Loading...
nl

het jakhalzencafé

Islandlady
Islandlady sep 27 '09
Ja kan... maar deze mijnheer is zielig genoeg geestelijk niet helemaal ok.. dus ach het is ok... maar moest het hier even kwijt smile
Heidelroos
Heidelroos sep 27 '09
Lekker spuien meidje ..
Had je maar in Nederland moeten blijven.. nã ña ña Nã....
admin
admin sep 27 '09
Nou dan kan je die moordneigingen toch wel laten varen?
Deze meneer doet het dus niet om jou bewust te pesten.
Adem in, adem uit...
Islandlady
Islandlady sep 27 '09
ja heb ik ook gedaan.. breath in and out... oren dichtgestopt smile
Dank je schat!
admin
admin sep 27 '09
admin
admin sep 27 '09
Grappig, ik herinner me nu dat ik in Kreta s'avonds dit nummer keihard heb staan zingen op mijn balkonnetje, zaaaaaalig!
De kids protesteerden even, want dat doen moeders toch niet?
Nou deze mamma dus wel! laugh

* zingt luidkeels mee*..ha ha
Islandlady
Islandlady sep 27 '09
Weet je, eigenlijk is het best verdrietig. Waar ik nu woon is een van de armste plekjes op het eiland en de meeste mensen zijn hier helemaal gelukkig. Ze hebben te eten, een dak boven hun hoofd en een bed om in te slapen. Wat wil je nog meer.
Dat ik me erger op dit moment aan de buurman zegt meer over mij dan over hem. Die man bedoeld er helemaal niets kwaad mee. Helemaal niet.
Wat het dan over mij zou zeggen dat weet ik niet helemaal maar ik denk dat het een soort ergenis is waar ik nog van af moet.
Een ding wat ik wel ga missen is het ongedwongen en zonder aanzien gewoon met elkaar praten. Biertje bij de supermarkt voor de deur (en ik drink eigenlijk NOOIT bier) Veilig voelen terwijl ik anders heb meegemaakt hier. Het 1 zijn met het eiland. Gek gezegd misschien maar het voelt zo. Dit is mijn eiland en Nederland en de politica hier op het eiland zijn het aan het afpakken van ons. Wat omkopen al niet doet!
gast
gast sep 27 '09
Beetje het zelfde als hier dus. Helaas zijn er mensen die het allemaal kapot willen maken en meestal alleen maar om stemmen te krijgen zodat ze er zelf "beter" van worden. Als ze eenmaal de stemmen hebben laten ze het afweten want de buit is binnen voor ze.
admin
admin sep 27 '09
Ik zit hier op het moment met twee puppies van de hond van de buurman. Hij woont een beetje verderop in een caravan, t'is te zeggen, hij is daar af en toe, maar laat zijn honden daar steeds.
In het begin ergerde ik me ook, omdat hij die honden verwaarloost. Ik heb al vele malen eten gebracht en vers drinken.
Maar omdenduur kan ik me er in berusten, het is nl wat het is, zoals het is.
Nu heeft de hond Belle (ook toevallig!! of juist niet) 9 klein puppies al 6 weken. Hij had ze in een oud bouwvallige caravan naast te zijne gelaten, en Belle heeft ze braaf en lief verzorgt.
Echter de caravan zakte voorraan door en twee van die puppie'z zijn daaronder gesukkeld. En Belle heeft ze dan maar allemaal onder de caravan gebracht.
ik wist dat even niet, en maakte me zorgen over waar die kleintjes nu zijn. Tot ik ze enkele dagen geleden, groter geworden, en dikker, gezellig zag spelen in het gras.
Ik heb er nu twee mee naar huis genomen, ze zijn gewond pffff.. de ene heeft enkele nageltjes aan zijn tenen niet meer en het is helemaal open. De ander heefte een enorme opgezwolle poot en is helemaal ontstoken. ze liggen hier in een doos, en heb ze maar wat soja melk gegeven verijkt met vitaminen en calcium. Morgen ga ik op zoek wat ik ze kan geven om te drinken, want ik ga ze blijven verzorgen tot ze helemaal genezen zijn. Dan mogen ze terug.
Islandlady
Islandlady sep 27 '09
Origineel bericht van: gast
Beetje het zelfde als hier dus. Helaas zijn er mensen die het allemaal kapot willen maken en meestal alleen maar om stemmen te krijgen zodat ze er zelf "beter" van worden. Als ze eenmaal de stemmen hebben laten ze het afweten want de buit is binnen voor ze.


Beetje hetzelfde? Het is een pot nat schat.. SXM geeft CUR de schuld en andersom. Als ze nu eens hand in eigen boezem steken... maar ja dat vult de knip niet.
admin
admin sep 27 '09
Niet zeuren lieverds... onze eigen boezem is ook nog!! laugh
gast
gast sep 27 '09
Haha, dat doe ik Belle; ik stem niet meer en ondersteun de politiek ook niet meer.
Islandlady
Islandlady sep 27 '09
Origineel bericht van: Karin


Juist en dat is wat ik zojuist heb gedaan!
Ga jullie nu verlaten!
Een even kijken of ik er een gezellig stekkie van kan maken smile
Meldt me later wel weer. Mijn lief belde net ook. die zijn weer op weg naar huis smile

Maw mijn dag kan eigenlijk niet meer stuk en de buurman is ook stil.. haha
admin
admin sep 27 '09
Gelukkig! Succes met dozen uitpakken!
admin
admin okt 7 '09
Ik hoor niet bij "we", en vind het heel vervelend dat er weer allemaal "we"s staan vandaag.
Ik voel me boos, ik baal van de halers.
Ik baal van het ge-emmer over de kaarten.
Blegh, ben het even kotsbeu!
Waarom je foto honderd (bij wijze van spreken) keer laten lezen, kom goddomme zelf eens in actie, met een fotolezing ben je er niet.
Waarom kaarten laten lezen als je iemand leuk vind, ga er gewoon op af!

Zo, onredelijk als de pest weet ik, maar het moest er even uit.
Eruan
Eruan okt 7 '09
@Karin vorige week heb ik mijn woede er thuis even uit gegooit, en deze week werd het positief allemaal opgelost (en op stal).
Het eruit gooien is gewoon goed voor je, en op de een of andere manier verbetert het vanzelf. smile
admin
admin okt 7 '09
Laat het er maar uitkomen,

Ik was gisteren vooral m'n steeds opnieuw tijd insteken,
in mensen die mij niet eens een warm hart toe dragen,
of de moeite doen, om me vanuit een positieve hoek te bekijken
maar willesnilles me negatief willen neerzetten,
zo beu als kouwe pap
Vandaag, heb ik er een mooi zicht op, en er iets mooi voor mezelf uitgehaald, en ik hou dit nu een heerlijk voor mezelf alleen! Nèh! grin
admin
admin okt 7 '09
Ja van die mensen die via jouw rug graag omhoog willen kruipen, ik ken dat.
Meestal lukt het me wel om dat weg te laten glijden maar soms zijn er van die momenten...grmbl..
Of die mensen die altijd maar problemen hebben en klagen ,maar goddorie zelf niet van der reet afkomen.
Wel advies vragen en er daarna niets mee doen..
Ik ben het even beu!
admin
admin okt 7 '09
* gaat nu boom zoeken*
admin
admin okt 7 '09
Om te knuffelen?of..of..
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki