Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Eruan
Eruan mei 10 '09
Richie, dat klinkt niet lekker, maargoed plezier is ook erg belangrijk!

Klinkt erg gezellig Karin! Maken ze ook geen ruzie op moederdag? Proberen wij namelijk niet te doen... wink

Wat bijzonder Helma! Ik wist helemaal niet dat zoiets kan...
Wens Sandra veel plezier daar in Ameland!

Ik ben vandaag ook een beetje moe, ik moet vanavond maar vroeg naar bed gaan. Ik moet alleen nog een boek voor Engels lezen, ik moet dinsdag namelijk een Essay schrijven, maar eens even zien hoe dat gaat, essays schrijven is namelijk nogal moeilijk, mijn gedachten schieten altijd alle kanten uit...
Vandaag was het erg gezellig bij mijn familie! We hebben lekker een potje gevoetbald, en gezellig zitten kletsen! Dat kan ook niet anders met dit mooie weer!
Emuca
Emuca mei 10 '09
Haha, vandaag een echte familiedag bij iedereen. tongueIk heb voor mijn mams gekookt (jaja... deze doodsengel blijkt een kooktalent te hebben) en ben met mijn vriendin meegeweest naar haar oma. tongue
Eruan
Eruan mei 10 '09
Gezellig! Wat heb je gekookt?

Ik heb ook gekookt voor mijn moeder(en broertje en vader) samen met mijn zusje, goed voor de band tussen mijn zusje en ik, we verschillen namelijk nogal...
Emuca
Emuca mei 10 '09
Ik heb mijn zusje ook gedwongen te hlpen, aangezien ze altijd zegt dat ze het niet kan.

Ik heb een soort reuze omelet gemaakt met krieltjes, chorizo en ui. Met daarbij een salade met ijsbergsla, tomaat en een dressing. :3
Richie Richard
Richie Richard mei 10 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Richie, dat klinkt niet lekker, maargoed plezier is ook erg belangrijk!

Klinkt erg gezellig Karin! Maken ze ook geen ruzie op moederdag? Proberen wij namelijk niet te doen... wink

Wat bijzonder Helma! Ik wist helemaal niet dat zoiets kan...
Wens Sandra veel plezier daar in Ameland!

Ik ben vandaag ook een beetje moe, ik moet vanavond maar vroeg naar bed gaan. Ik moet alleen nog een boek voor Engels lezen, ik moet dinsdag namelijk een Essay schrijven, maar eens even zien hoe dat gaat, essays schrijven is namelijk nogal moeilijk, mijn gedachten schieten altijd alle kanten uit...
Vandaag was het erg gezellig bij mijn familie! We hebben lekker een potje gevoetbald, en gezellig zitten kletsen! Dat kan ook niet anders met dit mooie weer!

Nah dat was niet alles wat me gek maakte. Dat was alleen de druppel dat de emmer deed overlopen. Nee, er waren zoveel aanwezigheden, en dan bedoel ik niet de mensen. Ze waren allemaal zo fries koud.. Het waren er echt een stuk of 200. Ik kreeg gewoon bijna een beroerte. Gelukkig heb ik het kunnen onderdrukken met wat aspirientjes daar.. Maar echt geweldig voelde ik me niet. Alsnog het beste van gemaakt. Christina ging lekker dansen op het podium. Gek genoeg beter dan alle andere dansers, die ingehuurd waren. Maar dat kan ook gewoon zijn omdat ik gek op haar ben >.<. En ik ben blij! Ze is kleiner dan ik! En weer minder: Haar vriendin is net 1 cm groter dan mij, dang.. Ik wou me eens groot voelen..

Maarja, was verder een geslaagde feest. Ik heb de aanwezigheden op een grote afstand kunnen houden. Meer kon ik niet doen, als ik ze allemaal ging bestrijden was ik nu nog niet klaar, en dat red ik ook niet.
Eruan
Eruan mei 10 '09
Klinkt erg lekker!
Ik heb ook salade met ijsbergsla gemaakt wink

Haha, zusjes dwingen is ook wel grappig, heeft ze wel geholpen uiteindelijk? Of heeft ze het eten geruineerd...

Mijn zusje en ik hebben altijd moeite met wie wat doet, ik doe alles tegelijk en zij alles een voor een en kan slecht tegen mijn chaotische manier van werken. Maar vandaag ging het samen erg goed!

@ Hakuoro: Dat klinkt echt niet lekker zeg! Maargoed dat je het kon onderdrukken en niet instortte!
Hoe lang ben je eigenlijk?
Emuca
Emuca mei 10 '09
Zij mocht de sla maken. Ze is ook zo'n figuur dat alles een voor een doet, terwijl ik alles tegelijk kan doen. Maarja, ze is nog heel voorzichtig en durft niet zo goed. Ik vind koken wel lekker.. soms.. als ik me echt heel klote voel.. ga ik cake bakken. Ja, ik weet het... het klinkt dom.. maar ik ga met bakpoeder in de weer.
Eruan
Eruan mei 10 '09
Haha, een beetje als mijn zusje dus! Mijn zusje durft wel goed te koken, we houden er allebij erg van... smile
Cake bakken helpt erg goed, dat doe ik ook graag! Of brownies om daarna in je eentje helemaal op te eten...
Richie Richard
Klinkt erg lekker!
Ik heb ook salade met ijsbergsla gemaakt wink

Haha, zusjes dwingen is ook wel grappig, heeft ze wel geholpen uiteindelijk? Of heeft ze het eten geruineerd...

Mijn zusje en ik hebben altijd moeite met wie wat doet, ik doe alles tegelijk en zij alles een voor een en kan slecht tegen mijn chaotische manier van werken. Maar vandaag ging het samen erg goed!

@ Hakuoro: Dat klinkt echt niet lekker zeg! Maargoed dat je het kon onderdrukken en niet instortte!
Hoe lang ben je eigenlijk?

ik ben 1.72 m tonguekzou liever rond de 1.80 zitten.. maarja..
Eruan
Eruan mei 10 '09
Zullen we ruilen? Ik ben 1,80... tongue
Richie Richard
Ik vind het prima! Mag je meteen die brok in mijn keel hebben.. (opgekropte emoties ofzo.. geen idee wat ik er mee moet.)
Eruan
Eruan mei 10 '09
Haha.. tongueNee die hoef ik dan weer niet.. wink
Kan je jezelf niet heel erg aan het lachen maken, gewoon de slappe lach krijgen? Dan voel je je daarna erg opgelucht! En anders helpt een potje janken toch het beste... wink
Ik maak mezelf meestal aan het lachen is net wat leuker tongue

Speel je een muziekinstrument? Anders kan je ook even flink gaan spelen improviseren en alles eruit gooien.. smile
admin
admin mei 11 '09
Mega slecht geslapen, zere rug cry
Fijne week voor je dochter Helma!
En leuk dat jullie voor je moeders hebben gekookt!

Nou bekvechten doen ze wel op zijn tijd hoor en ook op moederdag, hoort er gewoon bij.
Emuca
Emuca mei 11 '09
Goeiemorgen iedereen... Ik heb wel okee geslapen vannacht, wel raar gedroomd, maargoed. Ik voel me wel okee :3
Richie Richard
Richie Richard mei 11 '09
Haha.. tongueNee die hoef ik dan weer niet.. wink
Kan je jezelf niet heel erg aan het lachen maken, gewoon de slappe lach krijgen? Dan voel je je daarna erg opgelucht! En anders helpt een potje janken toch het beste... wink
Ik maak mezelf meestal aan het lachen is net wat leuker tongue

Speel je een muziekinstrument? Anders kan je ook even flink gaan spelen improviseren en alles eruit gooien.. smile

Ik bespeel de keyboard. En ja.. dat doe ik wel.. Maar het klinkt niet echt, vooral omdat ik geen noten kan lezen. Ik moet alles bij oor spelen.
Natalie1986
Natalie1986 mei 11 '09
Goedemorgen!

Ik heb ook heeeeeeeeeeerlijk geslapen! altijd leuk om te dromen vind ik dan!
Eruan
Eruan mei 11 '09
Hoihoi!

Ik heb niet zo lekker geslapen, had eerst jeuk, en daarna was ik niet moe meer... En toen vannochtend ging de wekker af en had ik voor mijn gevoel net een uurtje geslapen dus dat was wel weer jammer...

@Hakuoro: Gaat het weer een beetje of zit de brok er nog steeds?
Keyboard kan ik ook en saxofoon, blokfluit, klarinet en een beetje dwarsfluit... winkIk kan wel noten lezen en dat is een groot voordeel! Wanneer je het wel zou willen leren kan je ook de noten op de toetsen schrijven... smile
@ Karin: beterschap met je rug! smile

Zelf moet ik vandaag trouwens nog naar de chiropractor, gaan ze weer even mijn rug rechtzetten. Stom geval ook... Ik vind het altijd behoorlijk eng wanneer de nek gekraakt wordt...
Richie Richard
Richie Richard mei 11 '09
Hoihoi!

Ik heb niet zo lekker geslapen, had eerst jeuk, en daarna was ik niet moe meer... En toen vannochtend ging de wekker af en had ik voor mijn gevoel net een uurtje geslapen dus dat was wel weer jammer...

@Hakuoro: Gaat het weer een beetje of zit de brok er nog steeds?
Keyboard kan ik ook en saxofoon, blokfluit, klarinet en een beetje dwarsfluit... winkIk kan wel noten lezen en dat is een groot voordeel! Wanneer je het wel zou willen leren kan je ook de noten op de toetsen schrijven... smile
@ Karin: beterschap met je rug! smile

Zelf moet ik vandaag trouwens nog naar de chiropractor, gaan ze weer even mijn rug rechtzetten. Stom geval ook... Ik vind het altijd behoorlijk eng wanneer de nek gekraakt wordt...

Ik denk dat de brok er nog steeds is. Op dit moment zit er een barrière in de paranormale deur. Ik kan niets meer doen dan een 'normaal' mens. Het irriteert mij gigantisch..
Eruan
Eruan mei 11 '09
Ow, daar wordt je dan ook niet vrolijk van nee... Maar wat kan je normaal gesproken dan?
Weet je wel weer even hoe het voelt om niets extra's te hebben... Ik leef ook als een normaal mens, ik heb geen paranormale deur... wink

Ik heb nu trouwens even een lekker rustmomentje, we hebben een tussenuur namelijk, de tweede al vandaag. Niets is lekker dan even voor de pc te zitten, niets doen, en een klein beetje huiswerk maken... smile
Zometeen pauze en dan weer even gezellig watkletsen en dan nog 2 uurtjes! Laten we hopen dat ze snel voorbij zijn, dan kan ik naar huis... smile
gast
gast mei 11 '09
Gisteren naa strand geweest. Het was heerlijk en de meeste tijd in de schaduw van een palmboom gezeten. Toch ben ik verbrand frownMaar dat gaat ook wel weer weg. Had wel een heel brak gevoel gisteren avond en vanmorgen ook.
Ik ga zo shoppen om aquarelpotloden te kopen. Heb mezelf zaterdag verwend met een boek over botanisch tekenen. Eens kijken of ik er wat van kan maken wink
Pagina's: « Vorige ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki