Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast okt 8 '11
Serenity lief van ja maar ook dat is iets dat we allemaal los moeten laten; het willen "helpen" om het weer "goed" te laten zijn. Het komt vanzelf weer goed. Al is het soms de vraag of het dan is zoals we gehoopt hebben ;-)

Cialara dikke knuffel terug al is het misschien dat ik het zelf even hard nodig heb. Desalniettemin is ie ook voor jou hoor. Je had het trouwens al getekend toen in Katwijk, die keel chakra die anders was....
Serenity
Serenity okt 8 '11
Dat is waar Gast, maar toch "hoop doet leven" denk ik toch wel.
Maar de ups&downs hebben we nodig om te kunnen functioneren, te leven, te groeien, te evolueren etc.
Trouwens wat een mooie icoon heb je daar, mooi 3D effect met dat prachtige licht.

Bahhh zeg wat een vies grauw weer ik kruip nog even mijn bedje in!
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 8 '11
laughHet is stralend weer, hoor!
hier tenminste dan smile
maar ik heb genoten van de zonsopkomst... mooi oranje...
een keer zonder fototoestel...
een wijze les geleerd!... ik verschuil me achter mijn fototoestel
ik heb er energie van gekregen, van het genieten...
al was het wel erûg koud, moet ik zeggen
groetjes moonflowertje
Groene_heks
Groene_heks okt 9 '11
F*ck my ex....
Sorry moest er even uit, ik weet dat ik liefde moet sturen maar dat gaat echt even niet, wat een ontiegelijke kl**thommel...grrrrrrr
Emuca
Emuca okt 9 '11
Drukte in mijn hooffdddd... Dinsdag presentaties en woensdag beoordeling. Druk drukkk.. Dan alleen nog assessment en de periode is weer voorbij.
gast
gast okt 9 '11
Karin, is hij niet jaloers dat jij een ander hebt? Ik weet dat dat heel rare dingen kan doen met een mens. Maar ook dat gaat gelukkig weer voorbij dus ik hoop voor je dat als het dit is dat het snel over is. Voor hem is het overigens ook geen pretje, dat weet ik helaas uit eigen ervaring.
Dikke knuffel voor jou. En blijf het er vooral uitgooien ookal zijn de woorden die je gebruikt niet zo netjes ;-) het lucht wel op.
gast
gast okt 9 '11
Waar is mijn bloempje nu weer gebleven? Snap er niets van :-(
Tatora
Tatora okt 9 '11
hey hey ;kom ff piepen,geen pc thuis ,dus kan niet zo even naar hier komen ...snif;.
mis et wel hier ...
zijn terug aan de kust al eventjes...was zaaaalig met het mooie nazomer weertje..maar nu is het triestig hoor..
"lekker" oorontsteking en grieperig...
hmmm..transformatie?...
ok<;;;veel liefs een een warme herfst knuffel X
Groene_heks
Groene_heks okt 9 '11
Je hebt gelijk Gast...ik zal het even aanpassen, maar meneer gaat wel heel ver....
Groene_heks
Groene_heks okt 9 '11
Ow kan nie meer, kan een van de moderators misschien piepjes neerzetten? het staat er inderdaad niet echt netjes..
Emuca
Emuca okt 9 '11
Will dooo

edit: ah.. iemand was me al voor.
Serenity
Serenity okt 9 '11
Gedaan! ^^
Pieper de piep nog an toe!

wink
gast
gast okt 9 '11
Het is te begrijpen van twee kanten....Been there done that.
Maar leuk is anders iid.
gast
gast okt 10 '11
Oh ik wordt helemaal gek van mijzelf. Wat een stomme gedachten kan een mens hebben. Af en toe weet ik gewoon echt niet hoe ik er mee om moet gaan. Moet ik er aan toegeven, er tegenin gaan, loslaten.....Het zal het laatste wel weer zijn. Ik mag gewoon geen verwachtingen hebben van niets niet. Daar komt het volgens mij gewoon op neer. Onder tussen is er wel een ego dat loopt te stuiteren en mij helemaal gek maakt. Wat moet ik hier mee???
Groene_heks
Groene_heks okt 10 '11
Laat het binnen en bekijk het van alle kanten en dan nog een keer van binnenstebuiten als je me snapt.
Verwachtingen hebben is misschien niet zo slim, die komen meestal niet uit, verwacht wat je mag verwachten, wat het universum je wil geven en verklaren en laat het dan los.

Jeumig vraag me af of ik zelf wel snap wat hier staat smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 10 '11
Sommige dingen zijn niet te omzeilen...
je kan ze niet blijven negeren...

vandaag heb ik de hele dag liggen slapen shocked
(schaam, schaam)
Maar... het heeft me wel goed gedaan...

groetjes moonflowertje wink
gast
gast okt 10 '11
Ik snap je hoor! Maar moeilijk is het wel. Ik weet dat het iets van mijzelf is en dat ik het niet een ander aan mag rekenen. Maar het is zo verdomdes moeilijk. En tja verwachtingen; mag je verwachten van anderen dat ze jou net zo behandelen als jij hen? Want dat is het enige wat ik verwacht.....
Ik weet dat het me ook nog steeds hoog zit dat ik in de ogen van mijn moeder nooit diegene ben geweest die zij graag had willen hebben. En dat voert denk ik ook de andere dingen aan die nu spelen. Het is echt tijd voor grote schoonmaak. Eerst van mijn overtuiging af dat ik het wel allemaal zo goed doe.
Groene_heks
Groene_heks okt 10 '11
Nee je kunt en mag niet verwachten van anderen dat ze jou hetzelfde behandelen als dat jij hen behandeld.
Houd wel de overtuiging vast dat je het allemaal goed doet, want dat doe je!! Dat anderen denken dat je dat niet doet mag je loslaten, is niet belangrijk!!
Zolang jij vanuit liefde en de juiste intentie (en dat doe je als je liefde gebruikt) handeld, handel je altijd goed.
gast
gast okt 10 '11
Tja je hebt gelijk. Maar het is toch nog steeds verdomdes moeilijk om te accepteren dat het nu even niet zo is. Gek genoeg heb ik er anders nooit last van want ik merk gewoon aan alles dat ik terug krijg wat ik uitzend. Maar waarom is het dan zo anders bij mijn tz?
Groene_heks
Groene_heks okt 10 '11
Mega spiegel lieverd smile

http://www.droomvrienden.nl/tweelingzielen_informatie.html

Dit is geknipt en geplakt, ik las het al een aantal weken geleden en het voelde heel herkenbaar voor mij.
Ik heb geleerd dat samen met je tz heel zaligmakend wordt gezien maar zeker geen peuleschilletje is.
Lees het eens door, ik heb er veel aan.

(geknipt en geplakt omdat ik voel wat je bedoelt en geen idee heb hoe ik zoiets in eigen woorden kan neerzetten)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki