Loading...
nl

Opgestegen Meesters orakelkaarten

lotus
lotus jun 7 '10
jorine als je tijd hebt zou je dan voor mij ook een kaartje willen trekken.

groetjes lotus
Piet
Piet jun 8 '10
Hallo Jorine,

Zou je voor mij ook een legging willen doen?

Alvast bedankt.

groetjes Piet
Cialara
Cialara jun 9 '10
Hoi Lotus en Piet, ik zal voor jullie een kaartje uitpendelen smile
Cialara
Cialara jun 10 '10
Origineel bericht van: lotus
jorine als je tijd hebt zou je dan voor mij ook een kaartje willen trekken.

groetjes lotus


Serapis Bey Ga nu

Het is tijd om te gaan, ofwel weg van een ongewenste ziekmakende situatie, ofwel naar een gewenste situatie. Deze kaart betekent dat het nu het juiste moment is om die stap te zetten. De omstandigheden zijn er klaar voor en uitstekend, en het universum is gereed en bereid om je te ondersteunen.

verdere betekenissen:
* Zeg je baan op
* Maak een einde aan een ongezonder relatie
* Verhuis naar een andere plek
* Begin een nieuw project, en stel niet uit
* Neem vakantie
* Geen uitvluchten meer - doe het gewoon

Serapis Bey is de Egyptische god van de hemelvaart, hij is een brug tussen Hemel en Aarde. Hij is de perfecte levenscoach, die mensen motiveert om goed voor zichzelf te zorgen, fysiek, emotioneel en spiritueel. Roep Serapis Bey aan op ieder moment dat je behoefte hebt aan meer energie en motivatie om in actie te komen.

Cialara
Cialara jun 10 '10
Origineel bericht van: Piet
Hallo Jorine,

Zou je voor mij ook een legging willen doen?

Alvast bedankt.

groetjes Piet


Krishna Ontdek de zegening in de huidige situatie

Elke situatie geeft je de gelegenheid om te groeien en te leren. Als we een situatie verewnsen of er op schelden, blokkeren we de energiestroom, en dingen gaan irriteren en worden erger. Als je daarentegen de zegeningen in je huidige situatie herkent en erkent, stroomt er onmiddelijk steunende en helende energie naar je toe. Deze kaart komt bij je met de boodschap dat er een niet herkende zegening in je huidige situatie verborgen ligt. Bijvoorbeeld dat je door deze situatie iets hebt geleerd of hebt bereikt. Erken de zegening, zodat heling en bewustwording versneld kunnen worden.

Verdere betekenissen:
* In plaats van te tobben en je zorgen te maken, kies ervoor om te bidden en gebruik te maken van positieve affirmaties
* Weet dat alles perfect in orde is, de goddelijke orde
* Deze situatie lost zich uitstekend op
* Je geneest door de kracht van dankbaarheid

Krishna is de achtste incarnatie van Vishnoe, en Vishnoe is een van de drie hindoegoden, die over de Aarde en haar bewoners waken, en die haar beschermen. Hij is een boodschapper van vreugde, geluk, romantische liefde, en spirituele lessen, zoals de Bhagavad Gita, waarin de Krishnadialogen staan opgetekend. Krishna brengt zegeningen mee voor ieder die een beroep op hem doet.

New Moon
New Moon jun 10 '10
Hey Jorine,

Als je zin hebt en tijd, zou je voor mij ook een lezing willen doen? Heeft geen haast, maar ben erg nieuwsgierig.

ps: leuke handtekening; harmonie.

smile
admin
admin jun 10 '10
Hoi Jorine,

Als je tijd over hebt smileDank je wel !

Groetjes,
Bart
Cialara
Cialara jun 10 '10
Ik ga het doen smile
Cialara
Cialara jun 10 '10
Origineel bericht van: themoon
Hey Jorine,

Als je zin hebt en tijd, zou je voor mij ook een lezing willen doen? Heeft geen haast, maar ben erg nieuwsgierig.

ps: leuke handtekening; harmonie.

smile


Horus Je hebt een juist zicht op de situatie

Vertrouw op je gevoel in deze situatie, want dat is juist en gegrond. Laat alle twijfel aan jezelf varen, ook als je geconfronteerd wordt met andere meningen. Je spirituele gevoeligheid heeft je geholpen de waarheid te zien. Misschien is het het gemakkelijkst om met de meerderheid mee te gaan, of om je terug te trekken in apathie. Maar jij bent geroepen om hier je keuze te maken en tot actie over te gaan. Je weet al wat je moet doen. En ook als de mensen je niet steunen, wees ervan overtuigd dat de Geest dat wel doet. Binnenkort zul je mensen tegenkomen die jouw standpunt delen. Neem in de tussentijd de leidersrol op je.

Verdere betekenissen van deze kaart:
* Vertrouw je intuïtie en je onderbuikgevoelens
* Negeer critici, tegentemmers, nee-zeggers en sceptici
* Vermijd situaties en relaties die niet goed voelen
* Alleen jij weet wat goed is voor jou

Horus is de Egyptische hemel- en zonnegod, met het hoofd van een valk. Zijn ouders waren Osiris en Isis. Zijn moeder werd zwanger van hem nadat ze zijn vader, met de hulp van de zonnegod Ra, van de dood had teruggehaald. Een van de ogen van Horus werd beschadigd bij een wraakactie om de dood van zjn vader. Daarom wordt Horus afgebeeld met een groot en helderziend oog. Je kunt een beroep op Horus doen voor hulp bji het spiritueel en het fysiek gezichtsvermogen, met inbegrip van inzicht hebben, of krijgen, in de waarheid in verschillende situaties.

Cialara
Cialara jun 10 '10
Origineel bericht van: Bart
Hoi Jorine,

Als je tijd over hebt smileDank je wel !

Groetjes,
Bart


Pallas Athene Wees vrij van drama

Je hebt je laten trekken in de warrige wereld van het ego, doordat je teveel gericht was op een drama. Ofschoon het alleen maar een verhaal is, beangstigt het drama je. Deze kaart biedt je een helpende hand bij het vinden van een uitweg uit het verhaal, door je los te maken van het drama. Laat jeniet vangen in de verschillende plots, wendigen en karakters van het drama. In plaats daarvan, bekijk je het als een film, waarvan je weet dat het een happy (of in elk geval tot een oplossing gekomen) end heeft. Natuurlijk, je kunt compassie hebben met iedereen die hierbij betrokken is, Maar jehoeft je door drama in geen geval omver te laten halen. Als je je concentreert op het positieve, dan kom je vanzelf tot een positieve oplossing.

Verdere betekenissen:
* Laat alle pogingen om het iedereen naar de zin te maken los
* Laat anderen hun eigen keuzes in het leven maken
* Zet je levensdoel niet opzij door je meer te richten op wat voor anderen belangrijk is
* Roddel niet, en oordeel neit over anderen

Pallas Athene is de Griekse godin van wijsheid. Wedijverend met de zeegod Poseidon, werd zij de patrones van Athene. De term Pallas wordt vaak gegeven aan Griekse godheden, en haar meer algemene naam is Athene. Zij is de godiin van de krijgskunst, en zij gebruikt wijsheid in plaats van wapens om een conflict te winnen. Doe een beroep op Pallas Athene voor hulp bij een conflict, of voor een situatie die om wijsheid vraagt.

New Moon
New Moon jun 10 '10
Jorine,

Hartelijk bedankt wink

Liefs, the moon
Cialara
Cialara jun 10 '10
Ja leuk, hij past wel bij Thoth he wink
New Moon
New Moon jun 10 '10
haha ja wink
admin
admin jun 10 '10
Mooie kaart Jorine .. herkenbaar voor de afgelopen periode waarin het drama wel even hoogtij heeft gevierd.

Dank je wel voor je legging laugh
Cialara
Cialara jun 10 '10
Graag gedaan Bart smile
Lin
Lin jun 15 '10
Lieve Jorine
zou ik ook mogen vragen om een kaartlegging ?

Liefs Linda
Cialara
Cialara jun 15 '10
ja hoor, vragen mag altijd smile

ik denk dat ik morgen wel wat orakels ga raadplegen winkdus ook deze voor jou.

Liefs Jorine.
Lin
Lin jun 15 '10
Lieff dank jewel alvast !

Liefs Lin
Pegasus
Pegasus jun 16 '10
Ha Jorine,

Zou je voor mij een kaart willen trekken?

Liefs, Pegasus
Cialara
Cialara jun 16 '10
Origineel bericht van: Lin
Lieve Jorine
zou ik ook mogen vragen om een kaartlegging ?

Liefs Linda


Thoth Schrijven

Deze kaart heb je getrokken om je eraan te herinneren te schrijven. Je hebt de laatste tijd een heleboel signalen gekregen om te schrijven, vaak een gevoel gehad om te gaan schrijven, dus laat deze kaart dan de boodschap voor je zijn die je tot actie aanzet. Neem een blocnote of zet je laptop aan, en begin te schrijven. Maak je niet druk over leestekens, ziinsbouw of spelling, later kun je je met die details bezighouden. Breng op dit moment gewoon je gedachten en gevoelens onder woorden zoals die door je hoofd gaan, of zoals je ze in je lijf voelt.

Verdere betekenissen:
* Houd een dagboek bij over je gevoelens en belevenissen
* Schrijf je intenties op, je doelstellingen, datgene wat je ten diepste verlangt
* Channel boodschappen van je gidsen en engelen
* De zin van je leven heeft ergens ook iets te maken met schrijven
* Schrijf een artikel of een boek

Thoth (uitgesproken als Te-HO-tet) is de Egyptische god van het schrijven, van manifestatie, astronomie en esoterische kunsten. Hij is een aspect van Hermes, de leraar van de Hermetische pricipes van Alchemie en Goddelijke magie, hij is vele malen geïncarneerd. Hij wordt beschouwd als de grondlegger van de geschreven taal, en was een productief schrijver en "secretaris" van de Opgestegen Meesters.
Roep Thoth aan voor hulp bij een schrijversproject, of om een dieper begrip en bekwaamheid te krijgen voor de principes van de manifestatie.

Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki