur per dag, op een zinvolle manier besteed, zal je stemming, je moraal en je motivatie verhogen.

Verdere betekenissen:
* Spel en spelen is voor jou op dit moment een absolute noodzaak
* Let erop dat er aan je behoeften wordt voldaan
* Delegeer aan anderen
* Zeg 'nee' tegen een onrealistisch beroep op je tijd
* Wees eerlijk voor jezelf, en stel gezonde grenzen, op je werk en thuis.
* Besteed meer tijd aan activiteiten, die je hart blij maken en doen zingen

Isis is de personificatie van een uitgebalanceerd leven, een groot spiritueel leider en een toegewijde echtgenote en moeder (van respectievelijk Osiris en Horus). Isis is een hooggewaardeerde Egyptische godin, het symbool van vrouwelijke kracht en macht. Zij kan je helpen voldoende tijd en energie te vinden om te genieten van alle aspecten van het leven. Je hoeft haar maar om hulp te vragen.

Cialara
Cialara aug 22 '10
Origineel bericht van: Gerarda
Hallo Jorine,

Zou u voor mij ook een legging willen doen?
Bedankt alvast voor de genomen moeite.

Groeten Gerarda


Epona Kristallen

Deze kaart geeft je de boodschap dat het goed kan zijn als je met kristallen gaat werken, Epona, de toverkoningin, kent de waarde van contact maken met de natuurgeesten. Je kunt kristallen vinden en kopen in speciale winkels en op beurzen. Houd een kristal even in je hand om te weten of het goed voelt voor je. Draag kristallen bij je, in je zak of als ketting, broche, ring, voor heling, bescherming en voor een sterkere intuïtie. Ook kun je kristallen in het badwater leggen, op je nachtkastje of onder je bed. Zo krijg je op een nog dieper niveau een verbinding met deze bijzondere stenen.

Verdere betekenissen:
* Kristalkinderen hebben op een of andere manier iets te maken met het antwoord op je vraag
* Bij de zin van je leven hoort ook het werken met kristallen
* Jij bent in verbinding met de wereld van de elementen, net als feeën en kristallen
* Omdat Epona de patrones is van de paarden, heeft deze kaart misschien ook een boodschap over paarden voor je

Epona is de sprookjesachtige vruchtbaarheidsgodin, ze is de beschermvrouwe van de paarden. In de Romeinse en Keltische tijden, toen paarden onlosmakelijk met het dagelijkse leven waren verbonden, zijn er tempels ter ere van haar gebouwd. Ook is Epona beschermvrouwe van het millieu en van de natuurgeesten. Je kunt een beroep doen op Epona voor hulp bij alles wat met paarden te maken heeft, of voor hulp bij het communiceren met de natuur, met feeën, kristallen of het millieu.

Cialara
Cialara aug 22 '10
Origineel bericht van: Marjolein
Hallo Jorine,

wil je voor mij ook zo'n kaart uit pendelen.

Dank je,
Marjolein


Koning Salomo Prioriteiten

Neem de tijd voor je noodzakelijkste prioriteiten, ook als dat betekent dat je eerder naar bed moet gaan, of juist later. Dit is een fantastische tijd om te werken aan projecten die je na aan het hart liggen, die echt je hart hebben. Doe dit dan onverwijld, ook al weet je nog niet goed hoe je het project moet aanpakken, of twijfel je eraan of je je droom wel helemaal kunt verwezenlijken? Je zult verrukt zijn over de tijd en de energie die je in je echte prioriteiten investeert, omdat je innerlijke zelf zich geliefd zal voelen en zal weten dat er zorg aan hem of haar besteed wordt. Als je investeert in je prioriteiten, investeer je in jezelf.

Verdere betekenissen:
* Stop met dingen uit te stellen, en stop met alles perfect willen
* Verdeel je grote streven in babystapjes, en zet telkens één stapje tegelijk
* Herzie je dagritme of je werkschema, en zorg dat je regelmatig tijd besteedt aan je prioriteiten
* Wees assertief, en zeg 'nee' tegen alles wat je van je pad afleidt.

Koning Salomo regeerde over Israël na de dood van zijn vader, Koning David, Koning Salomo was een wijs man, met een open geest. Hij verstond de kracht van de godin, dankzij de invloed van zijn vele vrouwen. Salomo gebruikte spirituele alchemie voor de bouw van de tempel van de Ark van het Verbond, gebaseerd op architectonische gegevens, die zijn vader in een hemels visioen had ontvangen. Roep Koning Salomo aan voor een oplossing als je in een dilemma zit, voor het bouwen van nieuwe projecten, en voor het bevorderen van tolerantie tussen de verschillende religieuze en spirituele levenspaden.

admin
admin aug 22 '10
Hallo Jorine

Zou je voor mij ook een kaartje willen trekken?
Heeft geen haast hoor ik wacht rustig af smile

liefs
Cialara
Cialara aug 23 '10
Origineel bericht van: SweetyAngeleyes
Hallo Jorine

Zou je voor mij ook een kaartje willen trekken?
Heeft geen haast hoor ik wacht rustig af smile

liefs


Lady Nada Moeder, echtgenote, zuster, dochter

Bij de kwestie waarover je nu een vraag hebt, is een belangrijke vrouw in je leven betrokken, misschien je moeder, vriendin, zuster of dochter. De eerste persoon die je te binnen schiet is de juiste. Alle gevoelens waarme je rondloopt betreffende deze persoon, die niet geheeld zijn, kunnen de verwerlijking van je dromen blokkeren of vertragen, of je uit balans haen. Dit is het uitgelezen moment om een beroep te doen op God, op je gidsen en engelen, je te helpen alles los te laten wat je gedachten en gevoelens vergiftigt die verbonden zijn met relaties met vrouwen, uit het verleden en in het heden. Dit proces zal dan de weg openen naar gezonde relaties met vrouwen, inclusief met je eigen vrouwelijke energie.

Verdere betekenissen:
* Breng je mannelijke en vrouwelijke energie in evenwicht door dagelijks te oefenen in geven en ontvangen.
* Wees bereid een vrouw in je leven te vergeven, die je heeft gekwetst
* Een geliefde overleden vrouw zegt vanuit de Hemel tegen je: 'Ik houd van je'
* Een nieuwe relatie met een vrouw zal blijken heel belangrijk te zijn.

Lady Nada is een opgestegen meester die samenwerkt met Saint Germain en Aartsengel Michaël, om te helpen de mannelijke en vrouwelijke energieën in de wereld in balans te brengen. Haar naam betekent: 'Het prachtige geluid van de lege stilte, waar vrede wordt gevonden'. Je kunt een beroep doen op Lady Nada om je te helpen vrede te vinden met zowel de mannen als de vrouwen in je leven, en ook om de mannelijke en vrouwelijke energieën in jezelf in harmonie en in evenwicht te brengen.

admin
admin aug 24 '10
dankjewel erg mooie kaart
Aislin
Aislin aug 25 '10
Hoi hoi smile

Zou je voor mij ook een kaartje willen trekken?
Ben zeer benieuwd!

Groetjes
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki