momenteel voel ik me erg verdrietig omtrent mijn werk. Ik werk bij de tuinen de vestiging waar ik officeel aangenomen ben (op 5 min loopafstand) is al sinds 18 September dicht er zou een week verbouwd gaan worden maar helaas werdt er asbest gevonden en sindsdien ligt alles op zijn kont om het zo maar even te zeggen. Er is al 2 keer beweerd dat er een asbestbedrijf in zou komen maar ik zie nog steeds geen beweging noch verandering. Dit duurt inmiddels nu bijna 7 weken. We worden zoveel mogelijk ingezet in andere filialen maar helaas voor mij heb ik tot Mei 2012 nog geen vast contract maar een nul uren contract. En de vaste contracten die krijgen voorrang en o uren contracten tsja.... als er eens ergens plek is maar de uren die ik had gaan dus allemaal naar de vaste contracten. Ik doe dit werk gewoon ontzettend graag en het maakt mij zeer verdrietig dat het op deze manier moet gaan. Ik heb 17 oktober voor het laatst gewerkt en ik verveel me gewoon ontzettend. Ik mis mijn werk
maarja helaas pindakaas het is dus niet anders..... ik hoop in hemelsnaam maar dat we voor het eind van het jaar nog open gaan maar tot nu toe lijkt dat whisfull thinking
Een ander aspect is ook nog hoe ik dit financieel moet gaan overleven zonder werk want geen werk is geen geld
En ander werk zoeken is ook geen optie ten eerste niet omdat ik geen vaste dagen en uren op kan geven en tweede niet vanwege het feit als met de nadruk op als ik opgeroepen wordt moet ik natuurlijk wel beschikbaar zijn
Al met al ben ik momenteel dus niet erg happy
Moon