Divine,
bedankt voor het plaatsen van je foto.
Ik schrijf het geen ik binnen kreeg aan info zoals het bij me binnenkomt.
Met mijn linkerhand : Zie ik een klein meisje, de beer is van een vrouw die nu ong. de leeftijd heeft van 50 jaar.
Het beertje ging overal mee heen.
Het meisje zelf zie ik met bruin haar met een lange nachtpon aan, beetje bruinachtig met rode streepjes verticaal.
Verder heb ik het idee dat de beer is gegeven met een ziekenhuis opname.
Met mijn rechterhand : Voor mezelf had ik het vermoeden dat het om keel en neus amandelen ging maar ik voelde geen prikkels maar wel in mijn keel helemaal onderaan ...Hart?longen ?
Het gekke is dat ik er niet uitkom of de beer van jou is of van je moeder...het voelt niet aan als erf stuk, maar jij voelt heel jong aan ..beetje verwarrend...waarom hoor ik tante? zus van je moeder
Ik hoop dat je er wijs uit kan worden en er enige herkenning in ziet.
Ben heel erg benieuwd
Liefs Lin
Aanvullend op wat ik eerder zag, is dat het bed waar het meisje tegen aan leunt een zwart metalen bed links onder het raam.
Kzie een wat bang gezichtje , en ze houd de beer stevig vast.Een jaar of 6/7.
Door dat beeld kreeg ik erg het gevoel als of dat heel erg lang geleden is geweest.
Wat ik verder voel is veel prikkels in mijn vingers, heb het gevoel dat je veel in vertrouwen met je beer hebt gesproken en ook veel van die emoties hebt overgebracht naar de beer.
Krijg je moeder en tante reeds weer te voelen via de beer,
welke rol dat heeft gespeelt weet ik niet maar het voelt wel dat zij een hele cruciale rol hebben gespeelt in hoe je nu in het leven staat.
De vrouw van wie ik het gevoel heb dat het je tante is, zie ik met bruin krullend haar tot op haar schouders met een bril op.
Iet wat tenger postuur, niet al te groot maar ook niet klein.
Je eigen pubertijd voelt als zovelen pubers verwarrend aan, vele pieken en dalen aan emoties, blij, verdriet, boos noem maar op.
Het gevoel dat je de enige bent die zich zo voelde, een jaar of 14 zie ik, pratend met je beer op de grond en met rug leunend tegen je bed aan.
dit is wat ik eruit heb kunnen pikken
Ik hoop dat je er wat wijs uit kan worden en ben benieuwd wat je er mee kan
Liefs Lin