Loading...
nl

Opgestegen Meesters orakelkaarten

landa
landa dec 13 '10
Hallo zilveren vleugel,
Ik zou je willen vragen of je mischien voor mij ook een kaart zou willen leggen alsje tyd en zin hebt?
Alvast hartelijk bedankt voor je tyd en moeite ,
liefs Lanneke
Cialara
Cialara dec 13 '10
Hoi Lanneke,

Ja hoor, ga ik wel doen, weet alleen niet wanneer. Het zijn gekke en drukke weken in december winkKomt er aan, beloofd!
landa
landa dec 13 '10
Geeft niet we wachten gewoon rustig onze beurt af.
liefs lanneke
Cialara
Cialara dec 20 '10
Origineel bericht van: landa
Geeft niet we wachten gewoon rustig onze beurt af.
liefs lanneke


Het heeft even geduurd, maar zojuist heb ik voor jou een kaart uitgependeld smile

Babaji Yoga

Babaji en de andere Opgestegen Meesters raden je aan om regelmatig yoga te doen. Het profijt dat je van yoga hebt is een van de antwoorden op je vraag. Door yoga zul je meer helderheid krijgen, meer energie, flexibiliteit, harmonie en bewustzijn. Je kunt ook leuke nieuwe vrienden ontmoeten, en plezier hebben met de yogaklas. Het is vanwege deze vele geestelijke en materiële voordelen, dat yoga een zeer gewaardeerde traditie is onder mensen die het spirituele pad bewandelen.

Verdere betekenissen:
* Doe meermalen per dag stretchoefeningen
* Doe elke dag ademhalingsoefeningen, met diep inademen en uitademen
* Nodig anderen uit om samen met jou yoga te doen
* Bekijk vandaag een yoga DVD, of neem vandaag een yogales

Babaji is een geliefde yogi, hij staat bekend als 'de onsterfelijke avatar'. Hij heeft geleerd om alle fysieke grenzen te overwinnen. Velen geloven dat hij met lichaam en ziel is opgestegen, en dat is misschien ook de verklaring voor het feit dat zoveel mensen hebben verteld dat zij Babaji gezien hebben, in zijn lichaam en levend. Babaji heeft Paramahansa Yogananda aangespoord yoga te introduceren in de westerse wereld, als een weg naar de verlichting.

printil
printil dec 26 '10
Hallo,

Zou je voor mij ook een kaart willen trekken. Ik vind de uitleg enzo van je zo mooi. Ben benieuwd.
Kijo
Kijo feb 14 '11
Ik zou het leuk vinden als je voor mij ook een kaartje trekt

groetjes Kijo
admin
admin feb 14 '11
ook voor mij aub als je tijd gebt.
poekieplyply
poekieplyply feb 14 '11
Hoi,

Zou je voor mij ook een kaartje kunnen leggen.

groetjes edith
Cialara
Cialara apr 5 '11
Ook voor dit stukje orakel werk geld dat ik het weer op ga pakken smiledus wie nog wil, shoot laughlaugh
Serenity
Serenity apr 5 '11
wat een mooie kaarten zeg heel hemels!
Lien87
Lien87 apr 8 '11
Hoi,

Ik zou het leuk vinden als je voor mij een kaartje wil trekken smile

Alvast bedankt,
Liefs Lien.
angel973
angel973 apr 17 '11
hallo

je mag voor mij ook wel een kaart trekken

gr claudia
Cialara
Cialara apr 21 '11
Origineel bericht van: Lien87
Hoi,

Ik zou het leuk vinden als je voor mij een kaartje wil trekken smile

Alvast bedankt,
Liefs Lien.


Beetje laat maar toch heb ik voor jou een mooie kaart uitgependeld smile

Paul de Venetiaan Kunstzinnige expressie
Deze kaart betekent dat je kunstzinnige kwaliteiten grote behoefte hebben om tot expressie te komen. Je hebt verborgen talenten, die nog liggen te slapen. Deze opgesloten energie kan tot gevolg hebben dat je je moe voelt, rusteloos, en gespannen, en als deze energie niet naar buiten komt kan dit leiden tot verslaving. Ook al heb je het gevoel dat je artistieke vaardigheden ruw zijn en onontwikkeld, ze hebben een uitlaatklep nodig. Neem vandaag eens de tijd om te tekenen, schilderen, zingen, muziek maken, muziek luisteren, schrijven, foto's maken, sieraden maken, borduren, dansen of doe iets kunstzinnigs en creatiefs. Door dit te doen kan het zijn dat je de sleutel ontdekt voor de zin van je leven, en voor je ideale carrière.

Verdere betekenissen:
* Volg een cursus om iets nieuws te leren op kunstzinnig terrein
* Een van je dierbaren is een kunstenaar
* Breng je ware gevoelens tot uitdrukking
* Bij de zingeving in je leven hoort ook iets kunstzinnigs, zoals bijvoorbeeld schrijven, of musiceren.

Paul de Venetiaan was de Italiaanse kunstenaar Paolo Caliari uit de Renaissance. Zijn achternaam werd later veranderd in Veronese, vanwege zijn geboorteplaats Verona. Hij verhuisde naar Venetië (daarom wordt hij nu de Venetiaan genoemd) tijdens de gouden, zestiende, eeuw van de stad. Daar maakte hij religieuze schilderijen en muurschilderingen. Hij verdedigde zichzelf met succes ten tijde van de Inquisitie, tegen beschuldigingen van godslastering vanwege zijn weergave van Het Laatste Avondmaal.
Je kunt een beroep doen op Paul de Venetiaan voor hulp bij het vrijkomen van jouw kunstzinnige expressie en creativiteit.
Cialara
Cialara apr 21 '11
Origineel bericht van: angel973
hallo

je mag voor mij ook wel een kaart trekken

gr claudia


Deze kwam voor jou uit de stapel kaarten wink

White Buffalo Calf Woman VredesaanbodDeze kaart kondigt de oplossing aan van een onenigheid of een misverstand. Degenen die bij de situatie zijn betrokken zijn zover dat ze kunnen vergeten en vergeten. Sta open voor het gezichtspunt van de ander, daardoor zullen harde gevoelens verzachten. Als je compassie in de situatie brengt, zal de helende kracht van liefde ervoor zorgen dat er aan ieders behoeftenop een harmonieuze manier kan worden voldaan. Laat de details van de oplossing van deze situatie over aan de oneindige wijsheid van de Geest.

Verdere betekenissen van deze kaart:
• Wees bereid om te vergeven
• Heb compassie met ieder die bij deze situatie is betrokken, jezelf incluis
• Accepteer de verontschuldigingen van de ander
• Zie de humor van de situatie in

White Buffalo Calf Woman is een profetes, die verscheen aan de Lakota Indianen van Amerika. Zij bood de Lakota’s een speciale pijp aan, om de kracht van hun gebeden te versterken, en om een brug te slaan tussen Hemel en Aarde. Toen ze zich omdraaide om de stam te verlaten, veranderde ze in een buffel et verschillende kleuren, om de eenheid van alle menselijke rassen aan te geven. Zij beloofde dat ze zou terugkomen om te helpen vrede en eenheid op Aarde te brengen. Het teken dat ze zou terugkomen zou de geboorte zijn van een wit buffelkalf.
Doe een beroep op White Buffalo Calf Woman om harmonie te brengen in je relaties, en voor wereldvrede.

IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 21 '11
Wauw, deze ken ik nog niet, maar trekt me enorm met wat ik zo zie.
Zou je misschien voor mij ook een kaartje willen trekken? Alvast enorm bedankt voor de tijd en moeite!
Cialara
Cialara apr 23 '11
Origineel bericht van: IkGeefJeEenRoos
Wauw, deze ken ik nog niet, maar trekt me enorm met wat ik zo zie.
Zou je misschien voor mij ook een kaartje willen trekken? Alvast enorm bedankt voor de tijd en moeite!


Groene Man Trek je eens terug in de natuur
Je bent te lang binnenshuis geweest, en je hebt een verfrissende pauze nodig, weg van stresstoestanden. Het doet er niet toe hoe druk je het hebt, er is altijd wel tijd om even te pauzeren en een frisse neus te halen. Deze kaart brengt je de dringende boodschap om af en toe naar buiten te gaan. Het helend effect dat de natuur heeft zal je energie weer leven inblazen, je weer fris naar de dingen doen kijken, en je gaat dan weer naar huis of naar je werk met nieuwe ideeën, met een nieuw perspectief. Zie zo’n uitstapje in de natuur als een investering die je flinke rente zal opbrengen.

Verdere betekenissen:
•Je wens of je besluit dat het tijd is voor een vakantie is gegrond
•Bij de zingeving in je leven horen ook milieu en natuur
•Werk met zuivere bloemenessences, medicijnen met plantenenergie, of met andere natuurlijke geneesmethodes
•Voel je één met de dieren, bomen, feeën en andere natuurgeesten

Houtsneden en schilderingen van het gezicht van Groene Man die door de bladeren heenkijkt, zijn te vinden in vele heel oude kerken door heel West Europa en India. Lang is hij beschouwd als het gezicht van de natuur en als een vruchtbaarheidsgod, die zorgde voor het groeien van de oogst. Je kunt een beroep doen op Groene Man voor hulp bij alles in je tuin, of om je band met de natuurgeesten te versterken.
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 23 '11
Hoi cialara,

volgens mij heb ik op dit onderwerp nog nooit een kaartje laten trekken. Ik ben erg benieuwd wat er voor mij op dit moment uitkomt. Mocht je zin en tijd hebben, ik houd me aanbevolen:D

Liefs!
Cialara
Cialara apr 24 '11
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Hoi cialara,

volgens mij heb ik op dit onderwerp nog nooit een kaartje laten trekken. Ik ben erg benieuwd wat er voor mij op dit moment uitkomt. Mocht je zin en tijd hebben, ik houd me aanbevolen:D

Liefs!


Siddharta Gautama Boeddha Mediteren
Deze kaart roept je op om regelmatig te mediteren. Je levenspad, je lichaam, je ziel, vragen om stille tijd om te reflecteren, na te denken en inzichten te krijgen. Al besteed je maar een korte tijd aan dagelijkse meditatie, dat zal je al heel veel brengen. Het is niet noodzakelijk dat je een formele training in mediteren volgt. Het is eenvoudig een kwestie van stil zitten, je ogen sluiten, ademen en luisteren.
Verdere betekenissen:
• Wees stil en luister
• Je hebt regelmatig wat tijd voor jezelf alleen nodig
• Wees eerlijk voor jezelf
• Ga bij een meditatiegroepje en volg een meditatie cursus
• Luister naar een meditatie CD

Siddharta Gautama wijdde zijn leven aan het zoeken naar een eind aan het lijden. Hij deed afstand van de rijkdom van zijn familie en, op zijn zoektocht naar spirituele groei, probeerde hij verschillende spirituele wegen, inclusief de ascese. Hij kwam tenslotte tot inzicht dat matigheid (of “de middenweg”) het pad was naar de verlichting. Hij was ook een levende demonstratie van de vruchten en het belang van meditatie. Veel van zijn inzichten kreeg hij terwijl hij mediteerde onder de Bodhi tree. Roep Siddharta Gautama aan voor hulp bij het ontwikkelen van je meditatie praktijk, bij het oefenen van matigheid, en bij het overwinnen van iedere vorm van lijden.
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 25 '11
Lieve cialara,

dankjewel voor je legging. Wat een mooie boodschap. Al een tijdje heb ik zo'n voorgevoel dat ik weer meer mag mediteren, maar ik maak er te weinig tijd voor vrij.
De boodschap is dus zeker raak en to the point!
Dankjewel,

Liefs!
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 25 '11
Lieve Cialara,

HOewel ik nog niet de boodschap er direct uit haal, wil ik je wel erg bedanken!
We leven met deze dagen al eigenlijk volledig buiten, en genieten er volledig van. Tevens is mijn tuin in aanbouw, dus helpt hij bij het laten groeien van alles...
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki