Goh, wat is het al lang geleden dat ik nog hier ben geweest. Maar ik heb heus niet stil gestaan . Iedere week woensdag naar toneel repetities geweest ( heb ondertussen al heel veel figurantenrollen gehad + nog een klein tekstrolletje :D) Naast school (wat nu fantastisch loopt :D) ben ik ook weer terug begonnen aan het schrijven van kortverhalen. Ik heb het zelfs aangedurfd om een van mijn verhalen toe te sturen naar Pure Fantasy ( een Nederlands tijdschrift met allerlei verhalen over fantasy, science fiction en horror.) Het wordt spannend wat de uitslag gaat zijn
Momenteel ben ik bezig met het schrijven van "Het Assenmeisje" en zoals de tittel het al zegt is het een hervertelling van het bekende sprookje "Assepoester".
Buiten het schrijven ben ik ook bezig aan een iets groter verhaal "Kallista" wat zo een beetje elementen heeft uit "Assepoester" en "Sneeuwwitje" . Zo je ziet dat ik het heel druk heb
Maar niets weerhoud me ervan om nog eens een bezoekje te brengen aan mijn favoriete spirituele forum Maar genoeg over mij hoe gaat het met jullie?
Heel erg veel liefs
Niels