Loading...
nl

Opgestegen Meesters orakelkaarten

Cialara
Cialara aug 27 '10
Origineel bericht van: Aislin
Hoi hoi smile

Zou je voor mij ook een kaartje willen trekken?
Ben zeer benieuwd!

Groetjes



Aartsengel Michaël Je kunt het!

Je bent volledig toegerust en klaar om de stappen te zetten die je zullen brengen waarnaar je heel sterk verlangt. Je hebt alles wat nodig is voor het vervullen van je dromen en je levensdoel. Deze kaart is het teken dat het nu tijd is om in actie te komen. Je kunt het! Ga zonder aarzeling en zonder uitstel tot actie over.

Verdere betekenissen van deze kaart:
* Geen verdere voorbereidingen meer, geen verder uitstel, doe het gewoon
* Je bent een waardevol en geliefd mens
* Breek grote doelen in kleine stukjes, en zet vandaag één stap
* Je bent op de juiste weg
* Laat perfectionisme varen, en weet dat je het prima zult doen

Aartsengel Michaël is het machtige hoofd van de beschermengelen. Hij helpt alle werkers van het licht om hun levensdoel te verwezenlijken. Michaël draagt een zwaard van licht, waarmee hij alle angst kan wegsnijden, en alle gehechtheden die ons gevangen houden in apathie en in alsmaar uitstellen. Hij geeft ons moed en kracht, om andere keuzes te maken in ons leven, en over de grenzen te durven gaan van de bekende paden. Roep Aartsengel Michaël aan voor bescherming, motivatie, helderheid en moed.

admin
admin aug 28 '10
Hallo lieve Jorine, mooie kaarten zeg ik volg je al een tijdje.
Leuk om er mee te werken.

Wil je voor mij ook een kaartje trekken.

liefs van Bea
Cialara
Cialara sep 2 '10
Oh hoi Bea, ik had het niet gezien tot nu toe smileIk ga morgen een kaartje voor je trekken, vandaag lukt niet, te druk met taarten bakken voor manlief die jarig is laugh
L'arbre de vie
L'arbre de vie sep 2 '10
Hoi Jorine,

zou je voor mij een kaartje kunnen leggen als je er tijd voor hebt;). Vind je kaarten erg mooi en sprekend.

Liefss
admin
admin sep 2 '10
Hoi Jorine,

Als je uitgebakken bent .. zou ik dan ook een kaartje aan mogen vragen. Dank! Een fijne dag en van harte!
Groetjes, Bart
admin
admin sep 2 '10
Gefeliciteert, manlief van jorine!!
Cialara
Cialara sep 3 '10
Tinne, Manlief bedankt voor de felicitatie laughen het was leuk gisteren, heel gezellig met de familie wink


Eens kijken wie er ook al weer een kaartje wilden hier, dan ga ik zo beginnen.....
Cialara
Cialara sep 3 '10
Origineel bericht van: Bea
Hallo lieve Jorine, mooie kaarten zeg ik volg je al een tijdje.
Leuk om er mee te werken.

Wil je voor mij ook een kaartje trekken.

liefs van Bea


Pallas Athene Wees vrij van drama

Je hebt je laten trekken in de warrige wereld van het ego, doordat je teveel gericht was op een drama. Ofschoon het alleen maar een verhaal is, beangstigt het drama je. Deze kaart biedt je een helpende hand bij het vinden van een uitweg uit het verhaal, door je los te maken van het drama. Laat jeniet vangen in de verschillende plots, wendigen en karakters van het drama. In plaats daarvan, bekijk je het als een film, waarvan je weet dat het een happy (of in elk geval tot een oplossing gekomen) end heeft. Natuurlijk, je kunt compassie hebben met iedereen die hierbij betrokken is, Maar jehoeft je door drama in geen geval omver te laten halen. Als je je concentreert op het positieve, dan kom je vanzelf tot een positieve oplossing.

Verdere betekenissen:
* Laat alle pogingen om het iedereen naar de zin te maken los
* Laat anderen hun eigen keuzes in het leven maken
* Zet je levensdoel niet opzij door je meer te richten op wat voor anderen belangrijk is
* Roddel niet, en oordeel neit over anderen

Pallas Athene is de Griekse godin van wijsheid. Wedijverend met de zeegod Poseidon, werd zij de patrones van Athene. De term Pallas wordt vaak gegeven aan Griekse godheden, en haar meer algemene naam is Athene. Zij is de godiin van de krijgskunst, en zij gebruikt wijsheid in plaats van wapens om een conflict te winnen. Doe een beroep op Pallas Athene voor hulp bij een conflict, of voor een situatie die om wijsheid vraagt.

Cialara
Cialara sep 3 '10
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Hoi Jorine,

zou je voor mij een kaartje kunnen leggen als je er tijd voor hebt;). Vind je kaarten erg mooi en sprekend.

Liefss


Paul de Venetiaan Kunstzinnige expressie
Deze kaart betekent dat je kunstzinnige kwaliteiten grote behoefte hebben om tot expressie te komen. Je hebt verborgen talenten, die nog liggen te slapen. Deze opgesloten energie kan tot gevolg hebben dat je je moe voelt, rusteloos, en gespannen, en als deze energie neit naar buiten komt kan dit leiden tot verslaving. Ook al heb je het gevoel dat je artistieke vaardigheden ruw zijn en onontwikkeld, ze hebben een uitlaatklep nodig. Neem vandaag eens de tijd om te tekenen, schilderen, zingen, muziek maken, muziek luisteren, schrijven, foto's maken, sieraden maken, borduren, dansen of doe iets kunstzinnigs en creatiefs. Door dit te doen kan het zijn dat je de sleutel ontdekt voor de zin van je leven, en voor je ideale carrière.

Verdere betekenissen:
* Volg een cursus om iets nieuws te leren op kunstzinnig terrein
* Een van je dierbaren is een kunstenaar
* Breng je ware gevoelens tot uitdrukking
* Bij de zingeving in je leven hoort ook iets kunstzinnigs, zoals bijvoorbeeld schrijven, of musiceren.

Paul de Venetiaan was de Italiaanse kunstenaar Paolo Caliari uit de Renaissance. Zijn achternaam werd later veranderd in Veronese, vanwege zijn geboorteplaats Verona. Hij verhuisde naar Venetië (daarom wordt hij nu de Venetiaan genoemd) tijdens de gouden, zestiende, eeuw van de stad. Daar maakte hij religieuze schilderijen en muurschilderingen. Hij verdedigde zichzelf met succes ten tijde van de Inquisitie, tegen beschuldigingen van godslastering vanwege zijn weergave van Het Laatste Avondmaal.
Je kunt een beroep doen op Paul de Venetiaan voor hulp bij het vrijkomen van jouw kunstzinnige expressie en creativiteit.


Eén van zijn schilderijen:
Cialara
Cialara sep 3 '10
Origineel bericht van: Bart
Hoi Jorine,

Als je uitgebakken bent .. zou ik dan ook een kaartje aan mogen vragen. Dank! Een fijne dag en van harte!
Groetjes, Bart


Ik ben uitgebakken Bart laugh

Hier is jouw kaart

Jezus Open je hart voor liefde
Alles wat je ten diepste verlangt en elk gebed dat je uitspreekt is een resultaat van het openstellen van je hart voor zowel het geven als het ontvangen van liefde. Je hart is de poort voor ontvankelijkheid. Het is het antwoord op elke vraag die je hebt over je liefdesleven, relaties, gezondheid, levensdoel enzovoort. Hoe meer je kunt liefhebben, hoe groter de diepte en de zin van je leven zal zijn. Jezus en de andere Opgestegen Meesters zullen je steunen in je pogingen en inspanningen, en zij verzekeren je dat je veilig bent en beschermd als je je hart opent voor liefde.

Verdere betekenissen:
* Als je een relatie met een zielsmaat wilt manifesteren, zorg dan dat elke angst rond het geven en ontvangen van liefde eerst wordt geheeld
* Vergeef degenen die jou in jouw ogen hebben gekwetst
* Wees liefdevol voor jezelf
* Doe energie-werk, om je hartchakra gemakkelijker te openen

De belangrijkste boodschap van Jezus is de boodschap van liefde en vergeving. Deze boodschap was diep en krachtig, en leidde tot menige demonstratie van wonderbaarlijke genezingen. Jezus helpt iedereen die hem aanroept, ongeacht de religieuze of spirituele overtuigingen van die persoon. Doe een beroep op Jezus voor hulp bij het helen van jezelf en van anderen, emotioneel, fysiek en mentaal.

admin
admin sep 3 '10
Hoi Jorine,

Zou je voor mij ook een mooie kaart willen leggen? laugh

Alvast bedankt!
Cialara
Cialara sep 3 '10
Origineel bericht van: Core
Hoi Jorine,

Zou je voor mij ook een mooie kaart willen leggen? laugh

Alvast bedankt!


Hoi Core, je energie was duidelijk aanwezig hier, het ging razendsnel ineens smile

Manjushri Luisteren

Je kunt je innerlijke guidance het beste horen als je stil wordt en luistert. Zet alle geluidsprikkels, zoals telefoon en televisie af, ga op een rustige plek zitten en ontspan je. Probeer niet om iets concreets te laten gebeuren. Luister gewoon naar je eigen gedachten, je ademhaling en je hartslag. Stel dan in gedachten je vraag aan je gidsen en engelen. Luister naar de liefdevolle waarheid, die zij spreken in je hart, je lijf en je geest. Luister naar jouw eigen innerlijke waarheid. Vertrouw je intuïtie, en handel daarnaar.

Verdere betekenissen van deze kaart:
* Houd een korte retraite
* Je gidsen en engelen spreken tot je - luister je?
* Het is op dit moment belangrijk om minder te praten en meer te luisteren.
* Erken voor jezelf je ware gevoelens
* Luister naar de boodschappen die pijn of ziekte je proberen te vertellen (het lichaam spreekt altijd tot degene die luistert)

Manjushri is een boeddhistische godheid van wijsheid. Hij draagt een zwaard, om ale illusies te doorbreken, en helderheid en begrip te brengen. Roep Manjushri aan voor hulp bij het verstaan van de goddelijke boodschappen, en om je ontvankelijkheid te vergroten voor de goddelijke intelligentie en wijsheid.

admin
admin sep 3 '10
Origineel bericht van: Jorine

Hoi Core, je energie was duidelijk aanwezig hier, het ging razendsnel ineens smile

Ja ik stelde mezelf open, dat maakt het wel zo makkelijk smile

De kaart die je mij gaf had ik enigzins wel op die manier verwacht haha. Wat je zegt klopt allemaal en het maakt duidelijk waar ik wel mee bezig ben maar soms een beetje laat liggen.

Kortom, heel erg bedankt voor de kaart Jorine! Je bent een engel in wat je doet. ^^


Greets, Robbert.
Cialara
Cialara sep 3 '10
Graag gedaan Robbert smile

Liefs Jorine
admin
admin sep 3 '10
Origineel bericht van: Jorine
Origineel bericht van: Bart
Hoi Jorine,

Als je uitgebakken bent .. zou ik dan ook een kaartje aan mogen vragen. Dank! Een fijne dag en van harte!
Groetjes, Bart


Ik ben uitgebakken Bart laugh

Hier is jouw kaart

Jezus Open je hart voor liefde
Alles wat je ten diepste verlangt en elk gebed dat je uitspreekt is een resultaat van het openstellen van je hart voor zowel het geven als het ontvangen van liefde. Je hart is de poort voor ontvankelijkheid. Het is het antwoord op elke vraag die je hebt over je liefdesleven, relaties, gezondheid, levensdoel enzovoort. Hoe meer je kunt liefhebben, hoe groter de diepte en de zin van je leven zal zijn. Jezus en de andere Opgestegen Meesters zullen je steunen in je pogingen en inspanningen, en zij verzekeren je dat je veilig bent en beschermd als je je hart opent voor liefde.

Verdere betekenissen:
* Als je een relatie met een zielsmaat wilt manifesteren, zorg dan dat elke angst rond het geven en ontvangen van liefde eerst wordt geheeld
* Vergeef degenen die jou in jouw ogen hebben gekwetst
* Wees liefdevol voor jezelf
* Doe energie-werk, om je hartchakra gemakkelijker te openen

De belangrijkste boodschap van Jezus is de boodschap van liefde en vergeving. Deze boodschap was diep en krachtig, en leidde tot menige demonstratie van wonderbaarlijke genezingen. Jezus helpt iedereen die hem aanroept, ongeacht de religieuze of spirituele overtuigingen van die persoon. Doe een beroep op Jezus voor hulp bij het helen van jezelf en van anderen, emotioneel, fysiek en mentaal.


Hoi Jorine,

Hoop dat het gesmaakt heeft? laugh

Dit sluit heel mooi aan. Ben bezig met de "hartchakra" gebruik een Bachbloesem en heb gisteren gedroomd, alles in relatie met dit thema!

Dank voor je legging smile
Groetjes, Bart
*Moonflower*
*Moonflower* sep 5 '10
Hallo iedereen ,
Zoals de meeste mensen kom ik ook vragen of je voor mij aub een kaartje kan trekken , ik zou dit heel fijn vinden , alvast bedankt , en een heel fijne zondagnamiddag nog aan iedereen gewenst ,
groetjes van *Moonflower*
Cialara
Cialara sep 5 '10
Ik zal kijken wanneer ik er tijd voor heb en erin gestuurd wordt wink
*Moonflower*
*Moonflower* sep 5 '10
No problem Jorine ,
neem je tijd maar hoor geen haast bij :-)
Cialara
Cialara sep 6 '10
Origineel bericht van: *Moonflower*
Hallo iedereen ,
Zoals de meeste mensen kom ik ook vragen of je voor mij aub een kaartje kan trekken , ik zou dit heel fijn vinden , alvast bedankt , en een heel fijne zondagnamiddag nog aan iedereen gewenst ,
groetjes van *Moonflower*


Avalokitesvara Heb oog voor het gezichtspunt van de ander

Je hebt sterke emoties rond deze situatie, en je voelt je misschien verward, niet begrepen of gebruikt. Deze kaart komt naar je toe om je een weg naar vrede te wijzen, door je te vragen even stil te staan bij het gezichtspunt van de ander(en). Je hoeft het niet met hen eens te zijn. Ik vrag je alleen om begrip te hebben voor hun beweegredenen, en compassie en respect voor hun gevoelens. Dit proces kan de energie van machtsspelletjes naar het positieve doen omdraaien, het is als het loslaten van het touw bij touwtrekken. Op het moment dat je het gezichtspunt van de ander kunt zien, zet je de deur open naar creatieve oplossingen.

Verdere betekenissen:
* Zie jezelf door de ogen van de persoon die je graag wilt ontmoeten of leren kennen
* Laat elke vorm van verdediging in relaties los
* Kijk door de buitenkant van iemand heen, en zie het goddelijke in de ander
* Vergeef de wonden van het verleden, en begin opnieuw

Avalokitesvara is een Oosterse god, die over de wereld waakt en alle gebeden hoort. Hij wordt gezien als de mannelijke energie van Kuan Yin, de godin van de compassie. Avalokitesvara heeft de keuze gemaakt zijn eigen aanvaarden van eht boeddhaschap uit te stellen totdat de gehel mensheid vrij is. Tot die tijd is hij beschikbaar voor ieder die hem aanroept voor hulp in alles wat met spirituele groei te maken heeft.

admin
admin sep 6 '10
hallo Jorine wat een mooie kaart heb je voor me getrokken.
Het is herkenbaar hoor je zit helemaal goed
Heel erg bedankt voor de moeite.

liefs van Bea
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki