Loading...
nl

Opgestegen Meesters orakelkaarten

mnq
mnq dec 16 '11
Hoii Cialara,

Bedankt voor je snelle reactie.. en wat een mooie en treffende kaart heb je voor me getrokken. Ik kan me er helemaal in vinden, het geen nu op mijn pad is heeft zeker te maken met de wensen en behoeften van anderen te accepteren, ookal zou ik het zelf anders willen of anders gedaan hebben. Ik respecteer de keuze die mensen gemaakt hebben, maar neemt niet weg dat ik er moeite mee heb. Ik ben er degelijk bewust van en deze kaart geeft me bevestiging.

Dank je wel!

Liefs..
goudsbloem
goudsbloem dec 17 '11
wow cialara dit is een hele goede kaart en kan niet wachten tot het zover is eindelijk mijn eigen huisje dat is wat ik zo graag wil en de kaart geeft aan dat het nu de tijd ervoor is geweldig gevoel geeft dit dit is precies waar ik op hoopte!!!
heel erg bedankt cialara deze kaart geeft mij weer hoop!!!!

heel veel liefs goudsbloem. ik laat nog weten aan je wanneer het zo ver is!!!
Cialara
Cialara dec 17 '11
Ja, goudsbloem, hij was heel erg duidelijk bij jou he smileIk hoop dat het nu ook snel zal gaan gebeuren voor je.

Liefs Cialara.
Morgana
Morgana dec 26 '11
Hoi Cialara, als je wilt mag je het ook voor mij doen. wink
kimbaminou
kimbaminou jan 1 '12
Hoi Cialara,
Wil je voor mij ook een kaart trekken?

Groeten,

Karin
Cialara
Cialara jan 8 '12
hoi hoi,

heb even vakantie gehad, maar zal komende week voor jullie beiden een kaartje trekken wel wink

Liefs Cialara.
Steffe
Steffe jan 10 '12
Mocht je zin/tijd hebben, wil je dan voor mij ook een kaart trekken?
Cialara
Cialara jan 26 '12
Sorry, ben dit topic helemaal vergeten de laatste tijd. Wist in mijn achterhoofd nog wel ergens dat ik dit ook nog eens moest doen. Zal ze nu voor jullie drie nog doen smile

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara jan 26 '12
Origineel bericht van: Morgana
Hoi Cialara, als je wilt mag je het ook voor mij doen. wink


Morgana, jouw kaart is die van Jezus smile

Jezus Open je hart voor liefde
Alles wat je ten diepste verlangt en elk gebed dat je uitspreekt is een resultaat van het openstellen van je hart voor zowel het geven als het ontvangen van liefde. Je hart is de poort voor ontvankelijkheid. Het is het antwoord op elke vraag die je hebt over je liefdesleven, relaties, gezondheid, levensdoel enzovoort. Hoe meer je kunt liefhebben, hoe groter de diepte en de zin van je leven zal zijn. Jezus en de andere Opgestegen Meesters zullen je steunen in je pogingen en inspanningen, en zij verzekeren je dat je veilig bent en beschermd als je je hart opent voor liefde.

Verdere betekenissen:
* Als je een relatie met een zielsmaat wilt manifesteren, zorg dan dat elke angst rond het geven en ontvangen van liefde eerst wordt geheeld
* Vergeef degenen die jou in jouw ogen hebben gekwetst
* Wees liefdevol voor jezelf
* Doe energie-werk, om je hartchakra gemakkelijker te openen

De belangrijkste boodschap van Jezus is de boodschap van liefde en vergeving. Deze boodschap was diep en krachtig, en leidde tot menige demonstratie van wonderbaarlijke genezingen. Jezus helpt iedereen die hem aanroept, ongeacht de religieuze of spirituele overtuigingen van die persoon. Doe een beroep op Jezus voor hulp bij het helen van jezelf en van anderen, emotioneel, fysiek en mentaal.

Cialara
Cialara jan 26 '12
Origineel bericht van: kimbaminou
Hoi Cialara,
Wil je voor mij ook een kaart trekken?

Groeten,

Karin


Hoi hoi, ook voor jou nu een kaartje.

Aartsengel Michaël Je kunt het!

Je bent volledig toegerust en klaar om de stappen te zetten die je zullen brengen waarnaar je heel sterk verlangt. Je hebt alles wat nodig is voor het vervullen van je dromen en je levensdoel. Deze kaart is het teken dat het nu tijd is om in actie te komen. Je kunt het! Ga zonder aarzeling en zonder uitstel tot actie over.

Verdere betekenissen van deze kaart:
* Geen verdere voorbereidingen meer, geen verder uitstel, doe het gewoon
* Je bent een waardevol en geliefd mens
* Breek grote doelen in kleine stukjes, en zet vandaag één stap
* Je bent op de juiste weg
* Laat perfectionisme varen, en weet dat je het prima zult doen

Aartsengel Michaël is het machtige hoofd van de beschermengelen. Hij helpt alle werkers van het licht om hun levensdoel te verwezenlijken. Michaël draagt een zwaard van licht, waarmee hij alle angst kan wegsnijden, en alle gehechtheden die ons gevangen houden in apathie en in alsmaar uitstellen. Hij geeft ons moed en kracht, om andere keuzes te maken in ons leven, en over de grenzen te durven gaan van de bekende paden. Roep Aartsengel Michaël aan voor bescherming, motivatie, helderheid en moed.

Cialara
Cialara jan 26 '12
Origineel bericht van: Steffe
Mocht je zin/tijd hebben, wil je dan voor mij ook een kaart trekken?


Voor jou de volgende Steffe:

Serapis Bey Ga nu
Het is tijd om te gaan, ofwel weg van een ongewenste ziekmakende situatie, ofwel naar een gewenste situatie. Deze kaart betekent dat het nu het juiste moment is om die stap te zetten. De omstandigheden zijn er klaar voor en uitstekend, en het universum is gereed en bereid om je te ondersteunen.

verdere betekenissen:
* Zeg je baan op
* Maak een einde aan een ongezonder relatie
* Verhuis naar een andere plek
* Begin een nieuw project, en stel niet uit
* Neem vakantie
* Geen uitvluchten meer - doe het gewoon

Serapis Bey is de Egyptische god van de hemelvaart, hij is een brug tussen Hemel en Aarde. Hij is de perfecte levenscoach, die mensen motiveert om goed voor zichzelf te zorgen, fysiek, emotioneel en spiritueel. Roep Serapis Bey aan op ieder moment dat je behoefte hebt aan meer energie en motivatie om in actie te komen.


nina30
nina30 jan 27 '12
Hey Cialara,

Als je zin hebt, mag je voor mij ook altijd een kaart trekken.

Alvast bedankt.
Groetjes,nina
Cialara
Cialara feb 8 '12
Ook dit stukje orakelen heb ik besloten om mee te stoppen even. Dus sorry Nina, het antwoord is hier nee helaas.

Liefs Cialara.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki