Loading...
nl

Voorwerpen lezen

Lin
Lin jul 28 '10
Origineel bericht van: Tinne
waw.. even een dikke proficiat, naar Lin toe.
Het gaat van spelenderwijs voorwerpen lezen, naar echt zaken doorkrijgen waar mensen iets mee kunnen verwerken, voel ik! schitterend.


Daar ga ik ja helemaal van blozen blushsmile
Dankjewel lieve Tinne voor je woorden

Liefs Lin
Lin
Lin jul 28 '10
@ Kan met wat je verteld heel goed voorstellen dat je het hierbij wilt laten. Uit respect. Vind ik ook heel knap van jou dat je dat voor die jongen z'n moeder doet.

Dat hoop ik elke keer om een ander er mee te helpen
dan is mijn doel bereikt..

Thnks voor de compliment

Liefs Lin
Lin
Lin jul 28 '10
Origineel bericht van: SweetyAngeleyes
Lieve Linda,

Ik probeer het opnieuw met mijn horloge. Hopelijk bied deze iets meer duidelijkheid.
Ook deze heb ik van mijn moeder gehad winkAl een aantal jaar geleden

http://img194.imageshack.us/img194/3873/cimg0428e.jpg

liefs van Sabrina


Als ik je horloge lees komt het volgende naar voren;

Heel kritisch ingesteld, voor jezelf maar ook naar anderen toe.
Terughoudend als er er te veel mensen aanwezig zijn.
Je wilt dingen heel goed doen, te goed...perfectionisme lijk ik te voelen
Controle houden over jezelf en je zal ook een ander niet snel toelaten om het van je over te nemen.

Daarna zag ik een klein popje, met haartjes in een vlecht met een hoofdkapje op, jurkje aan (stoffen pop).
Ik heb gevoel dat deze heel belangerijk voor je is en er ook nog steeds is.

Vaak zoek je nog naar bevestiging, anderzijds heb je geen bevestiging nodig in de dingen waarvan je weet dat je er goed in bent..en daar steun je anderen ook goed in om die dingen hen te leren. Want je weet immers waar je over praat.

inafwachting wederom van je reactie
Ben benieuwd
admin
admin jul 28 '10
WoW meis petje af voor alles wat je schrijft!
Het klopt precies!
Die pop ik heb idd een pop met vlechtjes in haar haar een jurkje aan en een kapje op, is allleen niet van stof maar heb haar nog steeds en die was idd altijd heel erg belangrijk voor mij! En zal ook nooit weggaan!

liefs van mij
HappyGirl
HappyGirl jul 28 '10
Lieve Lin,

Ik heb eens gelezen wat je met foto's van voorwerpen kan en ben er zeer van onder de indruk.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je over mijn voorwerp weet te vertellen... smile



Heb stiekem 2 voorwerpen die ik zou willen laten lezen door je, maar wil niet hebberig zijn...
Dus heb een keuze gemaakt uit de 2, weliswaar een moeilijke keus maar toch wink
Het gaat uiteraard om de ring hihi niet om de hand wink

Greets HappyGirl
Lin
Lin jul 28 '10
@ Hoi Happy Girl
De foto van je ring is een beetje wazig. Mss als je het op een tafel legt en er dan een foto van maakt het duidelijker zichtbaar is.

Liefs Lin
HappyGirl
HappyGirl jul 28 '10
beter als onderstaande foto's krijg ik ze niet. Het is maar een smal ringetje..erg moeilijk om een scherpe foto van te krijgen
sorry...

Lin
Lin jul 28 '10
@ HappyGirl, heb de foto gelezen
Heb het opgeschreven zoals ik het heb binnen gekregen:
Heel heftige periodes ,kleine periode rust en als donderslag bij heldere hemel komt het volgende heftige periode aan.
Krijg het gevoel dat het leven voor je zo heftig is begonnen
toen je op jezelf bent komen te wonen. Je hoofd kreeg rust en
moest een inhaal slag nemen om te verwerken..

Een prater ben je niet...wegstoppen en erover heen stappen dmv andere middelen, zoals roken..wiet word mij gezegd..
expirimenteren met...
Alles om het niet te hoeven erkennen en het een plekje te geven.
Riagg/GGD zie ik ook regelmatig voorbij komen in je leven..

Heb het gevoel dat je nu weer een beetje omhoog krabbelt en je leven weer oppakt...
Je ring voelt niet aan als een erfstuk maar als een gift.
Ben er alleen nog niet achter of je de ring voor jezelf als kado hebt gedaan omdat je trots op jezelf bent geweest in een situatie of van een vriend die je ziet worstelen en er bewondering voor heeft hoe je met je problemen omgaat.

In afwachting van je reactie
Liefs Lin
HappyGirl
HappyGirl jul 28 '10
@ HappyGirl, heb de foto gelezen
Heb het opgeschreven zoals ik het heb binnen gekregen:
Heel heftige periodes ,kleine periode rust en als donderslag bij heldere hemel komt het volgende heftige periode aan.
Krijg het gevoel dat het leven voor je zo heftig is begonnen
toen je op jezelf bent komen te wonen. Je hoofd kreeg rust en
moest een inhaal slag nemen om te verwerken..
Mijn leven is idd een aaneenschakeling van heftige periodes geweest. De grootste is begonnen toen ik op mezelf ging/ging samenwonen met mijn (inmiddels) ex.
Nu ik helemaal op mezelf woon, met mijn kindjes, ben ik inderdaad bezig geweest met een soort van inhaalslag.


Een prater ben je niet...wegstoppen en erover heen stappen dmv andere middelen, zoals roken..wiet word mij gezegd..
expirimenteren met...
Alles om het niet te hoeven erkennen en het een plekje te geven.
praten? wat is dat? wegstoppen ben ik zeker een kei in. roken doe ik behoorlijk en ja..ook de wiet heeft een hele tijd de revue gepasseerd. Maar daar ben ik (TROTS) sinds een jaar helemaal vanaf. expirimenteren heb ik vroeger heel veel gedaan, maar dat doe ik niet meer, al jaren niet.
Riagg/GGD zie ik ook regelmatig voorbij komen in je leven..
WOW!!!!! klopt als een bus...

Heb het gevoel dat je nu weer een beetje omhoog krabbelt en je leven weer oppakt...
Je ring voelt niet aan als een erfstuk maar als een gift.
Ben er alleen nog niet achter of je de ring voor jezelf als kado hebt gedaan omdat je trots op jezelf bent geweest in een situatie of van een vriend die je ziet worstelen en er bewondering voor heeft hoe je met je problemen omgaat.
Deze ring heb ik gehad van mijn huidige vriend om te laten weten dat hij het serieus met mij (en mijn kinderen) voor heeft en een toekomst wil opbouwen met ons. Het is dus idd een gift...

In afwachting van je reactie
Liefs Lin[b][/b]
Lin
Lin jul 28 '10
@ Heb net even bij je foto gekeken en wat je schrijft, je verlangen heb al heel lang niet gedaan. Kon ook niet en was ook niet mogelijk...ik zou zeggen"; You GO Girl !!

Fantastisch dat je huidige vriend er zo mee omgaat, vooral ook omdat je kinderen ook veel te verwerken hebben gehad en wss nog.
Krijg ook echt een heel warm gevoel...en blijvertje dus wink

Thnks voor de reactie

Liefs Lin
HappyGirl
HappyGirl jul 28 '10
@Lin: Zou je die eerste zin nog even willen uitleggen daar kom ik even niet helemaal uit :-$

Ben ook heel erg blij dat hij er zo mee omgaat. Vanaf het moment dat ik hem ken steunt ie me op alle fronten... En niet alleen mij maar ook mijn kinderen die idd aardig wat te verwerken hebben...

Op de een of andere manier betekend het heel veel voor me dat je dat zegt nadat ik gelezen heb hoe jij die foto hebt gelezen...
Maar mijn gevoel zegt al heel lang dat het een blijvertje is (zou niet anders willen ook hihi)

Liefs HappyGirl
Lin
Lin jul 28 '10
Oeps mijn 1e zin komt er idd wat beroerd uit..zie dat er letters missen..

De foto vanjezelf heb ik even bekeken en wat je reacties waren na Maryssa. Hier uit is te voelen je hele diepe verlangens en die uit te spreken, dat heb je heel lang niet gedaan en niet gedurft...
Kon ook niet en was ook niet mogelijk in de relatie met je ex.

Zo das beter he?! hihi

Liefs Lin
HappyGirl
HappyGirl jul 28 '10
ja dat is een heel stuk duidelijker..
enne krijg ondertussen medelijden met die spijker die jullie elke keer zo hard op zijn kop slaan wink

Liefs HappyGirl
admin
admin jul 30 '10
Hey Lin

Dankjewel.

Eigenlijk vond ik het zelf nogal typerend dat ons mannetje,om het zo maar te zeggen,dwars door de link heen kwam.
Zo was hij!!!
Weet je hoe koeien doen als ze zo net na de winter weer s ff lekker naar buiten gaan,voor het eerst?
Ze springen,ze schoppen ff lekker de beentjes en de kop los. Het is 1 dolle boel dan in zo'n wiede,je wordt er zelf vrolijk van om te aanschouwen.
Nou,zo was hij ook (alle dagen!). En dan niet als 1 koe maar in zn uppie als de hele kudde bij elkaar.
Beetje druk........

*ter info.*
liefs
Anuschka
Lin
Lin aug 13 '10
Toppic ff weer schuppie omhoog ...
Wie wil ??

Liefs Linda
Maryssa
Maryssa aug 13 '10
Lieve Lin,

Ik heb wel een voorwerp ben benieuwd wat je erbij voelt:



Uploaded with ImageShack.us

Liefs Maryssa
Lin
Lin aug 14 '10
Hoi Maryssa
aller eerst voel ik bij je hangertje "herkenning", is hij van je moeder geweest ?Heeft zij een (lichte)hartinfarct gehad ? Waarin het begon in haar linker arm gevolgd met druk op der borst ?
Gevoelsmatig voelt zij heel erg zenuwachtig aan..op alles willen letten, vaak even bellen of je iets niet vergeten bent...
heel zorgzaam en druk maken om een ander en niet omzich zelf denken.

Het voelt aan dat de moeder van je moeder (oma) ook die karaktertrekken bezat. Jijzelf meer bent van het rustige , meer je vaderskant heb ik het gevoel.

In afwachting van je rectie

Liefs Linda
Maryssa
Maryssa aug 14 '10
Lieve Lin,

Bedankt voor je lezing! Ik zal even met een ander kleurtje reageren:

aller eerst voel ik bij je hangertje "herkenning", is hij van je moeder geweest ? Nee het was niet van mijn moeder. Ik heb het kettinkje met hangertje cadeau gekregen van mn vriend voor mijn verjaardag toen we net samen waren. Heeft zij een (lichte)hartinfarct gehad ? Waarin het begon in haar linker arm gevolgd met druk op der borst ?Mijn moeder heeft vroeger wel hartklachten gehad in de vorm van ritmestoornissen maar geen infarct, mijn oma van mn vaderskant is daar wel aan overleden
Gevoelsmatig voelt zij heel erg zenuwachtig aan..op alles willen letten, vaak even bellen of je iets niet vergeten bent...
heel zorgzaam en druk maken om een ander en niet omzich zelf denken.? Het voelt aan dat de moeder van je moeder (oma) ook die karaktertrekken bezat.Even denken.. dat past wel bij allebei mn oma's

Jijzelf meer bent van het rustige , meer je vaderskant heb ik het gevoel. .Ik ben best wel een rustig type al heb ik momenteel wel stress en spanningen vanwege een nieuwe baan die maandag begint. Mijn vader is niet echt rustig te noemen vind ik. Die gaat vaak over zn eigen energiegrenzen heen zelfs als hij doodmoe is geeft hij dat niet toe

Thx Lin voor je lezing, super dat je dat doet!

Liefs Maryssa
Lin
Lin aug 14 '10
mm jammer dat het alleen niet de juiste informatie is geweest.
Ik ga der es opletten hoe ik dat kan onderscheiden want af en toe gebeurt er dit..(is niet erg) ben nog lerende ...
vind het fijn dat ik feedback krijg ook al heb ik het niet goed.
Liefs Linda
Maryssa
Maryssa aug 15 '10
Ik herken dat wel dat bij een fotoreading de informatie soms niet klopt/of dingen door elkaar lopen. Is inderdaad niet erg. Ik waardeer de tijd en de energie die je erin hebt gestoken om mijn voorwerp te lezen.

Liefs Maryssa
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki