Loading...
nl

het jakhalzencafé

gast
gast jun 26 '09
Bellefleur:
Quote:
Ook omdat ik de vraagsteller naar waarde schat in het beantwoorden van zijn/haar eigen vragen.


Dus je bepaald eerst of iemand het wel waard is om te antwoorden!
Niet bepaald goddelijk, want die maakt geen onderscheid en geeft iedereen alles wat ze nodig hebben.
Lena
Lena jun 26 '09
maar ik denk eerder dat ze het antwoord ook niet heeft.. smile
gast
gast jun 26 '09
Ja dat kan. Het is immers weinig mensen gegeven om alles te weten.
admin
admin jun 26 '09
Misschien maar goed ook...
admin
admin jun 26 '09
Origineel bericht van: gast
Bellefleur:
Quote:
Ook omdat ik de vraagsteller naar waarde schat in het beantwoorden van zijn/haar eigen vragen.


Dus je bepaald eerst of iemand het wel waard is om te antwoorden!
Niet bepaald goddelijk, want die maakt geen onderscheid en geeft iedereen alles wat ze nodig hebben.



Gast Je kan woorden zo verdraaien dat het helemaal anders wordt. Doe je vaak hoor.

En ik ga niet jouw bevindingen beantwoorden,

Want je bent veel verstandiger dan teksten uit zijn contekst te halen en ze verdraait terug te geven, zodat de persoon in kwestie in een bepaald daglicht gezet wordt.
Zeker niet als je daarna ook nog eens jouw eigen verwrongen betekenis beoordeeld
Dat siert je niet. Dus ik laat je.

Bellefleur

Lena
Lena jun 26 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: gast
Bellefleur:
Quote:
Ook omdat ik de vraagsteller naar waarde schat in het beantwoorden van zijn/haar eigen vragen.


Dus je bepaald eerst of iemand het wel waard is om te antwoorden!
Niet bepaald goddelijk, want die maakt geen onderscheid en geeft iedereen alles wat ze nodig hebben.



Gast Je kan woorden zo verdraaien dat het helemaal anders wordt. Doe je vaak hoor.

En ik ga niet jouw bevindingen beantwoorden,

Want je bent veel verstandiger dan teksten uit zijn contekst te halen en ze verdraait terug te geven, zodat de persoon in kwestie in een bepaald daglicht gezet wordt.
Zeker niet als je daarna ook nog eens jouw eigen verwrongen betekenis beoordeeld
Dat siert je niet. Dus ik laat je.

Bellefleur



bellefleur...het blijft het vaag... smirk
als je de vraagsteller laat...omdat jij naar waarde in schat dat deze hetzelf
wel kan bedenken...
vergis je je nooit daarin?
en denk je dat het daardoor duidelijker wordt...?
waarom vertel je dit er niet bij in een antwoord naar een ander...
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 27 '09
Origineel bericht van: Lena
smilelaat bellefleur maar antwoorden..nu zit jij er weer tussen..

de vragen die ik niet zou hebben beantwoord...dat valt nogal mee hoor.. crazyen als iemand niet wil..dan is het toch ok?
ik ben gewoon benieuwd wat bellefleur te vertellen heeft..
Als je het Ok vind, waarom er dan zo moeilijk over doen confused
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 27 '09
Origineel bericht van: Lena

bellefleur...het blijft het vaag... smirk
als je de vraagsteller laat...omdat jij naar waarde in schat dat deze hetzelf
wel kan bedenken...
vergis je je nooit daarin?
en denk je dat het daardoor duidelijker wordt...?
waarom vertel je dit er niet bij in een antwoord naar een ander...

Lena, waarom bemoei je je hiermee? Laat gast en bellefleur toch lekker samen eruit komen.
gast
gast jun 27 '09
Nims het is al heel lang een vraag van Lena aan Bellefleur aangaande het niet beantwoorden van vragen.
gast
gast jun 27 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Gast Je kan woorden zo verdraaien dat het helemaal anders wordt. Doe je vaak hoor.


Oh ja, dus je herkent het wink
Lena
Lena jun 27 '09
Origineel bericht van: gast
Nims het is al heel lang een vraag van Lena aan Bellefleur aangaande het niet beantwoorden van vragen.



smileja nims.......
Lena
Lena jun 30 '09
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: gast
Bellefleur:
Quote:
Ook omdat ik de vraagsteller naar waarde schat in het beantwoorden van zijn/haar eigen vragen.


Dus je bepaald eerst of iemand het wel waard is om te antwoorden!
Niet bepaald goddelijk, want die maakt geen onderscheid en geeft iedereen alles wat ze nodig hebben.



Gast Je kan woorden zo verdraaien dat het helemaal anders wordt. Doe je vaak hoor.

En ik ga niet jouw bevindingen beantwoorden,

Want je bent veel verstandiger dan teksten uit zijn contekst te halen en ze verdraait terug te geven, zodat de persoon in kwestie in een bepaald daglicht gezet wordt.
Zeker niet als je daarna ook nog eens jouw eigen verwrongen betekenis beoordeeld
Dat siert je niet. Dus ik laat je.

Bellefleur



bellefleur...het blijft het vaag... smirk
als je de vraagsteller laat...omdat jij naar waarde in schat dat deze hetzelf
wel kan bedenken...
vergis je je nooit daarin?en denk je dat het daardoor duidelijker wordt...?waarom vertel je dit er niet bij in een antwoord naar een ander...



zoals je ziet bellefleur staan er nog wat vragen 0pen wink
Beschermengel
Beschermengel jun 30 '09

Het voelt erg vijandig hier.. eekwaarom elkaar zo aanvallen....is dit een spelletje?... wie is de sterkste?
Lena
Lena jun 30 '09
waarom ervaar je het zo beschermengel?
zelf hou ik van duidelijkheid... smile
admin
admin jun 30 '09
Origineel bericht van: Beschermengel

Het voelt erg vijandig hier.. eekwaarom elkaar zo aanvallen....is dit een spelletje?... wie is de sterkste?



Zelf ervaar ik dat ook een beetje zo .. een soort van kat/muis-spelletje?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 30 '09
Origineel bericht van: Beschermengel

Het voelt erg vijandig hier.. eekwaarom elkaar zo aanvallen....is dit een spelletje?... wie is de sterkste?


Ja ben ik helemaal mee eens. Vind dit topic helemaal geen prettig topic. Heeft voor mij niets meer te maken met duidelijkheid, maar een ander gewoon proberen onderuit te halen. Ik ben daarom ook blij dat degene tegen wie het gaat, er niet op reageert. In dit geval wint de aanhouder een keertje niet wink.
gast
gast jun 30 '09
Maar waarom ervaren jullie het als een spelletje?
Vijandigheid kun je alleen maar zo ervaren als het deel van je uit maakt. Want wat je niet kent her-ken je ook niet.
En als je het voelt, hoe interpreteer je dat? Dat hangt weer af van wat en hoe je dat geleerd hebt.

Je kunt wel willen dat de wereld een vredige plaats is, maar dat is het nog niet zolang de dingen die je niet wilt ervaren je niet onder ogen wilt zien. Je kunt een illusie scheppen waarin het lijkt alsof je in vrede leeft, maar het is en blijft een illusie die heel makkelijk om zeep geholpen kan worden door de minste of geringste tegenslag.

Wil je echt vrede? Sluit die dan met je grootste vijand.....
admin
admin jun 30 '09
Een vijand.. wat is dan een vijand?

Vijandigheid kun je alleen maar zo ervaren als het deel van je uit maakt. Want wat je niet kent her-ken je ook niet.
En als je het voelt, hoe interpreteer je dat? Dat hangt weer af van wat en hoe je dat geleerd hebt.Je kunt wel willen dat de wereld een vredige plaats is, maar dat is het nog niet zolang de dingen die je niet wilt ervaren je niet onder ogen wilt zien. Je kunt een illusie scheppen waarin het lijkt alsof je in vrede leeft, maar het is en blijft een illusie die heel makkelijk om zeep geholpen kan worden door de minste of geringste tegenslag.

Wil je echt vrede? Sluit die dan met je grootste vijand.....
gast
gast jun 30 '09
Iedereen mag mij onderuit halen. Daar leer ik mezelf beter door kennen dan door "lief" doen wink
gast
gast jun 30 '09
Origineel bericht van: Bart
Een vijand.. wat is dan een vijand?

Vijandigheid kun je alleen maar zo ervaren als het deel van je uit maakt. Want wat je niet kent her-ken je ook niet.
En als je het voelt, hoe interpreteer je dat? Dat hangt weer af van wat en hoe je dat geleerd hebt.Je kunt wel willen dat de wereld een vredige plaats is, maar dat is het nog niet zolang de dingen die je niet wilt ervaren je niet onder ogen wilt zien. Je kunt een illusie scheppen waarin het lijkt alsof je in vrede leeft, maar het is en blijft een illusie die heel makkelijk om zeep geholpen kan worden door de minste of geringste tegenslag.

Wil je echt vrede? Sluit die dan met je grootste vijand.....


De vijand van de muis is de kat wink
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki