Loading...
nl

Opgestegen Meesters orakelkaarten

admin
admin mei 10 '10
Dankjewel Jorine

HELEMAAL waar ik middenin zit,
een schot in de roos wederom.
bloempje
bloempje mei 10 '10
wouw!!!! dat zijn nog eens motiverende woorden!!!
ben heel erg blij met deze kaart! want misschien gaat het bloempje dan helemaal openbloeien zoals ik het wil:) en er zijn hier een hoop veranderingen gaande, dus klopt als een bus. het geeft mij vertrouwen.

hartelijk dank Jorine!

veel liefs Bianca
Duifje
Duifje mei 10 '10
Jorine,

Ook ik ben heel benieuwd welke kaart je voor me hebt. Als je er tijd / zin in hebt uiteraard. Dat mag ook volgende week zijn. Ik heb geen haast. Ik ken de kaarten. (ik heb ze hier liggen) ze zijn prachtig.

Lieve groet,
Duifje
Emuca
Emuca mei 11 '10
Wat een geweldige kaart Jorine! laughThanks
Cialara
Cialara mei 11 '10
Origineel bericht van: Duifje
Jorine,

Ook ik ben heel benieuwd welke kaart je voor me hebt. Als je er tijd / zin in hebt uiteraard. Dat mag ook volgende week zijn. Ik heb geen haast. Ik ken de kaarten. (ik heb ze hier liggen) ze zijn prachtig.

Lieve groet,
Duifje


Epona Kristallen

Deze kaart geeft je de boodschap dat het goed kan zijn als je met kristallen gaat werken, Epona, de toverkoningin, kent de waarde van contact maken met de natuurgeesten. Je kunt kristallen vinden en kopen in speciale winkels en op beurzen. Houd een kristal even in je hand om te weten of het goed voelt voor je. Draag kristallen bij je, in je zak of als ketting, broche, ring, voor heling, bescherming en voor een sterkere intuïtie. Ook kun je kristallen in het badwater leggen, op je nachtkastje of onder je bed. Zo krijg je op een nog dieper niveau een verbinding met deze bijzondere stenen.

Verdere betekenissen:
* Kristalkinderen hebben op een of andere manier iets te maken met het antwoord op je vraag
* Bij de zin van je leven hoort ook het werken met kristallen
* Jij bent in verbinding met de wereld van de elementen, net als feeën en kristallen
* Omdat Epona de patrones is van de paarden, heeft deze kaart misschien ook een boodschap over paarden voor je

Epona is de sprookjesachtige vruchtbaarheidsgodin, ze is de beschermvrouwe van de paarden. In de Romeinse en Keltische tijden, toen paarden onlosmakelijk met het dagelijkse leven waren verbonden, zijn er tempels ter ere van haar gebouwd. Ook is Epona beschermvrouwe van het millieu en van de natuurgeesten. Je kunt een beroep doen op Epona voor hulp bij alles wat met paarden te maken heeft, of voor hulp bij het communiceren met de natuur, met feeën, kristallen of het millieu.




Natalie1986
Natalie1986 mei 11 '10
Hoi Jorine,

wil je ook voor mij een kaartje trekken?

liefs Natalie
Cialara
Cialara mei 11 '10
Origineel bericht van: Natalie1986
Hoi Jorine,

wil je ook voor mij een kaartje trekken?

liefs Natalie


Babaji Yoga

Babaji en de andere Opgestegen Meesters raden je aan om regelmatig Yoga te doen. Het profijt dat je van yoga hebt is een van de antwoorden op je vraag. Door yoga zul je meer helderheid krijgen, meer energie, flexibiliteit, harmonie en bewustzijn. Je kunt ook leuke nieuwe vrienden ontmoeten, en pelzier hebben met de yogaklas. Het is vanwege deze vele geestelijke en materiële voordelen, dat yoga een zeer gewaardeerde traditie is onder mensen die het spirituele pad bewandelen

Verdere betekenissen:
* Doe meermalen per dag stretchoefeningen
* Doe elke dag ademhalingsoefeningen, met diep inademen en uitademen
* Nodig anderen uit om samen met jou yoga te doen
* Bekijk vandaag een yoga DVD, 0f neem vandaag een yogales

Babaji is een geliefde yogi, hij staat bekend als "de onsterfelijke avatar". Hij heeft geleerd om alle fysieke grenzen te overwinnen. Velen geloven dat hij met lichaam en ziel is opgestegen, en dat is misschien ook de verklaring voor het feit dat zoveel mensen hebben verteld dat zij Babaji gezien hebben, in zijn lichaam levend. Babaji heeft Paramahansa Yogananda aangespoord yoga te introduceren in de westerse wereld, als een weg naar verlichting.

Natalie1986
Natalie1986 mei 11 '10
Dank je wel, Jorine!

Mooie kaarten

Liefs Natalie
Duifje
Duifje mei 12 '10
Jorine,

Dank je wel voor het trekken van de kaart! Geweldig .... ik heb deze kaart zelf nog nooit getrokken. Maar ben sinds een maand of twee wel INTO.....de edelstenden.... en net nog had ik een brok berg kristal in mijn handen. Voelt koud aan.... zegt dat iets?.

Heel mooie kaart, ik ben ervan overtuigd dat mijn oudste dochter een echt kristal kind is..... dus JAH hij klopt zeker. Dank je.

Lieve groet,
Duifje
admin
admin mei 12 '10
Mag ik er misschien ook eentje als je tijd en puf hebt Jorine?
Cialara
Cialara mei 12 '10
Origineel bericht van: Karin
Mag ik er misschien ook eentje als je tijd en puf hebt Jorine?

voor jou altijd grin

Lugh Volharding

Door volharding en positief denken krijgen je dromen steeds meer vorm. Dit is een tijd voor jou om te volharden. Als je moedeloos bent of wordt, geef je dat over in handen van Lugh en de engelen. Die zullen maken dat je blijft geloven, en ze zullen je laten weten of je vooruit gaat. Je bent er bijna, dus geef niet op, ga door. Het kan helpen als je grote stappen terugbrengt tot kleinere stappen, zo zul je kunnen genieten van wat je per stapje bereikt. Volharding loont. Houd je daaraan.

Verdere betekenissen:
* Overwin je neiging om dingen uit te stellen, en ga vandaag nog tot actie over
* Houd je bij je prioriteiten en voornemens
* Realiseer je dromen stap voor stap, door elke dag iets te doen
* Blijf positief en visualiseer je dromen, terwijl ze meer en meer zichtbaar worden
* Blijf ook op lange termijn trouw aan je dromen

Lugh is een Keltische zonnegod van de oogst. Zijn naam betekent 'De Stralende'. Hij heeft een eigen Keltisch feest, Lughnasa genaamd, en dat wordt wereldwijd gevierd aan het einde van de zomer. De legende vertelt dat Lugh bekend stond als een meester van vele vaardigheden, en de dichtkunst en de geneeskunst. Roep Lugh aan voor hulp als je een speciale vaardigheid wilt leren, en ook voor het eren genieten van een gulle en overvloedige oogst, van welke aard ook.



admin
admin mei 12 '10
Dat is snel! Wauw ik vind hem heel mooi Jorinne.
Volharden, vasthouden aan wat ik *wil*, daar ben ik zeker mee bezig.
Ja en dat uitstellen...daar werk ik ook aan smileen volgens mij doe ik dat best goed, inderdaad met kleine stapjes anders struikel ik over mijn eigen voeten.

Dank je wel xxx
Lena
Lena mei 14 '10
smilejorine als je tijd hebt,zou je dan voor mij ook willen kijken?..
Cialara
Cialara mei 14 '10
smiledat zal vanavond worden Lena
Cialara
Cialara mei 14 '10
Origineel bericht van: Lena
smilejorine als je tijd hebt,zou je dan voor mij ook willen kijken?..


Witte Tara Zuivering

Iets in deze situatie heeft zuivering nodig. Dit kan een signaal zijn om je motieven en intenties te zuiveren, zodat die alleen gericht zijn op service, op dienstbaarheid, en dat ze niet voortkomen uit angst of uit competitie. Het kan ook duiden op een reiniging van je lichaam, en van je eetgewoonten. Of het kan gewoon betekenen dat je je leven zo in evenwicht brengt dat alles dat je doet integer is, en in lijn met je levensovertuiging. Witte Tara zal je steunen en helpen bij deze zuivering, Zij zal zorgen dat dit een harmonieus proces is, waarvan jij en vele anderen de vruchten zullen plukken.

Verdere betekenissen:
* Concentreer je volledig op "Hoe kan ik dienstbaar zijn?" in plaats van "Hoe kan ik hier profijt van hebben?" en alles zal meteen beter gaan.
* Heb vaker liefdevolle gedachten over jezelf en over anderen
* Vermijd alle chemische stoffen, en alles wat giftig is, voor je lichaam en voor je geest
* Vermijd alle gedrag, dat je een gevoel van schuld of schaamte geeft, want dat haalt je gevoel van eigenwaarde naar beneden
* Stap uit situaties die niet integer zijn, en niet in lijn met je levensovertuiging.

Witte Tara is een aspect van de Oosterse godin Tara, die in verschillende verschijningsvormen voorkomt, aangeduid door verschillende kleuren. Witte Tara is een liefdevolle behulpzame godin, die de levensverwachting verhoogt, en verlichting dichterbij brengt voor degenen die haar aanroepen. Witte Tara is de essentie van alles wat puur en zuiver is in elk mens en in het leven zelf. Roep Witte Tara aan om je pure innerlijke zelf zichtbaar te maken, en ook voor het zuiveren van wat dan ook in je leven.

Lena
Lena mei 15 '10
mooi jorine dank je wel

het kan gewoon betekenen dat je je leven zo in evenwicht brengt dat alles dat je doet integer is, en in lijn met je levensovertuiging.

stap uit situaties die niet integer zijn, en niet in lijn met je levensovertuiging.

deze bevestiging even nodig wink
en het nu nog aanpakken.....

chemische stoffen...vermijden...lastig....
Begrip
Begrip mei 15 '10
ooo leuk, mag ik ook ééntje, gewoon zomaar laugh

groetjes ilse
Cialara
Cialara mei 16 '10
Origineel bericht van: Ilse
ooo leuk, mag ik ook ééntje, gewoon zomaar laugh

groetjes ilse


Lady Nada Moeder, echtgenote, zuster, dochter

Bij de kwestie waarover je nu een vraag hebt, is een belangrijke vrouw in je leven betrokken, misschien je moeder, vriendin, zuster of dochter. De eerste persoon die je te binnen schiet is de juiste. Alle gevoelens waarme je rondloopt betreffende deze persoon, die niet geheeld zijn, kunnen de verwerlijking van je dromen blokkeren of vertragen, of je uit balans haen. Dit is het uitgelezen moment om een beroep te doen op God, op je gidsen en engelen, je te helpen alles los te laten wat je gedachten en gevoelens vergiftigt die verbonden zijn met relaties met vrouwen, uit het verleden en in het heden. Dit proces zal dan de weg openen naar gezonde relaties met vrouwen, inclusief met je eigen vrouwelijke energie.

Verdere betekenissen:
* Breng je mannelijke en vrouwelijke energie in evenwicht door dagelijks te oefenen in geven en ontvangen.
* Wees bereid een vrouw in je leven te vergeven, die je heeft gekwetst
* Een geliefde overleden vrouw zegt vanuit de Hemel tegen je: 'Ik houd van je'
* Een nieuwe relatie met een vrouw zal blijken heel belangrijk te zijn.

Lady Nada is een opgestegen meester die samenwerkt met Saint Germain en Aartsengel Michaël, om te helpen de mannelijke en vrouwelijke energieën in de wereld in balans te brengen. Haar naam betekent: 'Het prachtige geluid van de lege stilte, waar vrede wordt gevonden'. Je kunt een beroep doen op Lady Nada om je te helpen vrede te vinden met zowel de mannen als de vrouwen in je leven, en ook om de mannelijke en vrouwelijke energieën in jezelf in harmonie en in evenwicht te brengen.

Begrip
Begrip mei 16 '10
amai, et enige dka daarvan kan zeggen is dat het zeker klopt! hihi

ksta der beetje versteld van

groetjes ilse

x
Cialara
Cialara mei 16 '10
smilefijn te horen Ilse!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki