Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Serenity
Serenity sep 4 '11
Ahhh dank jeeee wat lief en idd zo voelt het wel aan... en net heb ik een soort openbaring gehad over een jongeman die mijn licht zag zoals ik was ,
Maar goed het is eg laat... of vroeg!! ^^ En heb te veel gedronken hoor!!
Maar het was zo bijzonder dat ik opstond en begon met typen!!
Groene_heks
Groene_heks sep 4 '11
Huh? Serenity is Miri?

Had dat effe gezegd dan..
New Moon
New Moon sep 4 '11
Hoi!
Ik kom even hier online om mijn "gezicht" te laten zien.
Heb dus iedereen incl. mezelf voor de gek gehouden over mijn identiteit.

Ik wilde hier graag even St. Germain channelen:

"De award voor *beste spirituele forum in Europa*
gaat naar Merudi: altijd vernieuwend, verhelderend, en vergaand (note: diepzinnig)."

Persoonlijk heb ik me hier altijd al thuisgevoeld, ookal ging het even wat minder.
Leuk om jullie ware identiteiten te zien ontvouwen.

Ik ben hier namens vertrouwen (een vriendin) en waarheid (mijn zusje).
Omdat zij niet zo van "zweverigheid" houden (zeggen ze), is het hier niet altijd even gemakkelijk.
Gelukkig komt daar nu dus verandering in.

Ik wil nog even persoonlijk iedereen bedanken, en dan met name:

- Groene Heks (voor kritisch inzicht en steun)
- Gast (voor de belichaming van Vrijheid, altijd zeer inspirerend)
- Emuca (een leeftijdgenootje!)
- Miri (wat prachtig dat jij Serenity blijkt te heten! Vind ik heel erg passend. Hoop dat het ook goed gaat met je zoontje :))
- MoonFlowertje (mijn persoonlijke bloempje en vriendin uit de Flower Power tijd)

En tot slot:
- Nims (de aardigste, duidelijkste en meest gegronde spiritueel leider die ik ken op internet.)

Bedankt Nims voor het opzetten van deze website, het zal wel steeds drukker gaan worden de komende tijd ;-)

Veel liefs,

New Moon a.k.a. Venus shocked
(ik was zelf ook heel verbaasd over mijn ware identiteit, totdat ik Mars ergens vond op een festival :P)

P.s: Moonflowertje, die vriend van dat dromentopic bleek de Oude Dood te zijn. Geen goed partner voor me, dus.
Gelukkig is de nieuwe dood veel zachtaardiger.
Heb haar gezien bij Schiphol, het is een meisje in een Rolstoel, ze keek en voelde lief aan, en niet kwaadaardig.
p.s2: De nieuwe dood komt vooral van te veel of te weinig eten.
Groene_heks
Groene_heks sep 4 '11
Weer een andere naam...lolz..ik raak in de warrrr smile

Ik heb ook wel een en ander van jou opgepikt New Love, zo helpen we elkaar weer verder xxx
Serenity
Serenity sep 4 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Huh? Serenity is Miri?

Had dat effe gezegd dan..

Ik had daar geen behoefte aan deze naam is iets wat ik meer voor mezelf deed.

Maar ik begrijp je wel hoor, en voor de duidelijkheid was het handiger. smile
Claire
Claire sep 4 '11
Moe en daardoor wat chagrijnig en prikkelbaar.
Met deze keer wat minder geduldig om iets uit te leggen aan mijn vader. Had zijn eigen verhaal in zijn hoofd en daardoor moeilijk te bereiken. mijn lief ging 'mee uitleggen' en de chaos was kompleet. Vermoeiend. frown
Emuca
Emuca sep 4 '11
Hihi smile
Serenity
Serenity sep 4 '11
OMG Clair dat vlindertje heeft vet ADHD, poeh he kan je niet en ander avatar nemen!! ^^

En het lijkt me heel energie vretende situatie te zijn geweest,naar dat je niet gehoord werd, ik weet er alles van !! ^^
Je zou kunnen bedenken hoe je het de volgende keer toch kan vertellen wat je wilt maar goed dat wil niet gegarandeerd zeggen dat er daadwerkelijk naar je geluisterd word maar wellicht dat de situatie minder escaleert en dat je je emoties meer in de hand kan houden die erbij komen spelen.
En mislukt het, ach dan weet je van jezelf dat je je best hebt gedaan... smile
Claire
Claire sep 4 '11
Serenty, raak je door mijn mooie vlinder overprikkeld? Vond het juist grappig deze avatar. Hij kan elk moment voor zijn vrijheid kiezen...... smile
Serenity
Serenity sep 4 '11
Ja echt! idd en ik krijg er gewoon een naar gevoel van soort misselijk! ^^
Serenity
Serenity sep 4 '11
Zo da's beter!!
Claire
Claire sep 4 '11
Het gaat maar een enkele keer zoals het vanmorgen ging. Mijn vader is 86 jaar en soms gaat het te snel voor hem en dan begrijpt hij en voelt zich niet begrepen. Hij gaat reageren vanuit zijn emotie en dan kom je er niet meer doorheen en hij denk dan dat ik hem niet begrijp dus blijft in zijn 'verhaal' hangen. Je bent op zo'n moment kind. grinMet een stapje terug gaan in het verhaal, engelgeduld en je antwoord wat anders formuleren, komt het meestal goed, maar als ik niet uitgerust ben, wordt ik wat ongeduldig wat een averrechtse werking heeft op hem.
Claire
Claire sep 4 '11
Oke Serenity, zal het morgen veranderen.
Het is niet goed als jij er misselijk van wordt. smile
Tatora
Tatora sep 5 '11
slaap lekker iedereen,vandaag/gisteravond dus een rap gemaakt met mijn zoon,een begin ervan tenminste...hihhi
en hij zat t meest op pc dus,aangezien ik bij hem logeer...
wel leuk dat nu mijn zoon en dochter ook hier zijn beland...
veel liefs X mooie dromen!
niels
niels sep 5 '11
ooh dat ben jij dus Miri ik bedoel serenity laugh
mooie naam een enorm mooie avatar laugh
niels
niels sep 5 '11
@MoonFlowertje ,dank je laughnu ben ik hier wel goed aan het blozen:D
Emuca
Emuca sep 5 '11
Wat een slechte nacht... Nachtmerries, een jankende kitten bij me en koppijn van hier tot ginder... Dit gaat een heel lange dag worden... Gelukkig ben ik vrij van werken!
Claire
Claire sep 5 '11
Sterkte vandaag, hoop dat je hoofdpijn gauw zakt.
Goed geslapen, het geluid van een stortbui werkt ontspannend! smile
Serenity
Serenity sep 5 '11

Origineel bericht van: new love
- Miri (wat prachtig dat jij Serenity blijkt te heten! Vind ik heel erg passend. Hoop dat het ook goed gaat met je zoontje :))

Origineel bericht van: niels
ooh dat ben jij dus Miri ik bedoel serenity laugh
mooie naam een enorm mooie avatar laugh

Tanks Niels& New love!
Ja dit voelde goed aan en er is een hele foto reportage van modellen die onderwater dansen, mooi joh!
Kenvin Pinardy Photography

Ja met Ukkie gaat het goed en de verstandhouding met zijn pa en ik ook heeel goed en vriendschappelijk!
We gaan genoeg dagjes uit en eten bij elkaar, van mijn kant heel platonisch! ^^

Vandaag voel ik me goed, lekker mijn wasgoed te drogen gehangen en de radio aan!
Tatora
Tatora sep 5 '11
zo,daar ben ik dan eventjes..hihih....kom ni veel op pc,aangezien ik nog bij zoon ben nu..en ja ..die wilt er ook op natuurlijk..
moet eigenlijk de was doen vandaag,maar hmmm....weet ni of ik er zin in heb vandaag;.
de zon schijnt,af en toe toch,en er is behoorlijk windje,maar ja,dat is vaak aan de kust hey..
plus,dat zoon laptop heeft,en ik heel moeilijk vind om op zo n "klein" toetsenbord te tikken...
liefs X

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki