Loading...
nl

het jakhalzencafé

JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 17 '09
Geen individuele ziel? Heb jij dus geen eigen identiteit? En heb je dan dus ook geen eigen ziel?
admin
admin sep 17 '09
*zucht*... smile
Cialara
Cialara sep 17 '09
ja "zucht" het lijkt wel een virus frown
admin
admin sep 17 '09
Sorry dat ik (mijn ego) met man en macht een mening probeer te vormen. Ik denk dat Nims wel gelijk heeft.

Maar eerlijk gezegd... heb ik er blijkbaar geen eigen mening over. Wel komen er altijd antwoorden en ideen bij me boven die weer nieuwe vragen oproepen.

Laat ik dat maar gewoon accepteren en loslaten.
gast
gast sep 18 '09
Vandag pissig op een buurvrouw die me wel even zou vertellen dat ik mijn hond niet mag trainen in de straat. Het is voor mij al heel lang geleden dat ik ook echt pissig was, en nu heb ik me laten gaan. Ze wilde niet naar mijn reden van doen luisteren en wilde het liefst dat ik meteen ophield omdat de hondjes van haar buren anders zo tekeer bleven gaan.
En die hondjes waren dus nu net het onderwerp van de training. Want de jongste van mij is daar zo op gebrand om er mee te vechten dat ik er niet normaal langs kan lopen. En dat levert mij weer een heleboel irritatie op. En dat was ik zat en wil nu voor eens en voor altijd Donna zo trainen dat ik er gewoon voorbij kan zonder al dat getrek en geblaf.
Er werd niet naar mijn reden geluisterd, ze zei nog net niet dat ik op moest rooten maar daar kwam het wel op neer. En toen ze ook nog eens begon over dat je dat toch niet doet in een woonwijk heb ik haar verteld dat je ook niet je hond los mag laten lopen in die zelfde woonwijk. Dit schoot ook weer in het verkeerde keelgat bij haar (wat ik wel snap want ik houd er ook niet van als mensen mij gelijk met iets terug meppen). Ik was dus helemaal pist-off en ben toch maar naar huis gegaan omdat ik het niet op Donna wilde afreageren. Wel even uitgeraast thuis, je wilt de woorden echt niet weten die uit mijn mond kwamen.
Gezijk ook altijd........
admin
admin sep 18 '09
Ja waar haal je het lef vandaan zeg.... laugh


By the way, toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen (met korte ei dus wink)
Heidelroos
Heidelroos sep 18 '09
Origineel bericht van: gast
Gezijk ook altijd........


Oooooch meiske toch...
Niet leuk..
Goed dat je jezelf terug hebt getrokken..
Dat is pas kracht..
Er niet langer op in gaan.. laugh

Dat verdient een knuffie..
Heidelroos
Heidelroos sep 18 '09
Origineel bericht van: Artemis
Laat ik dat maar gewoon accepteren en loslaten.


Geeft niets hoor...
Heb ik ook moeten doen..
En nu klets ik lekker niet meer over ngelenmensen en zielloze mensen met of zonder ziel..
We hebben allemaal één ding..
Dat is Bezieling voor het spirituele wink
Accepteer dát maar tongue

Liefs en sterkte met loslaten laugh
gast
gast sep 18 '09
Ik vond het zelf nogal zwak van mezelf dat ik mezelf liet verlagen tot een niveau waar ik al lang niet geweest was. Het was ws nodig om te weten dat ook dit nog tot de mogelijkheden behoorde die in mij zijn. Moet wel toegeven dat ik het niet geheel onprettig vond om mijn gal een keer op deze manier te spuwen. Het luchte in zekere zin wel op. Ben benieuwd of ik haar vandaag nog tegen kom smile
Islandlady
Islandlady sep 18 '09
He Syl, soms moet het er even uit. Zeker als ze zo onredelijk zijn en niet willen luisteren!

Ik vloog vanmorgen ook uit mijn slof. Die kleine zat al vanaf gisteren te zuchten en te steunen dat hij naar zijn vader wilde want er is hier niets te doen... hehe geen XBox en Computer. Kennelijk kunnen we ons niet meer vermaken met boekjes, verven, tekenen en spelletjes. Hij heeft zijn paps wel tig keer gebeld en die zei steeds nee (anders is natuurlijk ook het eind zoek) Gisteravond heeft pa kennelijk gezegd dan kom ik je morgenavond wel ophalen. Vanmorgen wilde mijnheer zijn bed niet uit want hij heeft een Field Trip en dat vindt deze jongenman niet leuk. Nou ik werd me toch boos. Hup je nest uit! Daar is hij wel van geschrokken want hij stond jankend onder de douche.
Alles was weer goed toen ik zijn vader gebeld had en zei dat ik hem dan wel kom brengen!
Pfffffff nog even 2 weken... dan zit ik in de buurt smile

En zo hebben we het allemaal wel eens dat we uit de slof schieten
Cialara
Cialara sep 18 '09
Yep! Ik had er ook zo een van de week. Een heel verwend jongetje dat het lef had om te klagen dat wij altijd ovenfrietjes hebben en geen gefrituurde frietjes, want die laatste zijn natuurlijk veeeeel lekkerder. Ik uitleggen dat die laatste ook veel slechter zijn en duurder en dat ik ook niet voor 1 persoon naar de patat zaak wil (wij hebben geen frituurpan namelijk). Maar hij was het er niet mee eens, je kunt dat toch wel halen voor mij? Toen heb ik gezegd dat ik ook gewoon aardappels kan koken (en dat vind hij helemaal vies) en dat hij mocht kiezen; of ovenfriet of gekookte aardappels... Hij is het er nog steeds niet mee eens frownHa, maar hij heeft geen andere keuze whistle

Ik word daar ook zo moe van, al dat gepiep over het eten! Ik ga dit weekend in staking (heb ik gezegd wink) Dan gaan ze zelf maar een keertje eten koken.....
admin
admin sep 18 '09
Origineel bericht van: gast
Ik vond het zelf nogal zwak van mezelf dat ik mezelf liet verlagen tot een niveau waar ik al lang niet geweest was. Het was ws nodig om te weten dat ook dit nog tot de mogelijkheden behoorde die in mij zijn. Moet wel toegeven dat ik het niet geheel onprettig vond om mijn gal een keer op deze manier te spuwen. Het luchte in zekere zin wel op. Ben benieuwd of ik haar vandaag nog tegen kom smile


Vind je dat echt zwak Syl?
Hoe had je het dan liever gedaan?
Wat deze dame naar je uitzond kreeg ze driedubbel terug, had ze jou rustig benaderd was jij ook veel rustiger geweest.
En af en toe gal spuwen is heel erg gezond hoor!
admin
admin sep 18 '09
Origineel bericht van: Islandlady
He Syl, soms moet het er even uit. Zeker als ze zo onredelijk zijn en niet willen luisteren!

Ik vloog vanmorgen ook uit mijn slof. Die kleine zat al vanaf gisteren te zuchten en te steunen dat hij naar zijn vader wilde want er is hier niets te doen... hehe geen XBox en Computer. Kennelijk kunnen we ons niet meer vermaken met boekjes, verven, tekenen en spelletjes. Hij heeft zijn paps wel tig keer gebeld en die zei steeds nee (anders is natuurlijk ook het eind zoek) Gisteravond heeft pa kennelijk gezegd dan kom ik je morgenavond wel ophalen. Vanmorgen wilde mijnheer zijn bed niet uit want hij heeft een Field Trip en dat vindt deze jongenman niet leuk. Nou ik werd me toch boos. Hup je nest uit! Daar is hij wel van geschrokken want hij stond jankend onder de douche.
Alles was weer goed toen ik zijn vader gebeld had en zei dat ik hem dan wel kom brengen!
Pfffffff nog even 2 weken... dan zit ik in de buurt smile

En zo hebben we het allemaal wel eens dat we uit de slof schieten


Ik schoot ook uit mijn slof gisteren. Ik weet best dat ik een bijzonder kind heb, maar dan hoeft ie nog niet altijd het laatste woord te hebben crazyDus hem even flink duidelijk gemaakt dat ík het voor het zeggen heb, en niet hij blush

Liefs,
M
gast
gast sep 18 '09
Origineel bericht van: Karin
Origineel bericht van: gast
Ik vond het zelf nogal zwak van mezelf dat ik mezelf liet verlagen tot een niveau waar ik al lang niet geweest was. Het was ws nodig om te weten dat ook dit nog tot de mogelijkheden behoorde die in mij zijn. Moet wel toegeven dat ik het niet geheel onprettig vond om mijn gal een keer op deze manier te spuwen. Het luchte in zekere zin wel op. Ben benieuwd of ik haar vandaag nog tegen kom smile


Vind je dat echt zwak Syl?
Hoe had je het dan liever gedaan?
Wat deze dame naar je uitzond kreeg ze driedubbel terug, had ze jou rustig benaderd was jij ook veel rustiger geweest.
En af en toe gal spuwen is heel erg gezond hoor!


Ach het had gewoon zo moeten gaan. Ik stond eerlijk gezegt van mezelf te kijken dat ik zo reageerde op haar. Normaal ben ik de rust en redelijkheid zelve wink
Lena
Lena sep 18 '09
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: Larapinta
Ja maar het vóelt ook zo. Stel dat ik geen Ziel heb, hoe heb ik dan mijn dierbaarste vriendin herkent uit een vorig leven als de Zielen elkaar herkent hebben? En hoe kan ik dan engelmens zijn ... dat klopt dan niet!!!


waarom heb je er dan moeite mee,als ik hier over door vraag..in de topics?
als mensen hier wat neerschrijven...waar je moeite mee hebt...
mag je dat toch laten weten...?
dit doe jij nu ook...?
verder ben ik er klaar mee...


larapinta graag geen pb hierover doe het maar open wat je kwijt wil....
liesanne
liesanne sep 21 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Ik schoot ook uit mijn slof gisteren. Ik weet best dat ik een bijzonder kind heb, maar dan hoeft ie nog niet altijd het laatste woord te hebben crazyDus hem even flink duidelijk gemaakt dat ík het voor het zeggen heb, en niet hij blush


Larapinta, ik vroeg me af t.a.v. je laatste opmerking: maak je hier een grapje of vind je dat ouders het voor het zeggen hebben?
Islandlady
Islandlady sep 27 '09
HELP! Gij zult niet doden!
Maar hell wat heb ik de neiging om de buurman hier nu gewoon zijn strot dicht te knijpen.
Ze zijn zo wie zo allemaal doof hier dus de radio of cd speler staat op hardst maar ik hoef toch niet mee te genieten van hel en verdoemenis?
De Buurmaan citeert hele stukken uit de bijbel en vervolgens is alles F**K Jezus en de rest.
Nu vindt hij het nodig om enorm inspirerende muziek op te zetten.
Ik heb echt moordneigingen.
Ga maar snel naar mijn appartementje om mn spullen een plekje te geven voor dat ik ook in Point Blanche beland maar dan op de verkeerde lokatie (gevangenis hehe)
admin
admin sep 27 '09
Je bent het nu wel kwijt?? Ik kan je niet verlossen van je buurman ... tongueMaar het kan je wel helpen dat je hier je frustratie even kwijt kan. En straks maar snel naar je appartementje ja!!!

Liefs en suc7 met je buurman nog even crazy
admin
admin sep 27 '09
Quote:
Larapinta, ik vroeg me af t.a.v. je laatste opmerking: maak je hier een grapje of vind je dat ouders het voor het zeggen hebben?


Dit lees ik nu pas.......en ja, ik heb het bij Hielke nog wel voor het zeggen. Die kan jammergenoeg niet voor zichzelf spreken. Is een hele andere situatie als bv met mijn dochter.

Marjan
admin
admin sep 27 '09
Je kunt de buurman natuurlijk ook even aanspreken.....
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki