Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Groene_heks
Groene_heks sep 1 '11
Hier ook veel verandering smile
Verwarrend dus ja af en toe lekker uitwapperen werkt zo goed xx
Beschermengel
Beschermengel sep 1 '11

Jaa lekker wapperen heerlijk is dat!

Ik ga vandaag naar de begraafplaats, mijn moedertje is jarig en morgen is het alweer 16 jaar geleden dat mijn kind is weggegaan.
Ze liggen vlakbij elkaar dus ik ga zometeen met mijn zussen en broer een bloemetje leggen en daarna iets eten in een restaurant. Zo zien we elkaar weer eens, het is altijd weer fijn om elkaar te zien en het is mooi weer ! smile
Serenity
Serenity sep 1 '11
ik wens je veel kracht en liefde toen lieve BE.

Ik heb net een wortel kanaal behandeling gehad en de verdoving is nog niet uitgewerkt dus alles voelt raar aan.
Sabkes
Sabkes sep 1 '11
Vandaag voel ik me goed. Dankbaar ook voor hele kleine dingen. Het is prachtig weer.... Wat kan een mens zich nog meer wensen.
Beschermengel
Beschermengel sep 1 '11

Dankje wel Miri

En al een beetje bekomen van de tandarts smile
Beschermengel
Beschermengel sep 1 '11


Ja Sapkes het was ook erg mooi weer vandaag, heerlijk eindelijk de zon weer! smile
Serenity
Serenity sep 1 '11
Origineel bericht van: Beschermengel

Dankje wel Miri

En al een beetje bekomen van de tandarts smile

Ja hoor het viel reuze mee en en heb zelfs geen echte pijn gehad.
Ben deze middag lekker wezen fietsen naar Ikea toe en daar een hapje gegeten en mijn Uk is voor het eerst Smålland geweest maar de pieper deed raar die we meekregen en ik dacht de batterij is op dus ging ik terug.
Toen vroeg ik aan Uk of hij wilden blijven of gezellig meeging fruit eten en fristi drinken, nou hij ging liever met zijn mama mee dan daar blijven hihi.
En boven in het restaurant zag hij de psp3 (gamespel) staan en samen met zijn paps ging hij spelen en ondertussen ging ik erbij zitten om hem zijn fruit te voeren hahaha Hoe bedoel je verwent! ^^
Ik vind mezelf de laatste tijd een veel leukere moeder geworden, komt omdat ik alles zelf moest doen en zelf moest invullen en dus ook zelf moest bepalen wat ik wilden voor mijn Uk, en dat was naast het opvoeden ook gewoon genieten van die kleine man, het is zo'n lekker jong!
Ik heb best wel een aardig goed leventje en bereikt, ik ben echt gelukkig!
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 2 '11

Waarschijnlijk gaan we een hele mooie herfst krijgen tongue
met mooie dagen... en een hoop wind!
Ik ben natuurlijk geen pelleboer, of piet paulusma...
maar na deze zomer, moet er eigenlijk wel een beetje mooi weer komen... anders raken we ontregeld toch?
voor mijn gevoel gaat de winter beginnen!... de bomen buiten laten het blad vallen, ( al bijna 3 weken)
ik heb al hazelnoten gevonden vandaag!! smile

of is dit een nieuwetijds- versnelling?
ach... wat maakt het ook uit smile
groetjes moonflowertje!
Groene_heks
Groene_heks sep 2 '11
Moeder Aarde is al jaren van slag, voorjaar begint een stuk eerder, dus begint herfst ook eerder.
Ik hoop ook op veel wind, zaaaalig om weg te waaien:0
Tatora
Tatora sep 2 '11
amaaai!..hel raar!..ik plaats een "lang" verhaal over de vader van mijn dochter...ik ben klaar,ga terug naar het forum,en bij alle onderwerpen staan er kosmische getallen,alsof ik nog geen één ding ervan gelezen heb!!..heeel vreemd hey!!...
tjonge... over "aanwezigheid" gesproken!..
ik had het vanavond met "vriend" "toevallig" over de vader van mijn dochter,en dat ik veel gehouden heb van hem,en nog steeds eigenlijk.. en hij zei;.maar waarom zijn jullie dan niet bji elkaar gebleven?;..Omdat we beide een afzonderlijke weg te gaan hadden zei ik..
en ..zei ik..ik zou blij zijn mocht ik zo een engel/ziel/man weer tegen komen in dit leven,waar ik een Vaste relatie mee zou krijgen..
Mischien gebeurt dat wel zei "vriend" toen.
ergens heb ik altijd gehoopt dat ...omdat tijd toch relatief is,hij met terugwerkende kracht ,weer in mijn leven zou verschijnen of zoiets...begrijpen jullie het?...
Enfin..
Liefs X....
niels
niels sep 2 '11
hallo allemaal laugh

School is weer begonnen en hoe het ook zij heb ik er een veel beter gevoel over laughVolgende week woensdag is het de eerste vergadering voor het schooltoneel dus ik ben enorm nieuwsgierig naar welk toneelstuk ze gaan spelen ,hopelijk een verhaal waarin ik mij volledig kan verliezen laughmaar dat valt dan nog te bezien.
Ik ben nu in zo een goed boek aan het lezen, het noemt de nevelen van Avalon, en rara het gaat over de Keltische maatschappij laugheigenlijk meer over de verdwijning van de godin-cultuur en de overname van het christelijke geloof.
De Keltische godsdienst blijft mij zeer na aan het hart, soms voelt het zelfs alsof ik vroeger zelf een belangrijke priesteres was geweest laugh

Heel veel liefs
Niels
Serenity
Serenity sep 2 '11
Oke ik dacht er zit een mug op mijn wang, sla ik, bleek het de de wang te zijn waar ik een wortelkanaal behandeling had gehad van de week...... niet zo slim frownL.O.L.
Tatora
Tatora sep 2 '11
Origineel bericht van: even naamloos
Oke ik dacht er zit een mug op mijn wang, sla ik, bleek het de de wang te zijn waar ik een wortelkanaal behandeling had gehad van de week...... niet zo slim frownL.O.L.

ow ow ..ja ,dat zal niet echt fijn gevoeld hebben..
pffff...hopelijk niet Te pijnlijk?
Tatora
Tatora sep 2 '11
Origineel bericht van: niels
hallo allemaal laugh

School is weer begonnen en hoe het ook zij heb ik er een veel beter gevoel over laughVolgende week woensdag is het de eerste vergadering voor het schooltoneel dus ik ben enorm nieuwsgierig naar welk toneelstuk ze gaan spelen ,hopelijk een verhaal waarin ik mij volledig kan verliezen laughmaar dat valt dan nog te bezien.
Ik ben nu in zo een goed boek aan het lezen, het noemt de nevelen van Avalon, en rara het gaat over de Keltische maatschappij laugheigenlijk meer over de verdwijning van de godin-cultuur en de overname van het christelijke geloof.
De Keltische godsdienst blijft mij zeer na aan het hart, soms voelt het zelfs alsof ik vroeger zelf een belangrijke priesteres was geweest laugh

Heel veel liefs
Niels

zaaalige stof hey,Niels..wauw..kan ik ook zo in opgaan..
en is ook wel toepasselijk in deze tijd,waarin de Godin juist aan het terugkomen is ..
hoop ook voor je dat je een fijne rol krijgt in schooltoneel.
ik heb zelf vroeger eens ,toen mijn dochter op een steinerschoolzat,Helena gespeeld,en de alombekende Midzomernachts droom van onze goeie ouwe shakespeare..
was zaalig om te doen,zeker met de groep ouders samen waar we ook bevriend mee waren..
niels
niels sep 3 '11
Oooh Tatora dat moet inderdaad fijn zijn geweest om te spelen laughIk ben een fan van Shakespeare ,ik vind zijn tragedies en komedies echt de moeite waard om te lezen laugh
Ik vind het boek fantastisch en gelukkig genoeg bestaan er veel vervolgen op het boek laughhet geloof in een godin betekend enorm veel voor mij . Vroeger zelfs toen ik jonger was en dingen begon te lezen over Wicca vond ik het geloof in een godin en een god veel aannemelijker dan dat er 1 god bestaat. Uiteindelijk valt het allemaal tot dezelfde soort van bron of energie te herleiden, maar voor mij klinkt het op dit moment in dit leven gemakkelijker om het voor mezelf begrijpelijker te maken en geloof me ik betreur hoe de katholieke godsdienst in het verleden en heden heeft gehandelt en handelt . Maar ik ga hier niet verder op ingaan ,zeker niet in dit topic laugh

Heel veel liefs
Niels
Tatora
Tatora sep 3 '11
snap je helemaal ,lieve Niels..
over de God/Godin kwestie;.
maar,hihih,inderdaad....is beter in en ander stukje van forum..
veel liefs terug en dikke knufffs X
Serenity
Serenity sep 3 '11
Origineel bericht van: Tatora
Origineel bericht van: even naamloos
Oke ik dacht er zit een mug op mijn wang, sla ik, bleek het de de wang te zijn waar ik een wortelkanaal behandeling had gehad van de week...... niet zo slim frownL.O.L.

ow ow ..ja ,dat zal niet echt fijn gevoeld hebben..
pffff...hopelijk niet Te pijnlijk?

Nuuuuuh!!! was eigenlijk wel grappig! ^^
Tatora
Tatora sep 3 '11
hihih..ok dan! gelukkig maar..
ikke ga pc uit doen.
voel me beetje leeg,en tegelijk triest..
raar unheimlich gevoel;.
slaap lekkertjes lieverds X
Serenity
Serenity sep 3 '11
En Tatora heeft een nachtje nachtrust je goed gedaan?
Ik je dromen verwerk je een boel zo heb ik gelezen. ^^
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 3 '11

Ow... ik maar denken wie is die Serenity? smile
tongueeen AHAaaaah!! moment smile
Miri~ mooie keuze!
tenminste ik vertaal het dan als het reine en pure van de mens...
@Niels... Goed man!
dat je weer vol goede moed naar school toe gaat...
ook dat je vanaf het moment dat je de tegenslagklap kreeg (die je al voelde hangen) Het achter je gelaten hebt, en positief weer verder bent gegaan! dit staat echt voor levenswijsheid!
niet bij de pakken neer zitten,
Maar meteen de kracht weer opgepakt hebt om verder te gaan! RESPECT!!
@Tatora,ik begrijp niet zo goed, wat je bedoelt met "kosmische getallen"??
Over wat die vriend zei: Ik ben er van overtuigd, dat je de mensen die dichtbij je staan in je leven, ook in het hierNUmaals een belangrijke rol spelen... Op de 1 of andere manier ben je verbonden! soms kom je ook wel eens mensen tegen, die je eigenlijk al eeuwig kent! het klikt meteen, hebt meteen een sterke band... dit kan heel goed een "familie"band zijn
en of het nu daar is( hiernamaals) of hier (hiernumaals)
tijd is iets van hier... eigenlijk bestaat er geen tijd,
uiteindelijk komen we toch allemaal samen... en smelten tot 1
smiledat geloof ik dan shocked
groetjes moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki