Loading...
nl

het jakhalzencafé

admin
admin okt 7 '09
laughlaughGekkie, nee om te knuffelen!
En het werkt! Ik ken weer lachuh! smile
admin
admin okt 7 '09
Kheb de visite afgebeld, even met de kids op de bank, lekker knuffelen, de andere legging schuif ik even opzij, das een hele grote en daar gaat veel tijd in zitten.
Staat mijn hoofd nu echt niet naar, voelt gelijk een stuk beter!
Ik ben er weer rond de klok van half tien Ann-ik.
Helma
Helma nov 12 '09
Verdorie! #$%#$%$%! Om half 4 richting Harderwijk, daarna naar McDonalds en vanavond naar Ikea Amersfoort: ik had nu even willen gaan liggen om dat straks te redden, maar de buren zijn weer aan het boren en schuren met machines!

Ik word er knotssjagerijnig van!!!
Sorry hoor, ben al meer dan een maand flink flexibel, maar ik word op dit moment even getriggerd door die klereherrie.

zo. dat lucht op.
gast
gast nov 12 '09
Oordopjes.....
Helma
Helma nov 12 '09
Je hebt gelijk! Ze liggen hier door het hele huis en ik heb ze vaak in, waarschijnlijk ook aanstaande weekend, als ik alleen ben. Je wereldje wordt dan heel stil. Wel eens prettig.

Na mijn berichtje hier kwam de jongste al snel thuis, en werd ik afgeleid, want ze had veel te vertellen.
en we hebben een reuzeleuke halve dag gehad. Ik heb eindelijk een nieuwe staande lamp voor in de kamer (lekker veel licht) en zij een sprei, een kleed en wat accesoires voor haar slaapkamer. Helemaal heppie.
gast
gast okt 25 '10
Schopje. Wist niet dat dit al bijna een jaar niet meer gebruikt is.....
Emuca
Emuca okt 25 '10
Eigenlijk wil ik wel even flink klagen... Want ik heb echt nergens zin in, schilderen wel, maar de verf is nog nat en mijn terpetine is op.... Tot op de druppel.. Argh... Ik kan eigenlijk nog wel 100 dingen bedenken die ik doen kan maar argh.. ik heb er geen zin in.
Lena
Lena okt 25 '10
jammer dat ik toestemming moet vragen om binnen te komen tongue
maw dat ik eerst de regeltjes moet accepeteren.....ik heb er zo,n hekel aan...

en ja tinne,dit topic is nav discussies hier gestart...

om die ruimte te behouden voor....mensen die de discussie niet uit de weg willen gaan....
zo is er ook nog een topic over vrijheid van meningsuiting...
ook heel belangrijk hier....en wat ik hier wel eens een beetje mis...
gast
gast okt 25 '10
Nieuwe topic misschien; wat is nu eigenlijk "vrijheid van meningsuiting"?
Marenubium
Marenubium okt 25 '10
lol...is die zaak met Wilders daarom niet gestart...?
gast
gast okt 25 '10
Wilders zijn naam is precies hoe hij is; Wild!
Marenubium
Marenubium okt 25 '10
yeah en het jachtseizoen is geopend tongue
ondergrond
ondergrond okt 25 '10
Wilders vind ik redelijk visionair...
gast
gast okt 25 '10
Visionair? In welk opzicht?
ondergrond
ondergrond okt 25 '10
De Islam bestaat niet in gematigde vorm en heeft zeer eenvoudig uitwas in extremistische patronen. Geweld is onder bepaalde omstandigheden goed. Volgens de Bijbel is dit nooit goed. Vandaar dat ik het bijzonder gevaarlijk vind voor een democratie. Geweld is vanuit mijn beleving ook nooit goed en verafschuw degene die denkt dat God dat wel prima vind. Nee, God zal dat zeker niet goed vinden, tenzij het dient jezelf te verdedigen...Ik ben er niet bang voor (angsthaas), maar wil graag in deze voorkomen dat het zich totalitair zal verspreiden....
gast
gast okt 25 '10
Daar ben ik nog niet zo zeker van. Lees het oude testament en het is niet anders dan moord en doodslag. God heeft ook toegestaan dat zijn enige zoon vermoord werd....
gast
gast okt 25 '10
Even nog een vraag tussendoor Ondergrond; zie jij God als een persoon?
ondergrond
ondergrond okt 25 '10
God heeft geen vaste vorm....
gast
gast okt 25 '10
God is ook geen afgescheidenheid, dus is God alles ook de dingen die jij niet goed acht.
ondergrond
ondergrond okt 25 '10
Ik ken God goed genoeg om te weten dat geweld alleen ter verdediging gebruikt mag worden. En door Jezus kunnen we naar God toe komen. Alhoewel ik God liever zelf direct aanspreek als ik bid. Het offer van Jezus was bedoelt uit liefde, hij wist dat hij zou worden vermoord...Daar kan ik jou parallel even niet in volgen...Oude testament staat idd bol van geweld, het was ook ten tijde van de Romeinen, dat was me een bruut, barbaars volk, totalitair....Ze hadden bijna de hele wereld veroverd..Behalve dan van de Batavieren (op de betuwe in Nederland !), daar konden ze het maar niet van winnen...
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki