jorine als je tijd hebt,zou je dan voor mij ook willen kijken?..
Witte Tara
Zuivering
Iets in deze situatie heeft zuivering nodig. Dit kan een signaal zijn om je motieven en intenties te zuiveren, zodat die alleen gericht zijn op service, op dienstbaarheid, en dat ze niet voortkomen uit angst of uit competitie. Het kan ook duiden op een reiniging van je lichaam, en van je eetgewoonten. Of het kan gewoon betekenen dat je je leven zo in evenwicht brengt dat alles dat je doet integer is, en in lijn met je levensovertuiging. Witte Tara zal je steunen en helpen bij deze zuivering, Zij zal zorgen dat dit een harmonieus proces is, waarvan jij en vele anderen de vruchten zullen plukken.
Verdere betekenissen:
* Concentreer je volledig op "Hoe kan ik dienstbaar zijn?" in plaats van "Hoe kan ik hier profijt van hebben?" en alles zal meteen beter gaan.
* Heb vaker liefdevolle gedachten over jezelf en over anderen
* Vermijd alle chemische stoffen, en alles wat giftig is, voor je lichaam en voor je geest
* Vermijd alle gedrag, dat je een gevoel van schuld of schaamte geeft, want dat haalt je gevoel van eigenwaarde naar beneden
* Stap uit situaties die niet integer zijn, en niet in lijn met je levensovertuiging.
Witte Tara is een aspect van de Oosterse godin Tara, die in verschillende verschijningsvormen voorkomt, aangeduid door verschillende kleuren. Witte Tara is een liefdevolle behulpzame godin, die de levensverwachting verhoogt, en verlichting dichterbij brengt voor degenen die haar aanroepen. Witte Tara is de essentie van alles wat puur en zuiver is in elk mens en in het leven zelf. Roep Witte Tara aan om je pure innerlijke zelf zichtbaar te maken, en ook voor het zuiveren van wat dan ook in je leven.