Origineel bericht van: Karin
Eigen masker? Ja misschien heb ik dat ook..
Leuk en aardig doen terwijl je eigenlijk veel liever in een diep hol weg zou kruipen waar niemand er nog bij kan.
Wanneer zijn we nou eens uitgeleerd? Ik bedoel, lessen is helemaal oké hoor, maar soms komt de ene na de andere en heb je amper tijd om bij te komen.
Ik weet dat we zelf kiezen om terug te komen en dat we ook een zegje hebben in de lessen die we krijgen, maar what the fuck heeft mij bezield om dit allemaal te willen...
Jemig, ik praat jullie nog mee in mijn negatieve bui..sorry.
Dank je wel voor the eye-opener Belle!
Leuk en aardig doen terwijl je eigenlijk veel liever in een diep hol weg zou kruipen waar niemand er nog bij kan.
Wanneer zijn we nou eens uitgeleerd? Ik bedoel, lessen is helemaal oké hoor, maar soms komt de ene na de andere en heb je amper tijd om bij te komen.
Ik weet dat we zelf kiezen om terug te komen en dat we ook een zegje hebben in de lessen die we krijgen, maar what the fuck heeft mij bezield om dit allemaal te willen...
Jemig, ik praat jullie nog mee in mijn negatieve bui..sorry.
Dank je wel voor the eye-opener Belle!
Je neemt me niet mee in je bui hoor, ik vat het vrolijk op.
Ik snap je ... heb zo ook zitten zwieren en zwaaien met m'n armen, van waarom duurt het nou zo lang.
en weet je? Hahaha.... het duurt zelfs nog langer dan je denkt.
en dan, ineens Karin, is het voorbij, kom je in het gedeelte van puur ontvangen, omdat je armen open zijn, en je hart ook.
Omdat allles is verwerkt, omdat alle mannen zijn vergeven, omdat alle gebeurtenissen een plek hebben gekregen, en er niets meer is om over te strijden. Omdat je met alles vrede neemt.